Reviews over Lamporecchio

Prima plek, wel aandachtspunten

Tomas,
    18-8-2017

Mooi appartement, ziet er verzorgd uit en is prima ingericht, wat je nodig hebt is er. We verbleven in appartement La Torre; dat heeft een grote tuin met veel privacy. Ligging van het complex is mooi, bovenop een heuvel dus prachtig uitzicht. Het zwembad is niet erg groot maar wel erg aangenaam. Het water is zout. Er zijn te weinig ligstoelen rondom het zwembad. Ten opzichte van eerdere reviews wil ik melden dat de pizza avonden tegenwoordig helaas niet meer gehouden worden. De beheerder heeft daar geen tijd meer voor vanwege andere werkzaamheden en was dus ook maar beperkt aanwezig op het complex. We hebben nogal veel last gehad van muggen. De steden Pisa, Lucca en Florence zijn allemaal goed bereikbaar, ze liggen op ca. een uur rijden.

Mooi Toscane, geweldige accomodatie

Fam. Kok,
    24-8-2014

Mooi, compleet ingerichte accomodatie. Alles super afgewerkt, gezellig en sfeervol ingericht met een fijne, grote keuken. Schitterend uitzicht, boodschappen in de buurt in Lamporecchio. Wasmachines en droger staan voor iedereen klaar, de auto keurig parkeren onder carport. Een aanrader!

Een juweeltje!

Fam. Teeling,
    27-7-2014

Via een smal weggetje kom je boven op de berg bij Borgo Casorelle. Een auto is nodig, ook om de boodschappen in Lamporecchio te kunnen halen.

Het uitzicht is overweldigend mooi en eigenaar Stefano doet er alles aan om je je hier thuis te laten voelen. Een keer per week organiseert hij voor alle gasten een pizza avond en het enige wat je hoeft mee te brengen is een glas. Voor de rest wordt gezorgd. De appartementen zijn schoon en fris ingericht, ruim en van alle gemakken voorzien (afwasmachine) Er is een aparte was- en drooggelegenheid waar je gratis gebruik van kunt maken, er staat zelfs wasmiddel. Stefano vroeg of we niet alleen lovende woorden wilden opschrijven maar ook opbouwende kritiek. Daar hebben wij lang over nagedacht. Het enige 'nadeel' is de trage Wifi maar dat kan ook weer positief uitgelegd worden. Je bent even helemaal zonder de dagelijkse beslommeringen van thuis. Zelfs onze kinderen van 18 en 20 genoten van deze bijzondere plek. Wij komen hier zeker terug!

geweldige vakantie in Toscane bij borgo Casorelle!

Judith,
    7-5-2014

Na een smal weggetje met mooi bruggetje over een watervalletje vind je deze schitterende locatie in het noorden van Toscane. Het heeft 2 grote villa's met eigen privé zwembad en 5 appartementen. Allen goed onderhouden en ruim. De 5 appartementen delen een gezamenlijk zwembad. Eigenaar Stefano is zeer gastvrij en organiseert 1 keer per week van mei 5/m september een pizza avond. Dorpje Lamporecchio ligt zeer dichtbij daar kun je aan boodschappen alles vinden. Daarnaast liggen plaatsen als Lucca,Pisa,Florence,San Gimmignano én Volterra dichtbij met reistijden tussen de 3 kwartier en anderhalf uur.

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad in het prachtige Toscane.

Wow, wat een rust en ruimte!

jeroen claassen,
    30-7-2013

Vakantie zoals het voor ons moet zijn.

Uitrusten, verkoeling in het zwembad, lekker eten, speelkameraadjes voor de kinderen, en een vakantie om met heel veel plezier op terug te kijken.

Vinci, Florence, Sienna, Pisa, Lucca en San Gaminiano liggen allemaal om reisafstand (3 kwartier tot 1 uur).

Één avond in de week (hoogseizoen) verzorgd de eigenaar een fantastische Pizza-avond voor zijn gasten, waar ook de Italiaanse familie en vrienden bij aanwezig zijn. Je voelt je deel van de Italiaanse cultuur!

De pizza's en Focaccia zijn de beste die we hebben gehad. Een verrassend toetje.... Pizza met Mascarpone en Nutella....Heerlijk!

Een aanrader voor iedereen die naar Toscane wil!