Appartement Podere La Casina

Appartement
Appartement Podere La Casina

1 review over Appartement Podere La Casina in het Nederlands

Met vrienden

Fantastische plek in het mooie Toscane!

Christiaan
4-8-2010

Een weekje mogen doorbrengen in appartement Margherita (2-persoons) in de verbouwde Italiaanse schuur La Casina (6 vakantieappartementen). De ligging is ideaal om tot rust te komen. In de tuin ligt een mooi zwembad (10m doorsnee) dat verkoeling biedt tijdens de zeer hete zomerdagen. La Casina ligt aan het einde van een onverharde weg, die alleen voor aanwonenden wordt gebruikt. De zeer vriendelijke beheerders spreken Italiaans, maar hun zoon is telefonisch te bereiken en spreekt prima Engels. Mocht je problemen hebben dan lossen zij het direct op!

Het dorpje Lamporecchio ligt op nog geen 1km afstand. Daarnaast is de ligging van La Casina zeer strategisch om uitstapjes te maken naar Pisa (1u), Lucca (50min), Firenze (1u), Siena (1,5u) en San Gimignano (1u). De laatste 3 plaatsen zijn echt de moeite waard en mogen niet worden overgeslagen! Ook Vinci het geboortestadje van Leonardo Da Vinci ligt op nog geen 4km van La Casina.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere La Casina in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere La Casina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.