Camping Podere La Corsa

CampingWeer vandaag28°18°
Camping Podere La Corsa
7,9

20 reviews over Camping Podere La Corsa in het Nederlands

Ein wunderschön angelegter Platz mit einem unglaublich zuvorkommenden Besitzer. Natur pur, trotzdem sind alle Annehmlichkeiten zu Fuß erreichbar!

Geweldige plek, gastvrij, Toscane op zn best!

Loek Stalpers
22-1-2018

Hier kom je voor rust en ontspanning. Mooi uitzicht op de Toscaanse heuvels. Dicht bij Volterra en San Gimignano en ook de zee is in de buurt. Carlo, de gastvrije en behulpzame eigenaar is een bijzonder aardige man. Als je ergens van Toscane kunt genieten, is het hier!

magnificent

steffi
4-1-2018

We usually don‘t rate campsites we like because we want to keep them to ourselves. Publicity, however, will keep this place going. Expect no less than a hidden paradise up in the hills. If you are looking for a quiet retreat, Podere la Corsa will surely be up your alley. Carlo‘s friendliness will make you feel at home. Go there - enjoy your stay - and only tell your best friends!

Thank you Carlo! See you next time!

Kortom gezellige sfeervolle camping

Roel
2-12-2017

Rustige kleine camping Fantastisch gezicht op de fiume cecina 10km van zee. Een verademing om vanuit de hectische kust op deze camping te arriveren. Speciaal voor tenten Op elke plaats water en electra. Hygienne sanitair minder maar met elkaar goed te doen. Gezellige campingbaas naam Carlo. Hij houdt struisvogels en de eieren zijn te koop

Super mooi! echt een panorama camping

Anton
8-9-2017

Ook wij hebben echt genoten op deze camping en komen zeker nog weer eens terug. Het uitzicht is fenominaal en de rust is geweldig. Wanneer je van luxe houd zou ik hier zeker niet naar toe gaan. Het is wel een beetje vreemd dat wij met een tenttrailer meer voordezelfde plaats moeten betalen dan iemand met een tent. Dat zou Carlo nog eens aan moeten passen.

Fantastische plek voor rustzoekers

Ans
27-8-2017

De camping heeft een prachtige ligging met uitzicht op het Toscaanse landschap. Vanuit je tent hoor en zie je de bijeneters rondvliegen en kun je genieten van een prachtig uitzicht. De locatie biedt de mogelijkheid voor vele uitstapjes naar mooie Toscaanse steden in de omgeving, zoals Volterra en op iets grotere afstand Sienna, Pisa en Lucca. In de buurt is een gezellig stadje Guardistallo, waar je heerlijk kunt eten bij verschillende restaurantjes. De camping heeft eenvoudig sanitair en wordt gerund door de vriendelijke eigenaar Carlo, die je ook verwelkomt met een eigen gemaakt drankje op zijn camping. De meest bijzondere bewoners van de camping zijn de struisvogels. Het is een aanrader voor mensen die houden van rust en een mooi uitzicht

Heerlijkste camping ooit: la Corsa!

Annemarie
10-8-2017

Opnieuw hebben we genoten van ons verblijf op La Corsa. La Corsa is een kleine camping, geschikt voor wie rust zoekt en uit de voeten kan met eenvoud.

Wie vertier, luxe, een zwembad of animatie zoekt, moet hier niet willen zijn - een ***-sterrencamping is dan passender. Maar wie houdt van rust, heeft het hier geweldig. Het prachtige uitzicht verveelt geen moment.

Een klein toiletgebouw volstaat voor het aantal mensen dat er gebruik van maakt. Het wordt niet dagelijks schoongemaakt, maar door de kleine aantal gasten voelt ieder de verantwoordelijk om zelf het sanitair netjes achter te laten.

Carlo heeft een hart van goud en doet er alles aan het je naar de zin te maken. We hebben weer genoten!

Deze rustige camping heeft een beperkt aantal ruime plekken met een prachtig uitzicht over de vallei naar Volterra. Wij hebben genoten van het uitzicht de rust en de omgeving waar je fantastisch kunt wandelen en voor de "getrainde" kunt fietsen. De hygiëne van o.a. het sanitair is slecht, op de beschikbare douches zat geen waterdruk en viel het elektra regelmatig uit. Carlos is zeker bereidwillig maar naar onze bescheiden mening niet meer geschikt zelf de camping te onderhouden.

Kleine camping in een oase van rust. Carlo die zichzelf de bewaker van de rust noemt doet zijn uiterste best om je een fijne vakantie te bezorgen. Verwacht hier geen zwembad en animatie , maar een fantastisch uitzicht en absolute rust.

Eenvoudig sanitair en heerlijke frisse buitendouches vlak bij je tent...top !! Vooraan op de camping tussen de mooie beelden prachtige plaatsen voor tenten tegen de berg op(niet geschikt voor tenten en caravans) en en beneden grote plaatsen voor caravans en vouwwagens waar je van het fantastische uitzicht kunt genieten.

Prachtige uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken en op korte afstand van de mooie stranden van Vada en Cecina. Guardistallo, via een eigen wandelpad binnendoor te bereiken, is een absolute must om te bezoeken, niet alleen voor het verse brood van de bakker in de morgen en een cappucino op het terras maar ook 's avonds heerlijk eten in de diverse restauranten. 'S avonds met het verlichte Volterra aan de horizon genieten van een wijntje voor de tent. Heerlijk slapen in de stilte van La Corsa. Complimenten voor Carlo dat hij deze plek met ons wil delen. Wij wensen hem en zijn vrouw nog vele gezonde jaren samen toe!!

Ciao, a la prossima

oh ja en wil je 5 sterren, aan het zwembad en een prive douche...en lawaai maken 's nachts ga je toch lekker ergens anders heen :)

Ruwe diamant!

Elly
1-8-2017

Camping La Corse is voor de èchte kampeerders die het prima kunnen stellen met de faciliteiten. Schitterend gelegen, prachtige pitches met privacy door natuurlijke afscheiding van groen en bloeiende Oleanderstruiken. Carlo toont zich zeer bereidwillig om de campinggasten het naar de zin te maken. In tegenstelling tot de eerdere recenties niets dan lof voor deze schitterende natuurcamping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podere La Corsa in Guardistallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podere La Corsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Podere La Corsa scoort een 7.93 uit 10 op basis van 20 reviews.