Appartement Poggio ai Grilli

Appartement
8,5

2 reviews over Appartement Poggio ai Grilli in het Nederlands

Als je op zoek bent naar een rustige vakantie, dan is dit de ideale plek,...zeer ruime tuin rond het zwembad, ideaal voor de kinderen om verstoppertje te spelen of andere spelletjes. De familie Borghi is zeer vriendelijk en behulpzaam.

warm aan te bevelen

Benny&Rita
22-7-2009

Centraal in Toscane ligt dit eenvoudig maar zeer charmant verblijf bovenop een kleine heuvel. De twee gebroeders Borghi ontvangen U zeer hartelijk en doen alles om U de rust te gunnen. Mooi onderhouden zwembad enkel voor de gasten en alle hulp wordt geboden bij de vragen. Het appartement was simpel ingericht en op zijn zuiders gekuist, maar was zeer ruim en alles functioneerde. Laat U vooral de lekkere restaurantjes door de familie aanbevelen!! Voor ons is dit zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poggio ai Grilli in Gambassi Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poggio ai Grilli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.