Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo

Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo
7,8

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Il Borgo voor je op een rij gezet:

40 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo in het Nederlands

Mooie zwembaden verder niet echt geweldig

Daphne
25-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Het park is ons wat tegengevallen. De huisjes zijn erg basic (geen kookgerei, geen oven of magnetron). Wij gingen er heen voor de kinderen omdat we dachten dat het voor hen leuk zou zijn. Er werd echter niets georganiseerd, het voetbalveld lag er dor en verlaten bij. Wij waren vrij laat in het seizoen, er waren hooguit 5 Nederlandse gezinnen en niet in de leeftijd van onze kinderen (8, 10 en 12). De verwachte vriendjes bleven uit. Pizza in het restaurant is prima rest van het eten matig. Personeel is uiterst vriendelijk en de koffie in de bar is lekker. Veel Italianen op het park met eigen huisje.
  • Activiteiten10

Campingplaatsen gevarieerd en groot met voldoende schaduw. Sanitair voldoende en schoon genoeg. Wel duur mi.!

Oude reviews (archief)

Top Camping.

Guus
26-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

In het hoogseizoen een Nederlandse enclave. Grootste deel is ons kent ons, maar iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben hun puberale kinderen niet echt onder controle, maar we hebben allemaal wel eens een mooi feestje gehad toch?

De camping zelf is erg mooi aangelegd, het sanitair is wel matig. Oud en niet altijd warm water. Weinig wc's. Het restaurant is erg lekker, prijs is prima en service is goed.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam. De plekken hebben veel schaduw. De zwembaden zijn heerlijk, schoon en hebben genoeg bedjes.

Een aanrader. Wel oordoppen meenemen.

Prijskwaliteit is goed. Maar kan beter.

geweldige plek

Lucy Bender
16-9-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Wij komen al een aantal jaren op deze plek. Het is een kleine camping helemaal gelegen in het bos. Er zijn niet van die afgebakende plekken, dus je hebt een hoop privacy, wel afhankelijk waar je staat. Prima restaurant aanwezig, waar ook de plaatselijke bevolking veel komt eten. Goede uitvalsbasis om verschillende plaatsen in Toscane te bezoeken. (Lucca, Pisa, Florence). Personeel heel erg lief, voelt voor ons als familie in Toscane. Fijne zwembaden met ligbedjes waar altijd wel plek is en `s avonds gezellig samen zitten bij het barretje. Verwacht geen animatie of iets dergelijks. De kids moeten zich zelf vermaken. Het sanitair op de camping is niet geweldig, maar dat nemen wij voor lief. Voor volgend jaar al weer geboekt :)

Mooie plek en prachtige camping

arjen de groot
23-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Twee weken op de camping gestaan. Eigenlijk is alles prima, mooie zwembaden goed restaurant en als je op de heuvel staat prachtige plaatsen. Alleen het sanitair is sterk verouderd. Voor wat je betaald is dit echt een minpunt de rest is gelukkig wel top.

Prachtige plek met geweldig personeel

Petra
11-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Al jaren komen wij met ons gezin met veel plezier naar Il Borgo. Met veel zorg en smaak is het park ingericht. Maar vooral de sfeer van Il Borgo maakt het tot een fantastische plek om je vakantie door te brengen. Het personeel van de camping, de bar en het restaurant zijn meer dan vriendelijk. Je voelt je als gast meer dan welkom.

De camping is rustig en heeft mooie grote plekken en de twee grote zwembaden zijn prachtig en goed onderhouden. Natuurlijk is er veel moois te zien in de buurt en zijn er verschillende stranden met fijne strandtentjes. Kortom zeker een plek om naar toe te gaan voor een heerlijke gezinsvakantie.

Ik kom er al 20 jaar!

Lotty
28-7-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Il Borgo is mijn 2e huis. Vanaf mijn 3e kom ik er al en soms 2 a 3 keer per jaar! Lieve mensen, mooie huisjes en camping en geweldige omgeving. Je zal mijn geen kwaad woord er over horen zeggen! Goed zwembad en een schoon huisje. 2 zwembaden, goed restaurant, schone verzorgde huisjes!

Geweldig

Thomas
26-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Leuke camping, maar ook de mensen zijn erg leuk. Elke avond is het gezellig. Alleen de wifi is soms een beetje sloom, maar op vakantie is dat niet erg.

Heerlijk!

Piet
16-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

2 weken in een prachtig appartement verbleven. Zeer vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in de bar en restaurant. Op dit park weinig regels, heel relaxed allemaal. De gasten nemen zelf verantwoordelijkheid en zorgen zo voor een heerlijke vakantie-sfeer. Ook voor onze 2 tienerdochters een top vakantie. Ze bleven tot laat in de nacht weg en vermaakten zich dus prima met de andere jongeren op het park. Dat dat soms wat overlast geeft kan, maar we zijn allemaal jong geweest toch? Kortom een aanrader in een mooi gedeelte van de Toscane.

Tegenvaller

L. Lameris
12-7-2015
  • Onderkomen3

Wij hadden in juni een 2-pers huisje gehuurd. Viel helaas erg tegen. Oud en gedateerd, hele slechte bedden, niet schoon, achterstallig onderhoud en oud plastic terrasmeubilair.

Park zelf, zwembaden, restaurant enz goed bevallen, aardige mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo in Guardistallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Centro Vacanze Il Borgo scoort een 7.79 uit 10 op basis van 42 reviews.