Géén boekingskosten
/Italië/Toscane/Grosseto/Appartementen Grosseto/Appartement Country Resort Guadalupe

Country Resort Guadalupe

Appartement
ItaliëToscaneGrosseto

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Country Resort Guadalupe voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews

Meer appartement info

4 Reviews over Country Resort Guadalupe

• 7Pietersen18-01-2019

Nice 😁

Mooi appartement, rustig resort en heerlijk eten. Kortom; top! Minpuntje; toch te ver vd zee. Door de drukte duurt het korte stukje toch langer dan verwacht.

• 9Meijer07-09-2011

Heerlijke plek !

Wat hebben we genoten ! De kinderen hebben heerlijk gespeeld met vriendjes in het zwembad en de recreatieruimte met biljart, tafeltennis en tafelvoetbal. Er zijn genoeg leuke dorpjes om te ontdekken met de auto. Vanaf 16u gaat het barretje open bij het zwembad (zou iets eerder mogen), voor ons la dolce vita met een prosecco en een hapje! 's-Avonds heerlijk gegeten onder de 'veranda', de kokkin kan heerlijke visschotels bereiden en de kinderen mochten zelf kiezen wat ze wilden eten. Prima prijs-kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar en een echte aanrader !

• 8bleyenberg14-08-2011

Mooi complex ligt wel afgelegen

Wij hadden een appartement op de eerste etage. Zeer ruim en nieuw appartement. In de omgeving is weinig te beleven. grosetto en castiglione liggen gauw op twintig mi uten rijden. Appartement eas erg mooi karakterisriek ingericht en voorzien van alle gemakken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van eetfaciliteiten. Jammer dat de poolbar pas om vier uur in de middag opengaat. S avonds wordt je lekgestoken door de muggen. geen activiteiten op het complex zelf. Mooi zwembad.

• 8mirjana03-08-2011

Fijn en netjes

App. Was netjes en leuk ingericht maar best krap en donker. We hadden een van de benden app. Volgens mij zijn boven app. Leuker. Het is wel best gehoorig helemaal als je zulke buren heb die niet met andere mensen rekening houden(nederlanders). Terras meubelen waren aan vervanging toe helaas, dus dat is ook een minpunt. Onbijt is ok als je van Italiaans onbijt houdt, wat meer vers broodbeleg en brood was wat fijner geweest. Soms hebben ze ook diner en die is ok. Bar anwezig bij het zwembad maar open pas va 16uur. In nabije omgeving is niet savonds veel te doen dus je moet jezelf vermaken voor rustzoeker prima in orde. Grosetto is op 15min rijafstand voor een avond en evt.diner wandeling.Zee en strand is op 30min rijden mooi strand(zand).

Appartement Country Resort Guadalupe info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• HuisdierenBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Loc. Braccagni - Strada Provinciale del Bozzone , 58100