Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

135 Reviews over Il Defizio

• 9Marielle23-08-2021

Heerlijk verblijf

We hebben een fijne week gehad in het appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Vriendelijk personeel, broodjesservices en mooi zwembad en goed en lekker eten en drinken.

• 8corola31-10-2019

Genieten !!!

Een heerlijke tijd gehad in het mooie Toscane. Heerlijk appartement met 2 badkamers en 2 slaapkamers. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt. De eigenaren proberen het je echt naar de zin te maken. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Het terrein is mooi en schoon. Zwembad was nog erg koud in mei, maar op een mooie zonnige zomerdag zal het een ideale plek zijn om te verkoelen met een prachtig uitzicht.

• 9Jj Smeijsters16-06-2019

GEWÉLDIG. Rust relaxing en een prachtige omgeving. Veel aandacht voor kleine dingen die een verblijf optimaal laat genieten!

• 8Familie De Munter14-04-2018

Fenomenaal uitzicht en toch relatief centraal

Zoals al meerdere keren hier door anderen aangegeven, zijn de uitbaters/eigenaars zeer aangename mensen. Ook met kinderen gaan ze vlot om. Het uitzicht (en bijgevolg de omgeving) is werkelijk een postkaart: adembenemende landschappen volgen elkaar op en kunnen vanuit je kamer of terras bekeken worden. Il Defizio is echter ook prima gelegen voor daguitstapjes naar zowat alle historische steden en stadjes van Toscane. Firenze vonden wij overroepen en veel te druk, maar kleine pareltjes zoals Certaldo Alto, San Gimignano, Volterra of grotere (maar minder toeristische in vergelijking met Firenze) zoals Lucca maakten alles goed. Let echter niet op de afstand: op Volterra en zo na ben je al snel minstens een uur aan het rijden.

Het ontbijt was degelijk, maar alle dagen hetzelfde en miste creativiteit en passie. Geen huisgemaakte zaken of zo.

Het verblijf zelf was aangenaam, maar voor ons geen 9+ waard. Zeker bij slecht weer is er niets te doen, ook niet in de omgeving als je zoals wij kleine kinderen hebt. Meer dan een zwembad is er niet en dat werd nog volop gevuld toen wij er waren. Wie dus hoopt op begeleide wandelingen, ontbijt in de bergen of georganiseerde avonden of een spelletje tafeltennis of een kleine speeltuin voor de kinderen, komt van een kale reis terug, toch zeker als je zoals wij in de Paasvakantie daar waren.

Kortom: wij genoten van de omgeving (natuur en cultuur), het appartement was okee en de gastheren/-vrouwen waren aangenaam, maar een 3 of 4 sterren hotel is dit niet waard door gebrek aan faciliteiten. Doe het zwembad weg en het complex kan ook doorgaan voor een pension. Wellicht meer zijn geld waard bij goed weer in de zomer.

• 10christel boterkooper01-12-2017

geweldig!!

Heerlijk hotel op een toplokatie,eigenaren zorgen ervoor dat je je thuis voelt en leggen je helemaal in de watten. Nu 2 keer geweest en komen zeker snel weer terug. Het is ons tweede thuis geworden.

• 10Jack & Annemieke30-11-2017

Alles klopt voor een fantastische vakantie.

Dichtbij Gambassi Terme een heerlijke plek in het Toscaanse heuvel landschap . Eigenaren doen alles om het naar je zin te maken . Heel schoon, fijn zwembad met ligstoelen en parasol en fijne kamers. In het seizoen wordt een heerlijk en gezellig keuzemenu gekookt . Daarbij heel veel mogelijkheden om in kort tijdsbestek heel veel te zien van Toscane. Kortom hier kom je terug !!!

Geen mindere errvaringen .

• 10Mario30-11-2017

Maak je leven compleet!!

Dit is het beste Hotel van Toscane! Een beetje afgelegen maar wel dicht bij alles(met de auto). We zijn hier al diverse malen geweest! Als je niet voor dit hotel kiest dan mis je wat in je leven! Supervriendelijke mensen die de boel runnen met hart en ziel.

• 10John and Marlene Adelaide Australia06-11-2017

This is a special place in a wonderful location

The location is superb in the Tuscan Hills , the property has been beautifully restored and modernised whilst losing none of the original character. The surrounding grounds are immaculately kept and the families that operate the venue are first class hosts . There was nothing not to like, and the hosts made it even more enjoyable .

• 10Ans en Gé30-07-2017

Il Defizio is voor ons "thuiskomen"

De gastvrijheid van Cristina, Andrea, Roberta en Antonio is in een woord perfect. Niets is hun te veel en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Inmiddels hebben wij al 5 jaar onze vakantie hier doorgebracht en ook in 2018 zijn we weer van de partij. Voor ons is het een paradijsje en een fantastische uitvalsbasis in het mooie en lieflijke Toscane.

• 10Robert Langenkamp24-10-2016

Fantastisch hotel in een mooie omgeving!

Fantastisch hotel met een erg mooie ligging in een mooie omgeving. Hotel is netjed en schoon en heedt een gezellige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk, leuk en gezellig.

We zijn er voor de eerste keer geweest, maar zeker niet voor de laatste keer!

Hotel Il Defizio info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden