ItaliëToscaneLajaticoVakantiehuizen LajaticoVakantiehuis Agriturismo La Mandriola e Ragone

Vakantiehuis Agriturismo La Mandriola e Ragone

ItaliëToscaneLajatico

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Agriturismo La Mandriola e Ragone voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 12 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 12 reviews
  • 6.4Inrichting
  • 7.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

12 Reviews over Agriturismo La Mandriola e Ragone

• 10Susan Snijders17-08-2017

Heerlijk genieten!

Wij hebben genoten! Het ligt centraal, uitzicht op volterra. Eigenaar heel behulpzaam en vriendelijk. Kleinzoon spreekt engels en was alrijd aanwezig. Donderdags een typisch Toscane diner, Heerlijk! Appartement ruim, schoon, grote koelkast, oven! Mooi zwembad! Geen minpunten

• 7Mark01-09-2016

Prima

Werkelijk schitterend uitzicht rondom, perfecte uitvalsbasis om steden als Volterra, San Gimignano en Siena te bezoeken. Fijn zwembad met vrij te gebruiken ligbedden. De appartementen zelf zijn erg basic ingericht maar ze voldoen. Bij afwezigheid van airco en horren voor de ramen stond je voor de keuze een benauwde nacht door te brengen of opgegeten worden door de muggen. Grootste nadeel vonden wij de gehorigheid van het appartement: je kunt tot in detail horen wat de buren boven en opzij aan het uitspoken zijn... De eigenaar is aardig en spreekt enkel en alleen italiaans, gedurende ons verblijf heeft hij zich weinig vertoond. Ook zou er sprake zijn van dat wekelijks een of meerdere keren het restaurant geopend zou zijn, maar dat is tijdens ons verblijf niet het geval geweest. We hebben er een fijne tijd gehad maar zullen niet overwegen een tweede keer te gaan.

• 9Liesbeth van het Goor06-09-2015

Prachtig!

Ontzettend genoten van deze agriturismo. De appartementen zijn sober ingericht, maar wel sfeervol. De ruimte om het huis heen was heerlijk. De kinderen hadden genoeg ruimte om hun energie kwijt te kunnen. De tuin is erg netjes en ziet er verzorgd uit. En dan het uitzicht.....daar kan niets tegen op. Vanuit het zwembad en het grote terras een adembenemend uitzicht. In de verte zie je Volterra liggen en verder prachtig Toscaans landschap. De eigenaren van dit huis zijn erg gastvrij. Ze spreken geen engels oid maar proberen wel in het Italiaans iets uit te leggen, en uiteindelijk kom je er dan wel uit. Wij gaan zeker een keer retug!

• 9Kelly R28-10-2014

Love it!

Giancarlo en Daniella hebben van ons huwelijk een Echt feest gemaakt! Een uniek weekend waarin niets te gek was. Gedurende ons verblijf hebben wij genoten van hun warmte en gezelligheid. Geen vraag was te gek. Aan alle details werd gedacht.

In de ochtend stond een heerlijk vers ontbijt klaar, met verse koffie, naar jouw smaak! De appartementen zijn sfeervol en ruim. Voorzien van alle gemakken en originele details. Het zwembad is zeer ruim en heeft nieuwe ligbedden en meubels. Ook de bedden zijn de afgelopen jaren vernieuwd.

• 8christophe21-05-2013

aanrader voor families

wij verbleven hier met onze 3 kinderen mooi uitzicht simpele inrichting van de appartementen maar alles was in orde voor wie strand en cultuur wil combineren is het een perfecte uitvalbasis we komen zeker nog een keertje terug

• 8Marielle van de Ven11-12-2011

Mooie agriturismo

Mooi gerenoveerd boerencomplex op een hele fijne centrale ligging. Groot zwembad, vriendelijke mensen en prachtig panorama. Geen luxe bedoening, maar perfect voor een gezin met kinderen. Veel ruimte rondom voor de kinderen om te spelen. Lekker eten kan ook in de omgeving heel goed, wij waren vooral enthousiast over La Vallata in Lajatico en Locanda del Amicone in Peccioli. Wat ons betreft een aanrader!

• 6Koos07-09-2011

Mooie locatie, slechte accomodatie

Schitterend gelegen. Mooie locatie om uitstapjes te maken. Wij hadden een trilo grande. Matrassen 2e slaapkamer waren zeer slecht, kinderen lagen in een kuil, gevolg rest van de week op slaapbank in keukenruimte geslapen. Zeer eenvoudig ingericht. Buiten stond in een hok een cv-installatie die om de haverklap aanging waardoor je continue in een vieze gaslucht zat, zowel op het terras als in de ouderslaapkamer. Eenvoudig tuinsetje, gammel en niet comfortabel. Zonde. Als hier meer aandacht aan besteed zou worden zou het een prima locatie zijn om te vertoeven.

• 8Marjolein02-02-2011

Leuke plek met prachtige ligging

We zijn hier een week geweest en het is ons goed bevallen. We hadden een appartement met twee slaapkamers. Niet luxe, maar schoon en met een lekker terrasje erbij. Prima gelegen voor leuke uitstapjes en als we een dagje thuis bleven lekker luieren bij het zwembad. Kids blij, wij blij!

• 9Linda03-11-2010

Al twee keer een fijne vakantie

We hebben twee keer onze zomervakantie doorgebracht bij deze agriturismo. De eerste keer in een van de vakantiehuizen en deze zomer in een appartement (Trilocale). Beide keren waren voor ons en onze zonen een hele fijne ervaring. De agriturismo is op een prachtige locatie gelegen met mooie vergezichten en alle mooie stadjes en de kust zijn makkelijk en snel te bereiken. Op het terrein was lekker veel ruimte voor de jongens om te spelen en het zwembad was in de hitte een absolute relaxplek. De inrichting is eenvoudig maar voldoet prima voor een vakantie. De gastvrijheid van de familie was echt Italiaans en warm! Wie weet komen we hier voor een derde keer terug.

• 5J. Havinga11-09-2010

Spartaans ingerichte appartement, mooie locatie

Wij waren absoluut niet onder de indruk van La Mandriola. We hadden een Trilo appartement geboekt, zogenaamd voor 4-6 personen. Er waren 2 slaapkamers, op zich best wel ruim en in de keuken stond nog een slaapfuton. Er was in / bij het appartement eigenlijk nergens waar je even relxed kon zitten: het waren allemaal goedkope plastic tuinstoelen en in de keuken waren keukenstoelen en die oncomfortabele futon. Het geheel was ook niet erg schoon, er hing een erg nare lucht in de slaapkamer. De kraan in de keuken drupte constant, moeilijk duidelijk te maken, aangezien de eigenaar geen woord over de grens spreekt. Er waren nog wel meer gebreken aan het appartement. Gelukkig gingen we er veel op uit, de locatie is wat dat betreft erg goed. Het water in het zwembad was erg koud, de kinderen bleven nooit erg lang in het water. Er was verder niks voor de kinderen te doen. We waren blij dat we na een week weer verder reisden!

Vakantiehuis Agriturismo La Mandriola e Ragone info

• TVNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij