Tijdelijk €25 aanbetaling

Lacona Pineta

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lacona Pineta voor je op een rij gezet:

3.7OnvoldoendeScore uit 14 reviews

Meer camping info

14 Reviews over Lacona Pineta

• 3Joost24-08-2021

Nooit meer

Onze plek was helemaal bovenin de camping, zeer kleine plekken waar je amper kan bewegen. Auto kwam niet boven, ander plekje gekregen. Naast de weg, hele nacht herrie, naast een pinautomaat, groepen jongeren, 3 uur in de nacht glasbak geleegd, scooters, auto’s, 6 uur werden de restaurants bevoorraad. We zouden 6 nachten blijven, dit bleef er bij 1. Camping is zeer stoffig, mensen bij de receptie niet aardig, je bent een nummertje. Ligging is mooi, gelijk aan het strand, mooi zwembad. Echter is een goede nachtrust ook belangrijk. Voor ons nooit meer. Helemaal niet voor die prijs.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Iris.12-01-2020

Vriendelijke, schone camping.

Middel grootte camping, wel soms klimmen. Zeer dicht bij het strand, restaurant op camping is prima, overal vriendelijk personeel, animatie ook voor oudere kinderen. Plek was ruim voor onze grote caravan en 2 tentjes. Brengen hem naar boven met tractor, geen moeite te veel. Eiland Elba is prachtig.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Fred en Mieke26-06-2017

Dicht bij strand in prachtige omgeving

Leuke camping op een paar passen van het strand. Over het algemeen hebben de plaatsen ( enige )schaduw. Voldoende schoon sanitair, gratis warme douches. Prachtig zwembad. Leuke voordelige eettentjes, restaurants aan het strand, bakker aan het strand 07.00 verse broodjes halen

• 6fragnes106-08-2014

Rommelige camping, zeer kleine plekken

Ruim 10 dagen verbleven op deze camping. Ook voor Italiaanse begrippen een rommelige camping. De tent, camper en caravanplekken waren niet alleen klein maar de meeste ook zonder privacy. De ons geboden keuze was beperkt. Gekozen voor plek onder aan de camping. Tussen de verhuuraccommodaties in. Zeer smal. Luifel/voortent was niet te plaatsen. Schaduw kan fijn zijn, maar zoveel begroeiing dat overdag het licht in de caravan aan moet was ons wat al te gortig. Zonlicht komt op de meeste plaatsen niet. Zwembad en animatieterrein is prima. Ligt helaas eigenlijk buiten de ingang van de camping en vormt daardoor geen echt geheel met de camping. Personeel is prima, vriendelijk, engels/duits sprekend en behulpzaam. Ook de sfeer op de camping is goed, maar al met al zeker niet het soort camping wat wij zoeken.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Moni&Dani15-01-2014

Sommerferien

Dieser Campingplatz ist für uns "Sommerferien puur". Wir kommen sehr gerne auf diesen Platz und bekommen jedes Jahr den selben Stellplatz, das ist genial für uns. Es hat alles um Ferien am Mittelmeer auf einer so schönen Perle von Insel zu erleben.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Rene en Anne27-08-2013

stoffig?

Moet even vermelden dat wanneer je rond de Midd. Zee verblijft je ook een dergelijk klimaat treft. Droog, dus is het stoffiger dan in Nederland. Op de camping mag je daarom bijna de hele dag niet rijden met de auto. Wel met de golfcar van de camping als je moet 'sjouwen'. Uiterst vriendelijk natuurlijk. Verder heb ik niemand over een nare of vreemde smaak in de mond horen klagen. Wellicht een zoutige smaak, maar dat is dan niet vreemd als je uit de zee komt. Verder is het in Zuid Europa niet vreemd dat er ook na 23:00 uur nog muziek en gezelligheid is. Overlast is er zeker niet. Er zijn namelijk geen 'jongerendisco's' dus ook geen pubers die aandacht vragen. Sanitair bij ons prima onderhouden. WIj hadden normale wc's, maar in blok 1 verderop zijn sta wc's, wellicht zijn die minder fris. Het is maar wat je van een camping verwacht, zeker als deze in dit klimaat is.

