Sorteren

Reviews over Ghivizzano

Netjes en rustig

Mounssif
    11-12-2017

Aardige mensen, schone appartementen, airco werkte goed. Mooi rustige omgeving! Uitstapjes op zich goed te doen met de auto.

Grote nadeel zijn de ontiegelijk vele bijen,wespen. Je kon gewoon niet rustig zwemmen! Vooral als je jonge kinderen hebt is dit niet echt een aanrader.

Prachtig bloemen paradijsje!!

Fam Buitenhuis
    30-8-2017

Wat een mooi, net en zeer schone accommodatie! Bij aankomst werden we al hartelijk verwelkomt door de eigenaresse. Je voelt je enorm welkom! We kwamen vroeg in de middag aan en konden gelijk ons 3-kamer appartement in (2 slaapkamers). Zo onwijs netjes en schoon, zelfs de vette vingers poetsen ze van de ramen af, geen ragje niks. Prachtig gelegen in de Apuaanse Alpen en daardoor kun je hele mooie routes door de bergen rijden en kom je de meest pittoreske Italiaanse stadjes tegen. Genoeg supermarkten in de omgeving en genoeg te doen. Je bent met 25min in Lucca, 10min in Barga en ook steden als Pisa, Florence en de kust is allemaal goed aan te rijden. Verder een heerlijk verwarmd zwembad dat elke ochtend wordt schoongemaakt, heel vriendelijke (engelssprekende) medewerkers. Honden toegestaan, in elke kamer airco en hadden een balkon voor en achter. Keuken is prima met oven, 4-pits kookplaat en koel/vrieskast. Broodjes kunnen besteld worden, maar bakkers genoeg in het dorp. AANRADER!!

Heerlijk klein paradijsje

Bouwman
    7-8-2017

Wij zijn eind juli 2017 bij Al Sassone geweest. Wij hadden een 2 kmr app via Touroperator geboekt. In eerste instantie kwamen wij met het adres via Touroperator elders in Ghivizzano uit. Via Google het adres opgezocht, kwamen bij de routebeschrijving van "Orchidea" uit. We zaten goed. Waarom het 2 namen heeft is mij niet duidelijk. We kwamen in een paradijsje uit. Prachtige tuin met een bescheiden zwembad maar groot genoeg voor het aantal appartementen. Het appartement had 2 heerlijke balkons (voor en achter) alle kamers airco en wat prima schoon. Bedden lagen heerlijk en de luiken aan de buitenkant kon je sluiten voor nog meer koelte. Vrij eenvoudig ingericht maar prima gezien je merendeel buiten bent. Ontzettend aardige eigenaresse en baliemedewerkster, stonden je bij waar ze konden. Wasmachine aanwezig. In het zwembad moet een badmuts gedragen worden. Dorp niet interessant. Omgeving (met auto): veel te doen. Zoals: Orrido Di Botti (kloof = aanrader, flinke klim door wat) en Lucca. Komen zeker terug!

Fantastische plek

Anita banen
    8-8-2016

2 weken geweest hebben het heerlijk gehad een aanrader!

Vriendelijke mensen en ontvangst was gastvrij.

De inrichting van het huisje was prima,genoeg kastruimte

en de keuken was voorzien van alle noodzakelijke kookgerei.

Het terras was heerlijk vooral s'avonds om buiten te zitten.

Wifi kost 10 euro per week maar dan had je dan overal wifi!!!!.

Komen hier zeker nog een keer terug.

fantastisch

doortje54
    17-8-2015

een warm welkom, enorm gastvrij en gemotiveerd is Daisy met haar collegae . perfect Engels. heerlijke bedden, marmeren badkamer. via Atraveo geboekt. wij hadden 2 balkons 2 sl kamers

je kan idd een koffiezetapp. en toaster krijgen. het is een heerlijke plek! we gaan zeker terug! om Toscane goed te ontdekken moeten we terug en wat zuidelijker gaan zitten. Nu 20"' naar LUCCA, 45 km van Pisa ( leuk hoor!) en ga zeker naar BARGA 10 km naar de kathedraal wat een uitzicht! op vrijdag lagen we heerlijk ah zwembad en kwamen ze langs en tracteerden ons uit de rieten mand op ijs. Zo leuk! hardlopen was niet te doen daar. Fietsers zag ik wel. pizzeria bij de duivelsbrug is een aanrader 4 pers. voor 30,00

Ghivizzano scoort een 5,7 uit 10, op basis van 9 reviews