Hotel Borgo la Fornace

+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Borgo la Fornace

• 8Henny Holscher24-06-2012

zeer mooie locatie

La Fornace ligt op 800 meter hoog, en ligt tussen Gambassi terme en San Gimignano, zijn er de laatste week van mei en de eerste 2 weken van juni 2012 geweest, geweldig resort fantastische gelegen een oase van rust , de bekende plaatsen Firenze enz op een afstand van 55 km. wij zaten in een appartement ipv Hotel elk appartement ( huisje) heeft een zitje, tuintje, inrichting strak en verzorgd, vriendelijk personeel en staat altijd voor je klaar, complex bestaat pas 4 jaar, wij gaan er in elk geval nog een keer naar toe.

• 9Eric en Rita25-06-2011

Halfpension is niet echt" exclusive"!

De kamers zijn appartementen en bevinden zich op een groot en zeer goed onderhouden domein met 3 buitenzwembaden. Daarnaast is er het hoofdgebouw met o.m. het restaurant en 8 suites. Enkel de suites hebben airco, Wat de rustige ligging, de vriendelijkheid van het personeel, de accommodatie, de netheid en het onderhoud van de kamers betreft zijn we uiterst tevreden. Elke avond konden we 3 gangen kiezen uit 4 of 5 voorgerechten en uit evenveel primi piatti, secundi piatti en desserts. De gerechten waren lekker maar de kaart bleef echter dezelfde; er werden zelfs een paar gerechten afgevoerd wegens "op". Het ontbijtbuffet was niet echt uitgebreid: enkel brood om te roosteren en croissants, één soort kaas en twee soorten ham, 2 van de 7 dagen gekookt ei, cornflakes, één cake, één vla, yoghurt, stukken fruit. Na een paar dagen was ook de jam "op". De wifi op de kamer werkte niet. We mochten wel surfen op het netwerk van de directie... maar ook hiervoor moesten we naar het het hoofdgebouw.

Hotel Borgo la Fornace info

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met