Hotel Borgo Sant'ippolito Country

ItaliëToscaneGinestra Fiorentina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Borgo Sant'ippolito Country voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 13 reviews
+98/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Borgo Sant'ippolito Country

• 6Harold17-03-2016

Mooie locatie, prachtige omgeving

Kamers eenvoudig, douche aan vervanging toe. Wel mooi gebouw en goede uitval locatie, karig ontbijt maar het was ook erg rustig. Slechte Wifi

• 3Denivelle Patrick01-11-2015

Nooit meer

Na een druk werkjaar zouden mijn echtgenote en ikzelf genieten van een langverdiende vakantie. We kozen voor het hotel "Borgo Sant'Ippolito Country" in Toscanië. Echter een ramp. Onverzorgd hotel, "degoutante" ligzetels - Smerige zithoeken aan het zwembad. Airconditioning die niet werkt - zeer onverzorgde keuken met alles behalve vers voedsel. Wij boekten vier nachten via touroperator. Vertrokken na 2 nachten. Reden : zie foto's in bijlage. Touroperator zorgde mede voor de verplaatsing naar een ander hotel. Nadien hebben wij allles volledig moeten betalen en kregen weinig of geen gehoor bij touroperator. De foto's waren volgens het hotel en touroperator gemanipuleerd - 's morgens genomen en alles was te wijten aan "dauw". Nog nooit meegemaakt en ook ontgoocheld in Touroperator. Veel geluk indien je toch kiest voor dit hotel.

• 8Marielle23-07-2013

Mooi hotel

We hebben hier drie nachten overnacht. We kregen eerst kamer 25 met een bad, maar met mijn inspectieronde, zag ik dat t bad echt heel vies was. We hebben dit aangegeven en kregen drie andere kamers te zien. We hebben een kamer boven de receptie gekregen. Een beetje gehorig want je hoorde veel gepraat. Het grappige was het vogelnestje in onze kamer, wel leeg. Lekker zonnen was t op het veld naast het zwembad. Ontbijt was karig maar avond eten lekker. Massage was ook goed die we bijboekten.

• 9schai7402-08-2012

Mooi hotel en goede uitvalsbasis voor Toscane

Mooi hotel, verzorgde kamer (wordt dagelijks schoongemaakt), lekker eten, vriendelijk personeel. Het hotel ligt niet in een dorpje, de snelweg ligt op 2 km.

Een aanrader om te verblijven.

• 5Bo Skarring31-07-2012

Airco werkte helaas niet

Mooi hotel met lekker eten en vriendelijk personeel. Enkel de airco werkte niet op de kamer en de standaardkamers zijn zeer klein!

• 7Bobo07-09-2011

niet helemaal tevreden

Is een mooi en goed gelegen hotel. Met vriendelijk personeel en lekker eten. Negatief: kleine standaard kamer met geen volwaardige airco.

• 9Familie uit Friesland21-08-2011

Prachtig hotel

Wat een heerlijk hotel!!! Wij hebben het hotel gebruikt als uitvalsbasis om Toscane te verkennen, je hebt wel een auto nodig, maar voor ons was dat geen probleem. Het hotel is schoon, netjes en het personeel is supervriendelijk, ze spreken eigenlijk allemaal engels. Het ontbijt is goed verzorgd en zeer uitgebreid. Wij komen hier zeker nog eens terug!!!

• 9chris10-08-2011

Mooi hotel met een ideale locatie

We hebben in dit hotel een weekje verbleven en qua service echt waar zeker niets op aan te merken, als je een vraag had ging het personeel alles in het mogelijke stellen om dit in orde te brengen. Het ontbijt is naar Italiaanse normen toch wel uitgebreid en het eten in het restaurant is héél lekker en verzorgd. Aan de kaart vallen de prijzen redelijk goed mee. We kregen zelfs een volledige massage aangeboden (zonder bijkomende verkoopstrucjes!!!) door het hotel zalig! Kortom een goeie aanrader!!!

• 9Arendas04-08-2011

Echt een hotel waar je graag terug komt

Zeer mooie locatie en een verzorgd hotel in een mooie omgeving en op goede afstand van alle bezienswaardigheden in Toscane, vlakbij een leuk dorpje (Montelupo Fiorentina) Personeel doet echt zijn uiterste best om het je naar je zin te maken, vriendelijk, persoonlijk, gastvrij, spreken engels. Heerlijk restaurant, eerlijke prijzen, fijn zwembad. Ontbijtbuffet is wat eentonig maar wel oke. Onze kamer lag op de gang, boven de keuken en aan het terras, vlakbij de receptie en was redelijke gehorig, maar dat was het enige minpuntje.

• 9Martin en Lianne30-07-2011

Uitstekend hotel

Borgo Sant'ippolito Country in Ginestra Fiorentina is een uitstekend en gastvrij familiehotel. Het hotel is een uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan de diverse steden in Toscane. Het personeel is heel vriendelijk, de kamers netjes en het eten uitstekend.

Hotel Borgo Sant'ippolito Country info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met