Appartement Borgo dei Gigli

Met oudere kinderen

In één woord: super!

Pippa
5-8-2017

Prachtige accommodatie, hoger in de heuvels gelegen. Appartement nieuw en heel netjes. Heerlijk bed! Airco beschikbaar tegen extra betaling. Fantastisch uitzicht vanaf ons terrasje. Je kon echt heel ver kijken. Schitterend zwembad met wederom prachtig uitzicht! Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch!

noud68
1-8-2017

Dit jaar (2017) weer terug geweest bij Borgo dei Gigli.

Het is fantastisch.

We zien kleine verbeteringen ten opzichte van vorig jaar.

De eigenaar (Antonio) vertelde dat hij wel al plannen heeft voor extra appartementen en een grote BBQ met pizza oven, maar wanneer dat komt is nog niet bekend.

Ook was er weer de wekelijkse BBQ met erg veel eten, muziek en dans.

Erg leuk.

Super!

noud68
10-8-2016

Agriturismo Borgo die Gigli is hagelnieuw, ontzettend mooi, in een rustige omgeving, heel centraal gelegen.

Allerlei mooie steden zijn makkelijk te bereiken.

Aanrader: Montecatini Terme.

Alle appartementen zijn hagelnieuw, zeer compleet ingericht, met wasmachine, afwasmachine, oven, koelkast ,smart-tv, fohn, airco in elke ruimte apart te bedienen.

Wifi overal heel erg goed! Binnen en buiten en bij het zwembad.

Heel mooi uitzicht vanaf de terrasjes bij de appartementen . Elk appartement heeft ook een bbq op het terras.

Het zwembad is erg mooi, ontworpen door de eigenaar zelf. Genoeg ligbedjes en parasols erbij en met uitzicht op de zonsondergang.

Zeer goede ontvangst bij aankomst door de aardige familie. Zoon en nichtjes spreken goed Engels. Ze zijn zeer hulpvaardig.

Bij aankomst kregen we een fles wijn en een fles olijfolie van de eigen olijfbomen.

Wekelijks organiseert de familie een zeer uitgebreide bbq voor alle gasten, vrienden en familie van de eigenaar, met muziek en dans na afloop.

Er staat een tafeltennis tafel en een tafelvoetbal voor de kinderen.

Ook is er een mooie schommel voor de kinderen.

Enige nadeel, voor ons, waren de stapelbedden. Onze tieners, slapen liever in een eenpersoonsbed dan in een stapelbed.

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo dei Gigli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo dei Gigli in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo dei Gigli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.