Hotel Villa Cesi

ItaliëToscaneImpruneta

6.4VoldoendeScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

5 Reviews over Villa Cesi

• 3alex24-07-2011

mai piu!!!!!!!!!!!

non per cattiveria ma a me è successo!!! mia moglie passeggiando in piscina è caduta in un tombino rotto, provocandosi delle escoriazioni e contusione sulla gamba , e il proprietario neache le scuse!!!!!! poi le camere immerse nelle zanzare senza balcone con i muri sporchi, polvere da pertutto e perennemente chiuse perchè sprovviste di zanzariera!!! poi la cucina ........... volevo assaggiare ma........., a parte il menu da pasto fisso turistico, dopo 1 ora di attesa mi sono alzato e andato a mangiare in un paesino li vicino. Be il personale non c'è e il titolare dopo aver dato l'acqua alle piante sudato serve al tavolo!!!!!!

buon soggiorno

• 9Els SInnaeve02-08-2008

Fantastisch !

Toen we de vorige beoordelingen lazen van dit hotel, net voor we vertrokken, waren we wat bang van wat ons nu te wachten stond (naar al die negatieve beoordelingen te lezen). Wat wij ondervonden was dit : enkel kamer met ontbijt geboekt voor 4 dagen. Prachtig hotel in prachtige omgeving, met VRIENDELIJK personeel en een overheerlijk ontbijt. Kamers waren heel erg goed uitgerust. We zijn nadien vertrokken naar een hotel in Montepulciano ... dat was pas een ramp !!! Villa Cesi is ZEKER voor herhaling vatbaar. Je wordt er gewoonweg met rust gelaten, heb je iets nodig dan zijn ze er voor je. Wie een ober verwacht constant rond het zwembad met cocktailbar, kan dit hier niet verwachten. Maar in dit hotel kom je volledig tot rust ... Het werkelijke Toscane !!!!!!!! En nogmaals als je naar Toscane vertrekt op reis is het ook niet meer dan normaal dat het brood uit de streek komt met het typische ongezouten brood dat je overal in de streek terug kan vinden, ook in de typische restaurantjes !

• 5Rita Verbraeken16-06-2008

In zo een mooie landelijke locatie verwacht je toch een hotel met een beetje standing. Helaas hebben we ons daarin vergist bij onze keuze. We hadden voor 10 dagen geboekt en betaald. Elke dag was er ander personeel. De eetzaal of eerder "refter" was niet gezellig: houten tafels en stoelen, geen tafelkleden uitgenomen 's morgens. De dag voordien moesten we al invullen wat we de volgende wilden eten: keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdschotels, beiden meestal koud of lauw en dikwijls heel gezouten. Enkele voorbeelden: zuppetta di borlotti, hesp met pecorino, gnochi ai funghi, penne al pomodoro, scaloppine al limone... maar niets met smaak klaargemaakt. Echt een geluk dat er na 7 dagen een storing was aan de elektriciteit van onze kamers (geen licht en geen water) en ons gevraagd werd naar Frattoria Inalbi te willen verhuizen. Daar hebben we nog enkele mooie dagen doorgebracht.

• 7geiske de vries02-08-2007

Mooie locatie, midden in de heuvels. Met de bus vanuit Impruneta naar Florence duurt 30 minuten. Hotelkamers zijn goed, service is matig. En ja, het eten is inderdaad erbarmelijk. Een blik in de keuken ontneemt sowieso direct alle eetlust. Bepaald geen aanrader voor een langdurig verblijf.

• 8Hans en Passie23-01-2007

Geweldig mooi hotel, goede ligging, eten een catastrofe, bediening beneden alle peil we zijn na twee dagen gaan lopen, spijtig voor een recent hotel, met mooi afgewerkte kamers midden in de natuur gelegen, moeilijk te vinden maar aan te raden voor enkel kamer met ontbijt want elke belgische huismoeder kan beter koken dan de chef van dit etablisement, als je witte wijn wil bestellen vraag op voorhand een ijskoeler met VEEL ijs, want van gekoelde wijnen is hier geen sprake! in't vervolg boeken we iets in lucca veel centraler

Hotel Villa Cesi info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (5)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar