Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

3 Reviews over Sugame

• 9Ilse25-09-2010

Geweldig agriturismo

Wij verbleven in september 2010 in appartement La Rosa: prachtig appartement met ruime woonkeuken, ruime woonkamer, twee ruime slaapkamers en een badkamer met aparte douche en ligbad. Wij verbleven twee weken in Agriturismo Antico Borgo di Sugame en we voelden er ons direct thuis. De inrichting van de accomodaties is met zorg gekozen: erg landelijk en romantisch. De Borg ligt bijna aan de top van de heuvel en wij keken uit over de wijngaarden het dal in: gegarandeerd prachtige zonsondergangen. Lorenzo (Italiaans) en Catherine (Engels) zijn erg gastvrij en met name Lorenzo is altijd bereid tot een praatje: hij is erg gepassioneerd over zijn druiven, olijfbomen, wijngaarden en natuurlijk de wijn die hij produceert. De wijn en olijfolie zijn uiteraard te koop. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat ons zoontje van 9 maanden het te koud vond (22 graden). Het zwembad is prachtig gelegen op het landgoed en je kijkt uit over het dal. Voorzien van genoeg ligstoelen en parasols.

• 10rie pinholt14-09-2009

mest fantastiske sted

Det er et fantastisk sted, dejlige lejligheder, udsigten er bare så god ,dem der har stedet er så rare personer, ikke langt til de lokale butikker når men er sådag et sted skal man jo hande sådan et sted.

• 8N. Tolboom17-02-2009

Adembenemend uitzicht over de vallei!

Wij waren in Greve in de zomer van 2007. De appartamenten van "Azienda Agricola Sugame" liggen even buiten het plaatsje Greve, tegen de bergwand aan. Deze Azienda produceert jaarlijks vele liters Chianti, die in de koele kelders bij het huis liggen en ook genuttigd mogen worden door de huurders. Ons appartament was zeer ruim en heerlijk koel, van alle gemakken voorzien en vanuit onze slaapkamer hadden we een schitterend uitzicht over de vallei.

Appartement Sugame info

• Adresgegevens