Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

26 Reviews over Podere Vesta

• 4Ottavio03-04-2018

Truffato.

Ho soggiornato presso questa struttura per il ponte di Pasqua 2018, prenotando telefonicamente un giorno prima, la mia permanenza andava dal venerdì 30 Marzo e fino al martedì 3 Aprile compreso per una cifra di euro 345.00 più eventualmente 15 euro al giorno per il riscaldamento più tassa di soggiorno. Ebbene al di la del fatto che per arrivare alla struttura dalla strade c’è da percorrere 4 Km. Circa di strada sterrata e buia, la presunta proprietaria una certa Francesca è un fantasma, non vive in zona e demanda tutte le incombenze ad una ragazza, poco preparata e a dir poco inutile sia a dare consigli che risolvere eventuali problematiche, se non a ricevere i soldi, tale Lavinia. Al momento del pagamento avendo deciso di andare via con un giorno di anticipo quindi il 2 Aprile previo avviso alla proprietaria, mi sono visto accreditare ben euro 362.00 e alle mie rimostranze la segretaria telefonava la padrona, la quale asseriva che questa cifra era per le 3 notti come pattuito e non per 4, cosa assolutamente non veritiera (io mai e poi mai mi sarei messo in viaggio il lunedì di Pasqua). Purtroppo anche avendo numerose prove di quando asserisco non ho potuto fare altro che pagare, in quanto il tutto si era svolto telefonicamente e la signora si era ben premunita di non mettere nulla per iscritto neppure nella busta fattami recapitare attaccata in bacheca la sera del mio arrivo, visto che la ricezione (la ragazza) va via e quindi nella struttura non rimane nessuno eccetto i soggiornanti. Deluso per questa brutta esperienza, chiedo a chiunque abbia intenzione di prenotare presso la casa vacanza Podere Vesta di aprire bene gli occhi e di evitare, visto che con me hanno cambiato le carte in tavola facendosi pagare una notte in più non dovuta, cosa deplorevole e vergognosa.

Francesca, proprietario, 04-04-2018

Gentile signore, siamo francamente esterrefatti da quanto riporta e dal tono usato. Sa benissimo che quanto riferisce è ben lontano dall'essere veritiero. Ha soggiornato 3 notti nella nostra struttura in un appartamento trilocale (uno dei più grandi) e può controllare su qualsiasi sito il prezzo per Pasqua per 3 notti. Come vedrà e come sa, lei ha avuto anche uno sconto. Purtroppo è vero che non c'è niente di scritto sulla sua conferma, e questa è un'eccezione che abbiamo fatto per venirle incontro, visto che ci ha chiamati all'ora di pranzo per conoscere la disponibilità ed arrivare la sera stessa. Ci ha detto che era già in viaggio e che non potevamo scambiarci mails....Ovviamente ci siamo fidati di lei! Evidentemente sbagliando. La strada per giungre alla nostra struttura è di 2 km ed è sterrata, sicuramente di notte buia....non so da dove venga, ma nelle strade di campagna non esistono i lampioni! La ragazza della reception, gentile e disponibile con chiunque (può leggere molte recensioni in merito) è stata costretta a contattarmi visto il tono da voi usato. La recption di un residence è aperta in oari precisi, non sempre perchè non siamo un hotel. In tanti anni non abbiamo MAI truffato nessun cliente, nè ci siamo sognati di farlo con lei,,,,fortunatamente i nostri clienti ci conoscono bene!!!

• 7hans25-09-2017

super locatie!

de locatie was echt helemaal top met een prachtig zwembad met een fantastisch uitzicht. Helaas is de inrichting van de appartementen oud en is het net alsof je bij oma binnen stapt, geen wifi (alleen bij de receptie) en alleen bij aankomst liggen er een paar handdoeken die slechts 1x per week verschoond worden. Ook is er bij de receptie zelden iemand aanwezig.

• 10Fiorella19-04-2017

Soggiorno ponte Pasqua

Struttura molto bella, stanze pulitissime e accoglienti. Molto verde intorno e paesaggio fantastico, proprietarie gentilissime, da tornarci e raccomandare agli amici.

