Vakantiehuis Citille

• 6Waardering
  • 7.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Citille

• 8Bubba13-09-2016

Geweldig huis

Wij hebben de weg zonder problemen kunnen nemen(rijden een fors Mondeo stationwagen). Je moet 2 stijle wegen in de bergen op, deel 1 is lastig met idd kuilen, deel 2 gaat hoger maar geen problemen tegengekomen.Je kan nl ook ook een andere weg nemen. Stuk verharde weg beter te rijden en je komt midden in het dorp uit! Hoef je het 1e stuk niet meer te rijden,

Leuk huis (2 huizen)gedateerd maar alles er op en er aan. 1e huis is 2 verdiepingen, 2 wc's en een badkamer met bad,3 slaapkamers. Keuken voorzien van waterpokken, broodrooster,oven,vaatwasser ect. 2e huis is klein huisje met alleen woonkamer met 1 bed,wasmachine en badkamer met wc en douche.

Mooie tuin, afgesloten zodat de hond heerlijk zijn gang kan gaan. Ligbedden zijn goed, de kussens te dun.

Zwembad is 1.50 diep overal. Vervelend vonden wij de hoeveelheid dazen bij het zwembad. Zeker ook omdat die gewoon bijten,dus vaak gestoken incl de hond.

Leuke en lieve Italiaanse eigenaar. Mooi weer en heerlijke pizza's beneden...

• 4Haamans14-08-2013

Niet te bereiken met normale personenauto

Tot onze spijt hebben wij echter de volledige geboekte tijdsduur NIET vol gemaakt. Het vakantiehuis is voor normale personenauto's (Wij reden Volkswagen Passat variant) NIET te bereiken.Twee onverharde wegen naar dit vakantiehuis toe zitten vol met diepe kuilen aan zowel de linker-, rechterzijde als in het midden uitstekende rotsblokken. Ontwijken van de kuilen is niet mogelijk. Daarnaast zijn er ook enkele steile stukken die slechts met veel gas te nemen zijn. In verband met de in die stukken ook aanwezige kuilen en rotsen is schade aan de auto niet te voorkomen. Wij hebben dan ook besloten om na een bezoek aan de garage slecht nog eenmaal omhoog te gaan (op hoop van zegen) het eten en drinken op te maken en het vakantiehuis te verlaten. Jammer van de schitterende locatie, het nette zwembad, het eenvoudig maar netjes ingerichte huis. Voor een vakantieganger die met zijn Volkswagen Passat Variant een rustige relaxte vakantie heeft geboekt was dit een crime.

Vakantiehuis Citille info

• Aantal personen5 tot 6