Villa Fabbroni

Met jonge kinderen

Prachtige rustieke plek

P de Hoog
22-5-2012

Midden in de heuvels van Toscane een schitterende locatie, rust ruimte en natuur.De vriendelijke eigenaren met een enorm gevoel voor service hebben 3 dagen per week hun restaurantje open met de meest heerlijke Toscaanse gerechten en een heerlike Chianti wijn.De zeer ruime slaapkamers zijn romantisch ingericht en schoon.Veel ruimte om het huis met grasvelden en ook een heerlijk zwembad.De prijzen zijn vriendelijk te noemen.Kortom een heerlijk oord

Fantastische en een gastvrije plek

Susan Janssen
21-5-2012

De plek is super mooi met een fantastisch uitzicht! Wij zijn hier in 2009 geweest en nu weer een week. De beide eigenaren zijn erg vriendelijk, gastvrij en kunnen heerlijk koken. Ze zijn altijd bereid om je te helpen. De inrichting van het huis is erg sfeervol en alles is netjes, schoon en verzorgd.

Eind april/begin mei zijn wij een week op het landgoed Villa Fabbroni geweest voor ons huwelijk.

Met een groep van 17 en daarna 67 gasten die alle verbleven op het landgoed hebben we een geweldige week beleefd, echt onvergetelijk.

Sergio en Stefano, de eigenaren, zijn super vriendelijk en gastvrij. Er wordt hier mooi gekookt, pure Toscaanse smaken.

Onze ceremoniemeesters hebben alles goed kunnen regelen met de beide heren. Van vooraf mailcontact, een weekend op site inspection tot de week zelf en na afloop verliep de communicatie goed.

Ze staan voor heel veel open en zijn erg flexibel.

Onze gasten hebben het ook geweldig gehad, er was veel mogelijk qua last minute wijzigingen.

De huwelijksdag zelf was erg goed geregeld.

De locatie, de mannen en de hele setting hebben gezorgd voor een fantastisch huwelijk. Er wordt nog veel over nagepraat en ons volgende bezoek is al gepland.

Lieve Sergio en Stefano, nogmaals bedankt voor een onvergetelijke week!

Onprofessionele onvriendelijke eigenaren

Henny Rutten-Kleinjans
21-5-2012

We zijn 4 dagen met een groep van 17 personen in Villa Fabbroni geweest .

De locatie is een geweldig ,maar de eigenaren van het landhuis zijn uitermate onvriendelijk en onprofessioneel.Wat helaas een bitter na smaak geeft het eten in het restaurant is geen aanrader .Alles werd koud uitgeserveerd en op een verzoek om voor een persoon iets zonder kaas te serveren werd ontzettend boos op gereageerd.We hebben dan ook het geplande diner voor de resterende dagen geannuleerd .

Toscane heeft zoveel mooie landhuizen maar wilt u toch beslissen voor villa denkt dan eerst goed na.

We hebben een aantal aanbieders voor Fabbroni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Fabbroni in Greve in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Fabbroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.