Hotel Resort Lacona

Hotel Resort Lacona
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Lacona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Resort Lacona in het Nederlands

Mooi hotel

Fam de G, 28-6-2011

Wij hebben 4 dagen in hotel Lacona gezeten en zijn zeer tevreden. Het personeel was erg aardig en ze waren heel behulpzaam. Mooie locatie om een aantal dagen op Elba door te brengen.

Wij hadden halfpension, en zowel ontbijt als diner was in buffetvorm en goed verzorgd.

Wij zaten er nog voor het hoogseizoen en toen was het er lekker rustig.

Wij zaten in de appartementen maar maakten gebruik van oa het zwembad en de bar van het hotel. Deze zijn prima. Personeel bij de bar is vriendelijk en behulpzaam (iit receptie). Zwembad heeft heel klein stukje afgezet als babybad. Hotel ziet er heel netjes en comfortabel uit. Het eten is in buffetvorm adhv een menu en dat vonden we voor de rpijs er wat pover uitzien. Wij zijn daarom naar het restaurantje aan het strand aan de overkant gegaan (zelfde logo als hotel, weet naam niet meer). De kwaliteit was daar prima en je zit aan het strad. Inrichting natuurlijk eenvoudiger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort Lacona in Lacona (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort Lacona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Resort Lacona scoort een 9.22 uit 10 op basis van 9 reviews.