Vakantiepark Il Castagno

ItaliëToscaneGambassi Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Il Castagno voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews

• 8.3Onderkomen
  • 7.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

4 Reviews over Il Castagno

• 7D fransen02-08-2016

Prachtig uitzicht

Het terrein is schitterend. Het is ruim opgezet. Het zwembad is mooi groot en heeft een fantastisch uitzicht.
    Onze accommodatie "castagnolo" was ruim maar alles is sterk verouderd. Zeer Oude apparaten in de keuken (schimmel op de randen diepvries), piepkleine douches waarvan de deuren niet goed sluiten. Geen airco. Door buizen onder de vloer lijken we wel vloerverwarming te hebben (en dat met 31 graden). Horren in enkel de slaapkamers maar met flinke kieren aan de randen... het twee persoonsbed kraakt als je je draait. Als dat allemaal zou aangepast worden, dan zou het een mega fantastische plek zijn. Er waren alleen maar nederlanders die huurden.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 10Dinet07-08-2012

Top

Il castagno is een hele goede keuze: grote appartementen, zeer veel ruimte bij het zwembad en veel wandelmogelijkheden. Voor de kinderen hebben ze een hertenkamp en een leuk speeltuintje.

We zijn in diverse andere appartementen in Toscane geweest, maar de kleinschaligheid gecombineerd met de ruimte is echt wel heel erg fijn!

Er zit wel verschil tussen de appartementen, qua uitzicht en terras. Het appartement Caccia is wat dat betreft het mooist: een groot overdekt terras, met prachtig uitzicht.

Er zitten zeer veel lekkere restaurantjes in de buurt. Het restaurant bij de ingang is wel lekker, maar daar is ook alles mee gezegd.

Een minpunt vinden we het schoonmaken van de appartementen, dit had wel beter gekund. Daarnaast hadden ze alles wat netter kunnen afwerken, meer de puntjes op de bekende i zetten. Maar ach, dit is absoluut niet storend en hoort er eigenlijk ook wel weer bij.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Gabriela24-01-2010

Italiaans en ook weer niet

Mooi landgoed met zeer verschillende appartementen en huizen. Dus even goed uitzoeken is wel slim. Sommige appartementen hebben zelfs een vaatwasser. Elke maandag italiaanse welkomsborrel met antipasta bij het meer. Kinderbadje is niet echt prettig met hele kleine kinderen en als het heel druk is zijn er te weining ligstoelen maar het uitzicht is schitterd. Over het algemeen is het vrij rustig. De meisjes aan de receptie zijn erg behulpzaam en de concierge woont op het terrein. Auto noodzakelijk, bij de ingang is wel een leuke pizzazaak waar je ook licht ontbijt kunt halen. Prima vakantie gehad en we gaan zeker terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10jannet14-05-2008

Meerdere huisjes rondom een villa (te huur!!) op een landgoed. Wij (4 personen) hebben samen met een andere familie (5 personen) een huisje gehuurd voor 8 personen. FANTASTISCH. Compleet, veel ruimte, eigen badkamer bij iedere slaapkamer. Veel gras/ruimte rondom het huis om te voetballen e.d.. Genoeg huisraad. Lekkere dousches. etc.

• 9Onderkomen

Vakantiepark Il Castagno info