Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo

• Onderkomen5,7
  • Activiteiten5,5

3 tips over Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo

Ron, 17-8-2014
Neem als kampeerder wel je rotsharingen mee! Bij lange droogte is de grond echt keihard.
Familie, 13-8-2014
Buiten hoogseizoen waarschijnlijk geweldig
Nico Schepers, 26-8-2013

Het dorpje Guardistallo, nog 4 Km verder heuvelopwaarts, biedt prachtige vergezichten over Toscane. Aan de ene kant is er een formidabel zicht op de 10 Km verder gelegen Middellandse Zee.

Wie zijn auto aan het begin van het dorpje laat staan en te voet steeds maar bergop door de smalle straatjes klimt, wordt op het hoogste punt beloond met een fantastisch uitzicht over de heuvels in het binnenland.

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Il Borgo voor je op een rij gezet: