Sorteren

Reviews over Gorfigliano

Rustige camping

Don
    19-8-2015

Mooie, rustige camping in een prachtig gebied. Restaurant van de camping is een echte aanrader, waar de Italianen ook zelf graag eten. Sanitair is ouder en helaas minder schoon. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Koop de gedetailleerde wandelkaart als je erop uit wilt.

Kleinschalige camping aan het meer

Jorrit
    4-8-2014

Leuke camping met weinig nederlanders. Sanitair matig, gedateerd en soms niet schoon.

In het meer kun je prima zwemmen en prachtig wandelen in de omgeving. Restaurant is super, echt Italiaans, leuke bediening en goedkoop. Omgeving is nog niet echt gewend aan toeristen, erg vriendelijk en proberen je overal mee te helpen. Leuke dorpjes in de omgeving.

Camping is prima in de rustige periode. Ik denk erg druk wanneer alle plekken bezet zijn.

Een fantastische plek

Marcel en Joke Venus
    23-8-2009

Campeggio Lago Paradiso is niet geschit voor vakantiegangers die luxe zoeken.

Ben je daarentegen gecharmeerd van een kleine camping waar je contacten kunt leggen met de lokale bevolking dan is dit DE plek.

De website is wat misleidend, maar eenmaal gesetteld op deze camping kun je het echte Italie leren kennen.

Camping niet geschikt voor luxe kampeerders.

Beppie en André Intven
    15-8-2008

Er is wel een stortput voor chemische toiletten. Er is weinig informatie op de camping over de omgeving. Er is geen campinggas te krijgen.

De omgeving is prachtig. Het dorp Gramolazzo is vol gastvrije, vriendelijke mensen.

Tijdens ons verblijf werd het sanitair een aantal keren per dag schoongemaakt. Het sanitair is wel sober, er zijn echter 2 badkamers met alle voorzieningen, zelfs een bidet. Het is een camping voor mensen die niet op luxe zijn gesteld. Er zijn voldoende goed betaalbare restaurants in de nabije omgeving. Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

Met eigen caravan hebben we juli 2007 deze camping bezocht

Familie de Jong uit Heesch
    12-8-2007

Met eigen caravan hebben we juli 2007 deze camping bezocht. Schitterend gebied

Wegens desinteresse van de campingbaas zijn de gammele sloten op de douche niet

gerepareerd.

Met 2 surfplanken hebben we heerlijk gepeddeld op het mooie stuwmeer.

Toegang tot de streek vanaf Aula is moeizaam en kost 45 minuten. Heel mooi wandelgebied en met de trein Lucca bezocht. AAnrader voor tent en caravan.

Gorfigliano scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews