Gasthof

1 review over Gasthof Il Noce in het Nederlands

Mooi appartement in leuk aggriturismo

Miranda
15-8-2014

Wij hadden appartement Rosa. Prima en net onderhouden appartement. Schoon! Keuken sober ingericht. Geen waterkoker en magnetron, maar verder alles prima. Inventaris is wel minimaal. Van alles precies voldoende.

Appartement is nieuw. Bij elke slaapkamer eigen badkamer. Handdoeken en lakens zijn schoon en fris.

Het zwembad deel je met de andere 4 appartementen uit de aggriturismo. Zwembad is netjes en goed onderhouden. Voor elk appartement zijn 2 ligbedden bij het zwembad beschikbaar en een parasol. Water is schoon en zeer aangenaam van temperatuur.

Wij hebben echt een prima vakantie gehad hier.

Elke ochtend om 10 uur komt het bakkersautotje met verse broodjes.

Klein minpuntje; eigenaar spreekt zeer gebrekkig engels. Dit maakt communicatie wat lastig, maar het lukt wel. Vriendelijke man.

Wifi werkt helaas alleen niet optimaal

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Il Noce in Lajatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Il Noce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.