Appartement Borgo dei Gigli

Appartement Borgo dei Gigli

9.3Fenomenaal

Italië, Toscane, Lamporecchio

Op vakantie geweest naar Borgo dei Gigli?

9.3Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Borgo dei Gigli

• 10Pippa05-08-2017

In één woord: super!

Prachtige accommodatie, hoger in de heuvels gelegen. Appartement nieuw en heel netjes. Heerlijk bed! Airco beschikbaar tegen extra betaling. Fantastisch uitzicht vanaf ons terrasje. Je kon echt heel ver kijken. Schitterend zwembad met wederom prachtig uitzicht! Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9noud6801-08-2017

Fantastisch!

Dit jaar (2017) weer terug geweest bij Borgo dei Gigli. Het is fantastisch. We zien kleine verbeteringen ten opzichte van vorig jaar. De eigenaar (Antonio) vertelde dat hij wel al plannen heeft voor extra appartementen en een grote BBQ met pizza oven, maar wanneer dat komt is nog niet bekend. Ook was er weer de wekelijkse BBQ met erg veel eten, muziek en dans. Erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9noud6810-08-2016

Super!

Agriturismo Borgo die Gigli is hagelnieuw, ontzettend mooi, in een rustige omgeving, heel centraal gelegen. Allerlei mooie steden zijn makkelijk te bereiken. Aanrader: Montecatini Terme.

Alle appartementen zijn hagelnieuw, zeer compleet ingericht, met wasmachine, afwasmachine, oven, koelkast ,smart-tv, fohn, airco in elke ruimte apart te bedienen.

Wifi overal heel erg goed! Binnen en buiten en bij het zwembad.

Heel mooi uitzicht vanaf de terrasjes bij de appartementen . Elk appartement heeft ook een bbq op het terras.

Het zwembad is erg mooi, ontworpen door de eigenaar zelf. Genoeg ligbedjes en parasols erbij en met uitzicht op de zonsondergang.

Zeer goede ontvangst bij aankomst door de aardige familie. Zoon en nichtjes spreken goed Engels. Ze zijn zeer hulpvaardig.
    Bij aankomst kregen we een fles wijn en een fles olijfolie van de eigen olijfbomen.

Wekelijks organiseert de familie een zeer uitgebreide bbq voor alle gasten, vrienden en familie van de eigenaar, met muziek en dans na afloop.

Er staat een tafeltennis tafel en een tafelvoetbal voor de kinderen. Ook is er een mooie schommel voor de kinderen.

Enige nadeel, voor ons, waren de stapelbedden. Onze tieners, slapen liever in een eenpersoonsbed dan in een stapelbed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Appartement Borgo dei Gigli info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd