Sorteren

Reviews over Lamporecchio

Lamporecchio is een klein dorpje

Erik van t Hof
    16-6-2017

Lamporecchio is een klein dorpje met wat restaurantjes en meer niet, maar het ligt wel in een schitterende centrale omgeving. Dicht bij Pistoia een toscaans stadje, met een leuke niet al te grote levendige markt. Verder licht het tussen pisa en Florence in. Pisa hoeft van mij niet meer, maar florence is wel schitterend. Verder heb je nog vele kleine leuke dorpjes in de omgeving en veel olijven en wijnkwekers in de buurt. Het is een prima plek voor wielrenners, maar verder ben je niks zonder auto denk ik. Alles is wel minimaal 20 minuten rijden omdat het op een berg ligt

Mooie omgeving om te wandelen.

fam Geurts
    7-9-2016

Lamporecchio zelf is een redelijk grote plaats met goede supermarkt. De omgeving heeft meerdere kleine dorpjes, sfeervol maar vrij stil. Prachtige natuur en heel erg mooi om te wandelen.

mooi

Eusj
    5-9-2015

Mooie bergrijke omgeving met veel groen.

klein maar fijn

Alex
    5-8-2015

eigenlijk geen dorp maar meer een localita. wel leuk is dat er iedere week in de zomer een openlucht kinderfilm (italiaans) wordt getoond in het dorp

Mooie uitvalsbasis

jet
    30-7-2015

Klein plaatsje niet heel veel te beleven maar een mooie uitvalsbasis om Florance Siena Pisa en Lucas te bezoeken. Met auto gedaan prima te doen. Als je niet zo tegen de hotte kunt ga dan ochtenden heen om vanaf 12uur ons te heet.

Florance 🚗 45 min a60 min in stad zelf veel scooters naar parkeergelegheid.

Siena 🚗 1,5uur

Luca🚗 45 min door naar Pisa 45min