ItaliëToscaneGhivizzanoAppartementen GhivizzanoAppartement Residence al Sassone

• 9.1Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

24 Reviews over Residence al Sassone

• 7Mounssif11-12-2017

Netjes en rustig

Aardige mensen, schone appartementen, airco werkte goed. Mooi rustige omgeving! Uitstapjes op zich goed te doen met de auto.

Grote nadeel zijn de ontiegelijk vele bijen,wespen. Je kon gewoon niet rustig zwemmen! Vooral als je jonge kinderen hebt is dit niet echt een aanrader.

• 9Fam Buitenhuis30-08-2017

Prachtig bloemen paradijsje!!

Wat een mooi, net en zeer schone accommodatie! Bij aankomst werden we al hartelijk verwelkomt door de eigenaresse. Je voelt je enorm welkom! We kwamen vroeg in de middag aan en konden gelijk ons 3-kamer appartement in (2 slaapkamers). Zo onwijs netjes en schoon, zelfs de vette vingers poetsen ze van de ramen af, geen ragje niks. Prachtig gelegen in de Apuaanse Alpen en daardoor kun je hele mooie routes door de bergen rijden en kom je de meest pittoreske Italiaanse stadjes tegen. Genoeg supermarkten in de omgeving en genoeg te doen. Je bent met 25min in Lucca, 10min in Barga en ook steden als Pisa, Florence en de kust is allemaal goed aan te rijden. Verder een heerlijk verwarmd zwembad dat elke ochtend wordt schoongemaakt, heel vriendelijke (engelssprekende) medewerkers. Honden toegestaan, in elke kamer airco en hadden een balkon voor en achter. Keuken is prima met oven, 4-pits kookplaat en koel/vrieskast. Broodjes kunnen besteld worden, maar bakkers genoeg in het dorp. AANRADER!!

• 8Bouwman07-08-2017

Heerlijk klein paradijsje

Wij zijn eind juli 2017 bij Al Sassone geweest. Wij hadden een 2 kmr app via Touroperator geboekt. In eerste instantie kwamen wij met het adres via Touroperator elders in Ghivizzano uit. Via Google het adres opgezocht, kwamen bij de routebeschrijving van "Orchidea" uit. We zaten goed. Waarom het 2 namen heeft is mij niet duidelijk. We kwamen in een paradijsje uit. Prachtige tuin met een bescheiden zwembad maar groot genoeg voor het aantal appartementen. Het appartement had 2 heerlijke balkons (voor en achter) alle kamers airco en wat prima schoon. Bedden lagen heerlijk en de luiken aan de buitenkant kon je sluiten voor nog meer koelte. Vrij eenvoudig ingericht maar prima gezien je merendeel buiten bent. Ontzettend aardige eigenaresse en baliemedewerkster, stonden je bij waar ze konden. Wasmachine aanwezig. In het zwembad moet een badmuts gedragen worden. Dorp niet interessant. Omgeving (met auto): veel te doen. Zoals: Orrido Di Botti (kloof = aanrader, flinke klim door wat) en Lucca. Komen zeker terug!

• 9Anita banen08-08-2016

Fantastische plek

2 weken geweest hebben het heerlijk gehad een aanrader! Vriendelijke mensen en ontvangst was gastvrij. De inrichting van het huisje was prima,genoeg kastruimte en de keuken was voorzien van alle noodzakelijke kookgerei. Het terras was heerlijk vooral s'avonds om buiten te zitten. Wifi kost 10 euro per week maar dan had je dan overal wifi!!!!. Komen hier zeker nog een keer terug.

