Appartement Montefienali

Appartement
7,3

3 reviews over Appartement Montefienali in het Nederlands

Heerlijk rustig, goede service, wel afgelegen

Fam B uit Papendrecht
18-8-2017

Het huisje was goed verzorgd. Uitstekend voor bewoning met 6 volwassenen. kleine van alle gemakken voorziene keuken. badkamers goed voorzien, wasmachine en vaatwasser nieuw en werken uitstekend. leuke inrichting, fijn terras (overdekt met zonnedoek) om heerlijk te onbijten, lunchen of dineren. je krijgt wel stevige kuiten van het lopen op de heuvel van het centrale straatje . Zwembad goed verzorgd (zou iets meer betegeld kunnen). Moet je inkopen doen: 20 minuten slingeren naar dichtsbijzijnde stad met supermarkten. De dames en heren die de service verlenen op het 'park' zijn uiterst vriendelijk en dienstbaar. vaak worden bufetten en barbeques georganiseerd. er zijn versgebrakken broden en een hele kleine winkel met klein assortissement. ondanks warmte geslapen als een os. schoon en goed handdoeken en lakens en kussens op goede bedden. Veel wandelpaden in de bos en dierrijke omgeving. de enige hinder zijn de insecten die zo nu en dan op je af komen, maar dat krijg je in een natuurrijke omgeving. ik wil hier zeker nog terugkomen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi vakantiehuisje maar errug afgelegen....

Tamaar84
31-7-2012

Montefienali is een erg afgelegen vakantiehuisjes omgeving.....pas na ong. 25 minuten rijden (berg op en af, 25% hellingen) kom je in de bewoonde wereld. Broordjes halen in de ochtend is dan ook niet handig. Omgeving is mooi, maar he feit dat het zo afgelegen ligt was voor ons echt een tegnvaller. Verder is door dat je steeds een stuk de bergen in moet, de bezienswaardigheden ook best een atuk rijden. Siena is dichtbij (35 min), maar Florence ligt op 1.15 uur.

Verder is het wel schoon. Zwembad wat verouderd. Ons viel het wat tegen, maar dat kwam echt door de verre locatie...

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

De ligging van het complex is o

navis
17-5-2008

De ligging van het complex is o.k. Wel erg afgelegen. Restautants, e.d. niet zonder auto bereikbaar. De laatste 2 km. is een ware uitdaging. Smal kronkelweggetje met soms een 25% helling. Onverzichtelijk en erg onprettig. We hadden het geluk dat er weinig mensen( april/mei 2008 ) waren. Zou alleen al om die reden hier niet meer voor kiezen.De keuken/woonkamer van het appartement was erg klein en erg donker. Altijd moest het kunstlicht aan. In de zomer zou de deur open kunnen, maar dan nog. Aan het zwembad was niets gedaan. Pas na aandringen werd er schoongemaakt. Het was nog niet klaar toen we vertrokken, terwijl het weer wel om te zwemmen was. Minpunt !De telefoon werkte ook niet. Mobiel ben je in het appartement niet bereikbaar. Wel buiten; verder op. Ongeveer 25 appartementen in het complex. Ik kan me voorstellen dat bij een drukke bezetting dit voor heel wat lawaai gaat zorgen.

Gereisd Familie in Sat May 17 2008 12:18:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montefienali in Gaiole in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montefienali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.