Appartement Borgo di Stouthamer

Appartement
Appartement Borgo di Stouthamer
8,7

6 reviews over Appartement Borgo di Stouthamer in het Nederlands

Wat een geweldig appartement met mooie spullen is dit. En als je geen zin hebt om in de keuken te staan ga je 's ochtends een lekkere espresso drinken in het dorp en 's avonds een heerlijke pizza halen. Verder is er een mooi zwembad en de omgeving is fantastisch. Echt een aanrader!

Ideaal met aparte kinder- etage!

JP Rake
14-8-2010

Prima locatie voor combinatie zon, cultuur en toch met kinderen. Fraai gebouwd als oud gehucht en toch alle comfort. Kinderen kunnen veilig zelfstandig naar zwembad en hebben hun eigen etage ! Sienna echt dichtbij.

sfeervol appartement

jan
21-5-2010

Prachtige omgeving, goede uitvalbasis om activiteiten te ondernemen, een aanrader ook voor kinderen

Heerlijk genoten en tot rust gekomen

Merel van der Krieke
22-2-2010

Een echte aanrader! Mooie omgeving en heerlijk appartement

Een formidabele plek

Karel van Bohemen
18-1-2010

Een fantastisch smaakvol ingericht appartement direct van particulier. Ongelooflijk dat ze zoveel waardevolle huisraad aan je toevertrouwen. Ruimte genoeg voor 4 personen. Lekker BBQ op eigen terras. In de omgeving kun je volop genieten van het vermaarde Toscaanse landschap en voor cultuur ben je in 20 minuten in Siena. Ook Florence is niet ver. Gaiole in Chianti is 300 meter lopen en daar vind je een eenvoudige pizzatent met de heerlijkste pizzas voor 5 euro. Luxer eten kan ook in het gezellige dorp. De kinderen vonden het heerlijk toeven in de steegjes van Borgo di Gaiole en wij konden sporten in de riante fitnessruimte.

De absolute top voor levensgenieters

Jetty Rincker
14-1-2010

Piekobello appartement van alle comfort voorzien en zeer smaakvol ingericht. Het ideale buitenverblijf voor cultuurminnende personen met of zonder kinderen. Je komt binnen in een ruime entree annex eetkamer en keuken, op zelfde niveau een ruime slaapkamer, badkamer en buitenterras met tuintje. Via een geinige wenteltrap kom je in een grote ruimte om te relaxen, tv kijken of muziek luisteren. Verder staat er een stapelbed waar de kinderen zich prima vermaakten.

De directe omgeving is spannend voor kinderen om de rustige buurt met kronkelige straatjes te verkennen en verstoppertje te spelen of een duik in het fraaie zwembad. Sportievelingen kunnen terecht in de professionele fitnessruimte of een duurloop in de schilderachtige omgeving.

Wij hebben er uitstekend genoten en komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo di Stouthamer in Gaiole in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo di Stouthamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.