• 8Arjan23-09-2013

Super plek

Dichtbij Siena en met zicht op Siena. Super plek midden in de heuvels. Over een onverharde weg van een kilometer of 4 bereikbaar. Appartementen zijn een tikkeltje out dated en niet zo schoon. Maar de lokatie vergoed veel. handige broodservice !!

• 7Sylvia Schreijer-Morren09-09-2013

Fantastische locatie, appartement viel tegen

Podere Vesta ligt fantastisch met uitzicht op Siena. Unieke plek. Ons appartement was niet geweldig (wij zaten in La Mossa). Heel erg vochtig, duidelijk last van lekkage. Vochtplek op de muur waarbij het vocht in het bed was getrokken. We hebben het gemeld, maar er werd nauwelijks op gereageerd. Ook de inventaris laat te wensen over. We hebben zelf nog maar wat glazen e.d. bijgekocht. Wel weer meegenomen, we blijven Nederlanders ;-)

• 10Dick20-06-2013

Waanzinnig mooie plek!

3 juni aangekomen, 17 juni weer weg (helaas). Prachtige omgeving, net onder Siena. Leuke beheerster, mooi zwembad. Alleen de bar was niet echt vaak open. Maakt eigenlijk niet uit. Appartement (nr. 11) is prima voor 2 personen.

• 9lies26-02-2013

Fantastische!

Om Toscane te ontdekken was dit een goede uitvalsbasis. De locatie is prachtig op een heuvel. Het appartament was goed verzorgd en ruim. Enig nadeel was dat het op de 1e verdieping lag en het terras beneden. Het zwembad was heerlijk, en de ontbijtservice was ook fijn. De eigenaar ontvangt je vriendelijk en geeft tips over leuke uitjes. De onverharde weg ernaar toe vonden wij geen probleem. Dit hadden we al gelezen op Zoover. Dit is zeker een aanrader!

• 8jolandaswinkels06-08-2012

Perfecte plek!

We hadden met z'n tweeën een 6 pesoons appartement lekker ruim en van alle gemakken( (incl vaatwasser) alleen in grote app.))voorzien. Natuurlijk het eerste uur sleutel in het app. laten liggen en eigenaren waren net weg! Binnen 10 min stond hij er al. Nadeel was wel dat, je gewacht het niet, het 6p app. Op de eerste verdiepnig lag. Dat betekent dat je een aantal keren per dag een trap van 20 treden moet nemen. Met 37 graden geen pretje. Voor de rest prima verblijf, broodjes in de ochtend eigenaren doen alles om je verblijf tot een succes te maken. Siena prachtig, wel in de ochtend bezoeken gezien de temperatuur.

• 8Marijn Bogers23-09-2011

Prachtige locate boven op een heuvel.

Om (zuidelijk) Toscane te verkennen is dit een hele goede locatie. 9 km onder Siena, boven op een heuvel ligt dit mooie vakantiehuis. Enige nadeel vonden wij dat je wel eerst 3 km Strade Bianche (grindpad) moest overwinnen om er te komen. Maar de vriendelijkheid van de eigenaresse, de broodjesservice en de locatie maken veel goed!

• 9Wouter en Diana22-09-2011

Wij komen terug!

Wij hebben hier 2 weken in september vakantie gehouden en kijken er met erg veel plezier op terug. Schitterend landhuis met een uitzicht om van te dromen. Vooral s'avonds de aanblik van een verlicht Siena is adembenemend.... Ons appartement was vooral praktisch ingericht. Eigenlijk niet meer dan je nodig hebt op vakantie. Ontvangst was hartelijk en dit gevoel bleef de hele vakantie. We voelden ons echt welkom! Nog enkele goede tips gekregen m.b.t. uit eten gaan en boodschappen doen. Bij deze: osteria del Bigelli aan de piazza di Campo in Siena.... Waanzinnig eten, hele goede wijnen (waar kan je tegenwoordig een glas Brunello bestellen i.p.v. een hele fles?) en een schitterend uitzicht op een altijd levendige piazza. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad en niet in de laatste plaats door ons fijne appartement. Een echte aanrader.

Vakantiehuis Podere Vesta info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Strada di salteano, 9, I-53100