ItaliëToscaneGorfiglianoChalets GorfiglianoChalet Campeggio Lago Paradiso

3.9OnvoldoendeScore uit 16 reviews
  • 2.3Inrichting
  • 4Ruimte

Chalet info

Meer chalet infoTonen op kaart

18 Reviews over Campeggio Lago Paradiso

• 1Andrea28-08-2012

mai piu

uno schifo totale, scortesia al massimo. nonostante la nostra prenotazione, siamo dovuti andare a cercarci il posto per la tenda da soli, i bagni sporchissimi. gente che la notte faceva casino e nessuno gli diceva niente. Ne ho visti tanti di campeggi e in moltissimi tornerò volentieri, ma quì non mi rivedranno mai più.

• 1franca15-08-2010

mai piu

trovati da schifo paghi tanto e non c'è nulla niente piscina niente divertimenti per bimbi fiume e lago sporchi niente pizzeria niente alimentari niente pane al bar bevono vino e fanno casino niente animazioni la lavanderia on funziona c'è umido bagni uomini e donne insieme non c'è sicurezza non andateci soldi buttati

• 1Sara27-07-2010

Che delusione!!

Mai più mi vedranno!!! Igiene pari a zero!!!!!!! Sono rimasta senza parole!!!!

• 4claudio19-07-2010

non lo consiglierei

paesaggio bellissimo,i gestori disponibile, ma male organizzati,nota DOLENTE e' che lo spazio adiacente all'ingrsso al lago e' territorio anarchico dove intere famiglie di "rumeni" campeggiano, e rendono inaccesssebile l'ingresso, altra nota dolente e' che quello spazio e' privo di servizi igenici..quindi e' sottointeso che il "materiale galleggiante"e' delle "famiglie",altra nota dolente e' che piu' di un lago balneabile,e' o sta' diventando un lago di pesca sportiva, dove fare un bagno, e trovarzi nel mezzo di lenze e' cosa naturale... i gestori dovrebbero mettere delle regole o farle rispettare affinche' non diventi un campo nomadi..

• 7Marcel en Joke Venus23-08-2009

Een fantastische plek

Campeggio Lago Paradiso is niet geschit voor vakantiegangers die luxe zoeken. Ben je daarentegen gecharmeerd van een kleine camping waar je contacten kunt leggen met de lokale bevolking dan is dit DE plek. De website is wat misleidend, maar eenmaal gesetteld op deze camping kun je het echte Italie leren kennen.

• 3enrico17-08-2009

Mai piu

Campeggio Lago Paradiso (molto rumoroso e mal gestito con bagni veramente da schifo per i portatori di handicap non sono sicuri)

• 7Beppie en André Intven15-08-2008

Camping niet geschikt voor luxe kampeerders.

Er is wel een stortput voor chemische toiletten. Er is weinig informatie op de camping over de omgeving. Er is geen campinggas te krijgen. De omgeving is prachtig. Het dorp Gramolazzo is vol gastvrije, vriendelijke mensen. Tijdens ons verblijf werd het sanitair een aantal keren per dag schoongemaakt. Het sanitair is wel sober, er zijn echter 2 badkamers met alle voorzieningen, zelfs een bidet. Het is een camping voor mensen die niet op luxe zijn gesteld. Er zijn voldoende goed betaalbare restaurants in de nabije omgeving. Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

• 4Alex06-08-2008

Prachtige omgeving maar verder .......

De plaatjes beloofden een paradijsje, onze tentplaats op het trekkersveld was niet slecht. Medewerkers spraken alleen Italiaans maar met handen en voeten kom je een heel eind. Sanitair was ver beneden de maat.(defecte sloten en toiletbrillen). De hygiëne laat te wensen over. Voor boodschappen kun je ook terecht in het plaatselijke winkeltje met vriendelijke en behulpzame medewerkers. In de omgeving geen grotere plaatsen maar met de trein naar Lucca, Pisa is een prachtig dagje uit. De directe omgeving is ideaal voor wandelaars en rustzoekers.

• 4Fam. Matthys04-08-2008

"Inpakken en wegwezen!"

Fam. Matthys

Na een vermoeiende reis arriveerden we 's avonds laat bij het "chalet" dat we voor 14 dagen gereserveerd hadden. De kinderkamer rook muf, de dekens stonken en het ongedierte vluchtte alle kanten op. Gelukkig konden de kinderen (2,5 jaar en 9 maanden) in hun eigen vouwbedje slapen. De "volledig ingerichte badkamer" bestond uit een verroeste douchebak met beschimmeld gordijn en een vuil toilet, dat van links naar rechts schoof en zo kon loskomen. Je kon er amper bewegen. In de keuken was het licht van de dampkap stuk, zodat je in het donker stond. De kookpannen waren zo vies, dat we ze niet durfden te gebruiken. Toen er de volgende dag ook nog eens een heel leger insecten uit een hoek van het plafond kwam gekropen, hielden we het voor bekeken. De eigenaar wilde ons nog naar een groter chalet loodsen, maar het was genoeg geweest! Geloof niet wat de foto's beloven, het is een ware nachtmerrie, en je voorschot ben je hoe dan ook kwijt!

• 4Fam Rodenhuis30-07-2008

Zeer matige camping

Tijdens ons verblijf werd de camping uitgebreid met nieuwe velden. Dit gaf veel lawaai en dus overlast. Sanitair was heel matig. Deuren van touiletten en douches die niet op slot konden. Wasbakken voor de vaat waren ronduit goor.Er is geen ruimte voor ledigen chemisch toilet. Het meertje was wel mooi en stonk absoluut niet. receptie niet gastvrij en een buitenlandse taal werd niet gesproken. Een dag te veel in rekening gebracht en geen excuses voor ongemak. De omgeving is heel mooi, maar wel afgelegen. Er zijn prachtige bergwandelingen te maken in de bergen rondom (tot 2000 meter hoogte. Lucca ligt op ruim een uur rijden. Dichterbij liggen Barga en Borgo. Deze camping raad ik u ten zeerste af tenzij deze camping zijn voorzieningen drastisch verbetert.

Chalet Campeggio Lago Paradiso info

Facilities