Appartement Tenuta Livia

Appartement Tenuta Livia

6.5Voldoende

Italië, Toscane, Grosseto

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Tenuta Livia?

6.5Voldoende

• 6.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Tenuta Livia

• 6V.K.23-09-2012

Geen echt toscane

Wij verbleven een week in Fattoria San Lorenzo, Tenuta Liva. Hiervoor verbleven wij een week in Noord-Toscane. Na het prachtige gebied in Noord-Toscane viel de ligging van dit appartement tegen. Als je voor het echte Toscaanse landschap naar Italie gaat, moet je hier niet heen gaan. De omgeving was vrij kaal en vlak. Het appartement ligt aan een drukke weg, afgelegen van het centrum. Je hebt alleen een grote supermarkt in de buurt. Wat wel een voordeel is is dat je in 10 min. met de auto bij het strand bent. Ze verhuren ook fietsen maar het is een erg drukke weg dus het leek ons niet prettig om daar te fietsen. De appartementen zijn opzich prima, goede bedden. Het appartement is in de week dat wij er zaten niet schoongemaakt maar we moesten wel 85 euro eindschoonmaak kosten betalen bij vertrek. Het is een leuk appartement als je alleen maar aan het strand/zwembad wil liggen, niet als je naar Toscane komt voor het mooie landschap en de cultuur.

Gereisd met partner in september 2012

• 7CvanKuijck08-09-2010

Rustige locatie

Wij zijn op de locatie Tenuta Livia geweest van Fattoria San Lorenzo, ± 1 km van La Cappane. Vriendelijk ontvangst. De appartementen zijn eenvoudig en netjes. Zeer centrale liggen voor bezoeken aan de mooie omgeving. Het zwembad is royaal, met mogelijkheden om in- en uit de zon te genieten van een ontspannen dagje aan het zwembad. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart, met een lekkere wijn bij het diner op het terras van het restaurant zijn de maaltijden erg smakelijk en met locale producten bereid.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement Tenuta Livia info