Appartement Castello di Montegonzi

Appartement Castello di Montegonzi

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Castello di Montegonzi voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Castello di Montegonzi in het Nederlands

Na 1 nacht vertrokken

Jacoline
10-9-2012

Wij hadden voor een week geboekt, maar zijn na 1 nacht al teleurgesteld vertrokken uit ons appartement in Castello di Montegonzi. Om te beginnen, is de weg ernaar toe verschrikkelijk slecht (smal, ongeasfalteerd, diepe kuilen en geheel onverlicht). Ons appartement (La Tinnaia) was met oude materialen ingericht, die bijna allemaal kapot waren of provisorisch hersteld. Het bed in de slaapkamer was zeer slecht en het sofabed in de woonkamer kapot. Het complex maakte in het algemeen een slecht onderhouden indruk. Wij zijn na 1 nacht vertrokken om ons geluk elders te beproeven. Volgens de eigenaar had hij "slechts eenmaal per jaar klachten en toevallig kwamen die dit keer van ons". Als klant werden wij dus niet bepaald serieus genomen. Onnodig te zeggen dat wij dit complex aan niemand aanraden.

Gereisd Met partner in augustus 2012

mooie ligging maar een verschrikkelijke weg

rebecca
22-6-2012

We hebben hier 14 dagen overnacht. Het uitzicht en de ligging vanuit de appartementen is echt prachtig , super mooi en het zwembad heerlijk rustig. De app. zijn oud ingericht, op z'n italiaans zullen we maar zeggen, maar wel schoon ! Het grote nadeel van deze app. is de weg er naar toe. Het complex is moeilijk te vinden. er zijn twee wegen naar de app. één weg is echter onbegaanbaar !!! er staat ook een bord voor de weg , dat je hier niet in moet gaan ( ondanks dat de tom tom het aangeeft) maar er zijn blijkbaar mensen die hier toch inrijden. De andere weg is er echter niet heel veel beter aan toe. (zie foto's). Ook is er bijna geen verlichting s'avonds . Kortom de app. zelf waren prachtig maar door de weg zouden we hier niet nog eens naar toe gaan.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Idyllische plek, ideaal voor romantische zielen

François Breye
30-8-2011

Als je " a room with a view "zoekt moet je hiernaartoe! Fantastische uitzichten, je moet er wel een hobbelige weg over met de auto van 2.5 km, maar het loont echt de moeite.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Afgelegen, maar netjes complex

Natasja
2-7-2009

Dit complex ligt ver van de bewoonde wereld, boven op een heuvel. U moet via een 2 kilometer lange onverharde weg naar deze locatie en 's avonds is er geen verlichting. De appartementen zijn klein en eenvoudig. Het complex wordt onderhouden door Nisanto, een vriendelijke Italiaanse jongen. Je kunt via een steil pad naar het dorp Greve lopen. Dit is zo'n 20 minuten naar beneden en 35 minuten omhoog. Voor kinderen is er niets. Als u van rust houdt en niet van hieruit iedere dag uitstapjes gaat maken, is het okee.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

• AdresVia delle Grillaie 7 - Località Montegonzi 50022(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castello di Montegonzi in Greve in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castello di Montegonzi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.