• 6Steven04-09-2015

Voor herhaling vatbaar

Indien je deze bestemming kiest om rustig naar Toscane te gaan, het noordelijk deel te bezoeken en niet bang bent van kilometers te rijden om ergens te geraken dan is dit zeker en vast een aanrader. Uiterst vriendelijk onthaal, rustige ligging, propere en ruime accomodaties. Iet of wat beperkt keukengerei maar wel een kookplaat met 4 branders en een volledige oven. Grote koelkast en ruim vriesvak. Het zwembad is zeer proper maar heeft geen ondiep gedeelte voor kleinere kinderen en er is geen plonsbad. een schommel en kleine glijbaan zijn de enige kinderattracties, dus indien je met kleinere kinderen zou gaan is het misschien iets moeilijker. Verder zou ik niet aarzelen hier terug te komen, in gedachte houdend dat dit natuurlijk ook niet de duurste accomodatie in Toscane is en dat je er toch meer dan waard voor je geld krijgt!

• 10doortje5417-08-2015

fantastisch

een warm welkom, enorm gastvrij en gemotiveerd is Daisy met haar collegae . perfect Engels. heerlijke bedden, marmeren badkamer. via Atraveo geboekt. wij hadden 2 balkons 2 sl kamers je kan idd een koffiezetapp. en toaster krijgen. het is een heerlijke plek! we gaan zeker terug! om Toscane goed te ontdekken moeten we terug en wat zuidelijker gaan zitten. Nu 20"' naar LUCCA, 45 km van Pisa ( leuk hoor!) en ga zeker naar BARGA 10 km naar de kathedraal wat een uitzicht! op vrijdag lagen we heerlijk ah zwembad en kwamen ze langs en tracteerden ons uit de rieten mand op ijs. Zo leuk! hardlopen was niet te doen daar. Fietsers zag ik wel. pizzeria bij de duivelsbrug is een aanrader 4 pers. voor 30,00

• 8o_a_sap29-07-2015

Netjes en zeer gastvrij

Mooi complex, netjes bijgehouden en schoon. Ruime appartementen rondom een zwembad die goed wordt schoongemaakt. Medewerkers zijn erg aardig en doen alles voor je. Ghivizzano is klein dorpje waar verder niks te doen is. Complex ligt aan de rand van het dorp.

• 9S. Rienewerf27-07-2015

Heerlijke vakantie

Mooi kleinschalig park. Zeer nette appartementen. Schoon, goed werkende airco's wat wel nodig was met de hoge temperaturen. Wel auto nodig, alles zul je moeten doen met de auto. Echt een aanrader. Ook personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Yidi26-07-2015

Top vakantie

We hebben een week genoten van dit appartement. Het is een net en schoon appartement, ook het park en zwembad worden goed onderhouden. In het stadje zelf is niet veel te doen, maar met de auto zijn er in de buurt genoeg leuke stadjes en dingen te doen. Aanrader: Orridi di Botri (pittige maar prachtige wandeling) Grotta del Vento en stadjes als: Lucca, Pisa, Barga en Coreglia Antelminelli. We hebben genoten en raden deze accomodatie zeker aan!

• 9Maarten28-09-2014

Prachtige appartementen

Gelegen in prachtige omgeving in de Appuaanse Alpen.De appartementen zijn ruim opgezet en voelen nieuw aan. Alle kamers zijn voorzien van airco. Wij hadden een groot appartement met een enorm groot balkon tegenover de receptie. 's avonds stond de zon op het balkon en kon je daar nog lekker zitten. Ook aan de achterkant van het appartement hadden we nog een kleiner balkon. De gastvrij is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Bij aankomst kan je desgewenst een koffiezet apparaat en een broodrooster krijgen. De tip van eerdere gasten om afbakbrood te kopen in de supermarkt verderop is een goede, want een bakker is niet in de buurt. Fijn zwembad, helaas geen ondiep gedeelte voor de hele kleintjes (wij hebben een dochter van bijna twee). Er is wel speelgoed en speeltuin voor de kinderen bij het zwembad. Toen wij er zaten waren en wel behoorlijk wat bijen (geen wespen!) bij het zwembad. Niet agressief, komen om water te drinken. Al Sassone is zeker een aanrader!

Appartement Residence al Sassone info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij