Appartement Il Granaio

Appartement
Weer vandaag11°-1°
Appartement Il Granaio

We hebben een aantal aanbieders voor Il Granaio voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Il Granaio in het Nederlands

Geweldige plek in Toscane

John
19-7-2012

Mooie en complete huisjes, in een mooi landschap en dicht bij heerlijke stranden. Huisje is met airco, klein zwembad en ligweide, bbq, wasmachine, fietsen en verse broodjes elke ochtend.

Wij waren met 2 kids die zich prima hebben vermaakt rondom het huis en op het mooie strand.

Strand is schoon, lekker water en niet diep, prima voor kids.

Eigenaren Doreth en Fernando zijn super aardig, praten Nederlands en geven veel tips over de omgeving.

In de buurt zijn veel mooie dorpjes en restaurants zijn er genoeg.

Kortom wat ons betreft een aanrader..

Waar voor je geld

Katja en Ruud
2-7-2011

Leuke appartementen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Zo'n 8 kilometer van het strand. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, zoals Grosseto, Pitigliano en Massa Marittima. Ook veel etruskische opgraving in de nabijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Granaio in Grosseto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Granaio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.