Appartement Country Resort Guadalupe

Appartement Country Resort Guadalupe

8Fantastisch

Italië, Toscane, Grosseto

Op vakantie geweest naar Country Resort Guadalupe?

8Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Country Resort Guadalupe voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Country Resort Guadalupe

• 2019
    7Pietersen18-01-2019

Nice 😁

Mooi appartement, rustig resort en heerlijk eten. Kortom; top! Minpuntje; toch te ver vd zee. Door de drukte duurt het korte stukje toch langer dan verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Meijer07-09-2011

Heerlijke plek !

Wat hebben we genoten ! De kinderen hebben heerlijk gespeeld met vriendjes in het zwembad en de recreatieruimte met biljart, tafeltennis en tafelvoetbal. Er zijn genoeg leuke dorpjes om te ontdekken met de auto. Vanaf 16u gaat het barretje open bij het zwembad (zou iets eerder mogen), voor ons la dolce vita met een prosecco en een hapje! 's-Avonds heerlijk gegeten onder de 'veranda', de kokkin kan heerlijke visschotels bereiden en de kinderen mochten zelf kiezen wat ze wilden eten. Prima prijs-kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar en een echte aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8bleyenberg14-08-2011

Mooi complex ligt wel afgelegen

Wij hadden een appartement op de eerste etage. Zeer ruim en nieuw appartement. In de omgeving is weinig te beleven. grosetto en castiglione liggen gauw op twintig mi uten rijden. Appartement eas erg mooi karakterisriek ingericht en voorzien van alle gemakken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van eetfaciliteiten. Jammer dat de poolbar pas om vier uur in de middag opengaat. S avonds wordt je lekgestoken door de muggen. geen activiteiten op het complex zelf. Mooi zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8mirjana03-08-2011

Fijn en netjes

App. Was netjes en leuk ingericht maar best krap en donker. We hadden een van de benden app. Volgens mij zijn boven app. Leuker. Het is wel best gehoorig helemaal als je zulke buren heb die niet met andere mensen rekening houden(nederlanders). Terras meubelen waren aan vervanging toe helaas, dus dat is ook een minpunt. Onbijt is ok als je van Italiaans onbijt houdt, wat meer vers broodbeleg en brood was wat fijner geweest. Soms hebben ze ook diner en die is ok. Bar anwezig bij het zwembad maar open pas va 16uur. In nabije omgeving is niet savonds veel te doen dus je moet jezelf vermaken voor rustzoeker prima in orde. Grosetto is op 15min rijafstand voor een avond en evt.diner wandeling.Zee en strand is op 30min rijden mooi strand(zand).

Gereisd met partner in juli 2011

Appartement Country Resort Guadalupe info