• 9Wegerif16-08-2013

heerlijke tijd, kraakhelder water

Dit jaar zijn wij, 30'ers met kinderen 8 en 11 jaar naar de Elba geweest. Mooie stranden voor de snorkelliefhebber. Bootje en scooters gehuurd. Weinig niet Italiaanse toeristen op de camping. Vinden wij niet erg, hebben met bevriend gezin goede tijd gehad. Eigenaar praat vloeiend Engels en Duits. Gelegen aan zandstrand met hier en daar wat stenen. Veel baaitjes rondom het eiland en een scheepswrak om naar toe te snorkelen. Een boekje met alle stranden is vlakbij de camping aan het strand te kopen. Mooi zwembad tot soms middernacht open. Animatie is Italiaans. Tafeltennis- en voetbaltafels, springkussens, speelweide voor kleintjes en op de provinciale wegen allerlei wijnproeverijtentjes en fruitverkopers. Villa van Napolean bezocht (check openingstijden). Met scootertje (35 euro) kan je ook stoppen bij kleinere 'verstopte' baaitjes die met trappetjes te bereiken zijn vanaf de bergwegen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Rene12-08-2013

Herrie en extreem stoffig!

Dit is een terrassen camping, kleine plekjes. Een aantal plekken kan je niet met de auto komen, dat betekend dus slepen met je spullen. caravans worden op de plaats gebracht. De camping is EXTREEM stoffig en de kids klaagde over nare smaak in hun mond, klopt wij hadden dat ook. Het sanitair wordt de hele dag bijgehouden. Maar er is een verschil tussen bijhouden en schoonmaken. Het stinkt er dan ook erg (nooit een slang of hoge drukspuit er doorheen). Geluidsoverlast, als je op de verkeerde plek zit heb je het dubbel zowel van de strandtent (tot 1:00 elke nacht) van de kinderdisco (23:00). Strand is heel erg smal en druk. Voor een beetje ruimte moet je ff 5 min verder lopen. Snorkelen aan deze kant van de baai is niet mooi (er ligt een particulier aanlegplaats voor boten. Andere kant van de baai is super leuk. Zwembad is mooi, verplichte badmutsen. Super fijn kinderterrein. Personeel erg aardig en behulpzaam. Wij zijn gevlucht na een week,herrie en het stof was te veel geworden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7antonio18-08-2012

Posto bello ma qualità servizi e prezzi scadenti.

Privacy inesistente in quanto i 2 bungalows, con terazzino da condividere, sono divisi internamente solo da una struttura movibile tra l'altro con fessure che fanno oltrepassare odori e fumo, quindi sperate che non vi capitino vicini fumatori e casinari( si sente ogni respiro).Il market interno oltre ad avere poco o niente ha prezzi altissimi.Le ore di silenzio sono un optional sia al pomeriggio che alla notte, bambini e ragazzi che urlano e geniitori che urlano più di loro. Non ho notato neanche una granch'è disponibiltà da parte dell'accettazione, convinti probabilmente che solo il posto decisamente bello, possa comunque consentire il campeggio pieno tutti gli anni. L'animazione non è stata un granch'è. Molto bella la piscina.Molto bello l'evento organizzato a Ferragosto fra cibo e gioco che ha raccolto molti punti a favore.Per finire un posto cosi' bello meriterebbe un po' più di attenzione in alcuni particolari che penso di avere descritto in modo diretto.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Mariietjee04-08-2012

Gezellige camping voor jong en oud!

Mooie camping met een mooi zwembad (met lange openingstijden 10.00-23.00u) en genoeg te doen voor kinderen. Vlak bij de camping gezellige eettentjes en super dichtbij het strand. Aanrader voor op Elba!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar