Appartement Podere l'Aquila

ItaliëToscaneGaiole in Chianti

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Podere l'Aquila voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 5 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Podere l'Aquila

• 3Edwin K. 23-08-2017

Eerder vertrokken vanwege kabaal in de nacht

Mooi huis maar erg veel Duitse gasten die gezellig gaan tafelen en na afloop zeer rumoerig waren. Na 3/4 nachten slecht slapen en het verzoek/klacht bij de beheerder was voor ons de maar vol!! Hierdoor besloten om niet 9 maar slechts 7 nachten te blijven. Zeer spijtig wanneer een nacht ca €100 kost (dus € 200 weg!!). Mooi omgeving maar voor een boodschap of vers brood moet je ca half uur rijden.

• 1Hans20-06-2017

Nicht zu empfehlen

Wir mußten leider unsere Reise kurzfristig wegen Krankheit absagen. Trotz wiederholter Erinnerungen per Mail und Telefonate ist der Besitzer Herr Sigrist auch nach 4 Wochen nicht in der Lage eine Stornorechnung zu veranlassen. Auf die Erstattung des Restbetrages warten wir bis heute auch noch. Auf Mails wird nicht geantwortet und auf Telefonate werden nur Ausreden benutzt. Es bleibt jetzt nur noch der Anwalt.

• 9F. Smulders28-01-2013

Perfecte plek

Podere l'Aquila in Gaiole in Chianti is de perfecte plek om te onthaasten. Wij zijn er in de meivakantie van 2011 geweest en waren de enige daar. Heerlijke rust! Onze kinderen van 14 en 12 hebben veel plezier gehad in het zwembad. Ligt wel afgelegen van dorp maar dit is de moeite meer dan waard! Dit jaar in 2013 gaan we weer!!!

• 8Mieke08-09-2008

Geweldig

Zijn hier in juli een week geweest. Ligt wel afgelegen, erg hoog met een schitterend uitzicht. Leuk restaurant waar 6x per week een 4-gangenmenu wordt geserveerd. Prachtig zwembad met mooi terras met orleanders, hybiscussen en andere mooi planten. Ligstoelen met lekkere kussens. Vanaf het zwembad ook een prachtig uitzicht over het dal.

• 9Mieke15-08-2008

Geweldig!!

Een prachtig klein appartementencomplex bestaande uit een aantal oude gerestaureerde huizen/boerderijen. 6 x per week wordt er een typisch italiaans 4-gangendiner geserveerd. Heerlijk en handig aangezien deze accomodatie nogal afgelegen ligt. Het is perfect onderhouden. Schitterend zwembad met heerlijke ligbedden met daarop lekkere kussens. Schitterend uitzicht over het toscaanse landschap. Wij willen hier zeker nog een keer terugkomen.

Appartement Podere l'Aquila info

Veilig betalen met