Hotel Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.)

HotelWeer vandaag23°10°
Hotel Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.) voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.) in het Nederlands

Buitengewoon aangenaam

AJH, 9-8-2016

Prettige sfeer. Heerlijk zwembadje (2x). Goed ontbijt. Redelijk goed restaurant. Zeer vriendelijk personeel (geen pizza). Impruneta met auto dichtbij. Twee pizzeria' s (1 naast de benzinepomp = prima!) en 1 goed restaurant in het dorp.

Echte Italiaanse sfeer

Marjon ter Haar, 12-8-2014

Dit hotel was echt een verademing. Gelegen op het Italiaanse platteland, tussen de olijfboomgaarden waan je je echt in een paradijsje. Prachtige kamers/huisjes, heerlijk eten, fijn zwembad, vriendelijk personeel, en geweldige omgeving. Wat wil je nog meer? De wijn bij het eten is gratis. Ontbijt is eenvoudig, maar goed. Erg vriendelijk voor kleine kinderen. Je zit in the middle of nowhere, maar toch erg dichtbij Florence en andere Toscaanse bezienswaardigheden. Echt een aanrader!

super lokatie

Sandra van Erp, 25-9-2008

De hotelkamer is niet groot, maar super romantisch. Alles is echt met zorg ingericht. Onze hotelkamer was een huisje midden tussen de olijfbomen met een eigen terrasje. Mooi zwembad met jacuzzi. Mooi restaurant met heerlijk betaalbaar eten. Met de auto is het 7 minuutjes naar het centrum van Impruneta. Te voet ongeveer 3 kwartier lopen. Wel echt de moeite vanwege de supermmooie omgeving!

Van Villa Cesi naar Inalbi was voor ons een echte De zich

Rita Verbraeken, 16-6-2008

Van Villa Cesi naar Inalbi was voor ons een echte verademing. De kamers bevonden zich in aparte gebouwtjes met een terras ervoor. Vanuit Cesi hadden ze hier voor ons gereserveerd. We kregen kamer 19 en 20. Mijn schoonzus en schoonbroer kregen kamer 20 waarvan het terras breder was. De ontbijtzaal en de eetzaal waren eenvoudig maar gezellig aangekleed. Het personeel was super vriendelijk. We konden niets misvragen. Misschien ook omdat mijn partner goed Italiaans spreekt. Voor dezelfde prijs kregen we in Inalbi een hapje (crostini), een voor- en hoofdgerecht, een nagerecht en koffie. De wijn aan tafel was gratis. De tafels waren mooi gedekt. De kamers waren niet te groot maar had alle nodige accommodatie. Met het buitenterras hadden we een zich op de omgeving. Hier komen we alleszins nog terug.

Tijdens onze rondreis door Italie hebben we vorige week 1

Chantal Niesthoven, 14-9-2007

Tijdens onze rondreis door Italie hebben we vorige week 1 nacht overnacht bij Inalbi.

Het ligt op een prachtige locatie in het Toscaanse landschap. Het is er zo rustig dat je niet kunt voorstellen dat je maar een paar minuten van Florence zit.

Onze huisje/kamer was erg netjes en heel erg karakteristiek ingericht. Het restaurant was dicht maar onderaan de weg naar Inalbi zit een fantastisch goed restaurant Batibecco.

De mensen van Inalbi kwamen wat stug over maar hebben ons verder prima geholpen.

Als we weer naar Italie gaan, komen wij zeker nog een keer terug voor een langer verblijf.

Al was het alleen al voor de heerlijke zelf verbouwde wijnen.

Wij komen er net vandaan en zijn best tevreden : zeer nette woning met een wissel van keuken en badlinnen, net genoeg aan keukenspullen bij zelf-kokerij. De ramen in de leefruikte waren wel wat klein (donkere leefruimte) maar daardoor bleef deze dan weer fris. Zeer goed sanitair en perfecte bedden ! Iets te weinig privacy : terassen zijn klein en lopen in elkaar door waardoor je elkaar soms wel stoort. Het aanwezige restaurant stoort niet qua lawaai of geur maar is wel van het duurdere type...

Buiten de siesta periode (12.00-15.00u) zeer bereidwillige eigenaars die hun domein in perfecte staat houden !

Zeker de moeite om van daaruit de omgeving te verkennen .

Via artikel ANWB maart 2003 een bezoekje gebracht, om appartementen te bekijken,gezellig kopje koffie te drinken en evt. te eten en de gastvrijheid te proeven en evt. een rondleiding te krijgen. Niets was minder waar, restaurant dicht,receptie dicht (14.00 u), vele mensen kwamen voorbij, niemand vroeg ons wat we daar deden, iedereen liep schichtig voorbij, ook de mevrouw die (na 1 u)later bij de receptie bleek te werken en t restaurant opende.Appartementen waren allen vol zei ze, geen mogelijkheid ze te bekijken, vrij onverschillig gedrag (moesten voor prijzen maar op internet kijken, zei ze). Kop koffie (capuccino) was blijkbaar iets ongelooflijks, we konden wel een glas wijn krijgen,waarvoor de maestro geroepen moest worden. Kortom het artikel van de ANWB over de gastvrijheid bleek niet zo te kloppen en we zijn na 1 glas wijn en een heel klein kopje espresso (nog nooit zo''n klein beetje espresso gezien, wel zeer sterk)en een flinke kater weer vertrokken,voor ons geen aanrader dus!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.) in Impruneta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vecchio Borgo di Inalbi (+ app.) scoort een 8.38 uit 10 op basis van 7 reviews.