Vakantiepark Fattoria San Lorenzo Le Cappane

Vakantiepark Fattoria San Lorenzo Le Cappane
7,3

• Activiteiten5,2
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fattoria San Lorenzo Le Cappane voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiepark Fattoria San Lorenzo Le Cappane in het Nederlands

Mooi, netjes maar iets TE rustig...

Maike, 28-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Wij zijn in augustus op dit parkje geweest. Helaas was de reis er naartoe een hel met megaveel files, erg jammer. Eenmaal aangekomen, konden we de locatie niet vinden, er stond een verkeerd adres op onze vouchers. De meneer van de receptie was zo aardig om naar ons toe te komen per auto.... We hadden als voorkeur aangegeven dat we in de hoeve Il Pozzino wilden zitten maar dat werd door het reisbureau niet toegekend. Daar aangekomen mochten we toch daar verblijven, een upgrade zonder extra kosten! Mooi huisje, mooi zwembad..... maar, that's it..... Er is verder niets te doen om de hoeve heen. En de hoeves liggen ook nog eens een paar km uit elkaar dus even bij de andere zwembaden zwemmen moet per auto..... Voor 2 jongens van 7 en 9 was het dus TE rustig..... Personeel uiterst vriendelijk, winkelcentrum op 2 minuten rijden, zee op rij afstand, mooie bergdorpjes in de buurt en met de trein naar Rome is super. Dus we hebben ons prima vermaakt maar volgend jaar iets meer vertier......

Schijn bedriegt, teleurstellend

M. Dams, 13-8-2014
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Het complex Le Capanne is onderdeel van drie andere complexen. Te ver uit elkaar om van enige verbondenheid te spreken. Accomodatie op Le Capanne is heel divers van kwaliteit. Zwak is de privacy voor vrijwel alle apartementen. Zeer zwak is de privacy bij nummer 104/103. Boven buren, links, rechts en achter. Veel geluidsoverlast is zelfs met keurige mensen om je heen niet te voorkomen. App. wordt tussendoor niet schoongemaakt. Is verouderd en wordt dus behoorlijk vies na twee weken. Eindschoonmaak kost toch nog wel 50 euro. Klachten worden vriendelijk in behandeling genomen maar niet opgelost. Je wordt aan het lijntje gehouden. Eigenlijk voor het lapje gehouden. Italiaans jokken.Het terrein ligt er wel heel vriendelijk bij en is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Wel een behoorlijke afstand nog tot aan de grote steden in Toscane.

Super

Eva, 4-8-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Ruimen app. Grote zwembad. Dicht bij een winkelcentrum en restaurant. Wel een auto nodig. Strand op 10 km.

Fantastisch!

Familie van Laer, 11-1-2013
  • Onderkomen9

Verschillende huizen. Huisjes met veel privacy (als je bij boeking erom vraagt). Sommige huizen hebben namelijk wat minder privacy.

Echt fantastische plek. Eerste keer dat wij meer dan 1 keer bij een plek terug komen.

Heel Rustig, mooi, tuin goed onderhoudt, veel te doen en te zien in de omgeving.

3 kamer apt met 2 badkamers, afwasmachine, airco, tuintje of terras, mooi ingericht.

Heerlijk rustig, schoon, mooi.

Ingrid, 2-8-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Was een heerlijke vakantie, schoon, netjes, lekker eigen terras, zwembad met ligstoelen, parasol, schoon. Erg vriendelijk, en behulpzaam personeel, dus echt een aanrader. Wel auto nodig, maar dat is denk normaal in Italië.

Ingrid

• Onderkomen4

Le Capanne is goed gelegen net buiten Grosseto sud. Nieuw winkelcentrum op minder dan een km aanwezig. Inrichting appartement (2 kmr) mager maar voldoende echter zeer gehorig. Wij hadden het geluk een jong/modern/Nederlands gezin naast ons te krijgen met twee jonge kinderen die niet wisten wat te doen (en de ouders ook niet)

Dat merk je dan wel binnen in je appartement.

Ongedierte in de vorm van muggen en mieren een groot probleem, door de muggen kon je m.n. 's avonds niet buiten zitten.

Aanrader

Marianne, 21-7-2011
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi complex in mooie omgeving. Veel muggen! De woonkamer voor 4 pers. is te klein! Er staat 1 bankje en een eethoek. De afscheiding tussen de appartementen hadden wat ons betreft dicht gemogen,je kijkt zo op het terras van de buren dus weinig privacy. Bij complex zit een goed restaurant, de bediening laat de wensen over. De muggen zijn echt een groot probleem, dus neem anti muggenmiddelen mee!

Heerlijk rustig (in laagseizoen)

Bas, 29-6-2011
  • Onderkomen8

Dit complex is heerlijk rustig gelegen. Het appartement is basic, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie.

Omgeving is erg mooi. Winkels op 1 km afstand.

Wij zijn hier 3 weken geweest eind mei 2011. Niet alle appartementen waren bezet. Hierdoor was het heel rustig. Soms hadden we het grote zwembad voor ons alleen.

Als alle appartementen bezet zijn kan het wel een beetje krap zijn. Zoals eerder genoemd heb je een klein terras met open afscheiding. Wel is er een grote tuin met veel zit mogelijkheid.

super dit jaar weer

fam. de la Haije, 24-6-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

in 2010 voor het eerst geweest maar het is echt als op de plaatjes en in 2011 gaan we weer

heerlijk rustig

joyce nieuwhart, 28-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

we zijn hiet 2 weken geweest in app le capanne, het ligt erg rustig, verder geen eetgelegenheden,wel elke dag broodjes bij je deur,.. heerlijk zwembad, appartement werd niet schoongemaakt, wel 1 keer per week schone lakens en 2 keer per week schone handdoeken, appartementen zijn wel aan vervanging toe moet ik zeggen...het was verder goed te verblijven, je hebt wel altijd de auto nodig om ergens naar toe te gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Fattoria San Lorenzo Le Cappane in Grosseto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Fattoria San Lorenzo Le Cappane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Fattoria San Lorenzo Le Cappane scoort een 7.26 uit 10 op basis van 12 reviews.