Appartement Borgo di Gaiole G32

• 9.1Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo di Gaiole G32 voor je op een rij gezet:

57 reviews over Appartement Borgo di Gaiole G32

• 9Ronald koot13-08-2019

Super

Heerlijk apartement met een prachtig uitzicht op het ruime balkon. Apartement is van alle gemakken voorzien. Hou je niet van massa toerisme en van rust dan is dit de perfecte locatie. Kan maar 1 minpunt bedenken en dat is dat ik maar 2 weken heb geboekt in plaats van 3 weken. Het is misschien iets duurder maar is iedere euro waard. Eigenaren hebben ook zorg gedragen voor zeer ruime informatie over de omgeving. In 1 woord .....TOP .

• 2017
    9Ruud en Corine20-09-2017

Het appartement in Borgo di gaiole is van alle luxe en gemakken voorzien. Het is ideaal gelegen, op enkele wandelminuten van het sfeervolle dorpje. Daarnaast ligt het tussen de steden Siena en Florence. Het is voor de fiets en wandelliefhebber een super locatie en met name de rit terug omhoog is de kers op de taart! We hebben genoten van het fantastische uitzicht vanaf het ruime balkon vooral morgens in het zonnetje tijdens het ontbijt. We waren heel blij met de vele tips over knusse plaatsjes met restaurantjes en barretjes die we normaal gesproken waarschijnlijk niet of te laat hadden opgemerkt. Ook van de diverse wandelroutes hebben we goed gebruik gemaakt. Kortom een geweldige vakantie.

• 10Ron & Loes07-07-2017

Super mooi

Wij zijn 2 weken in het app 32G geweest en het was super. Alles was aanwezig wat je nodig had, heel gezellig ingericht. Het complex is heel mooi gebouwd met straatjes en trappen en mooie plantenbakken. Het ruime terras is heerlijk met een adembenemend uitzicht. Het minpuntje was de kleine muggen. Ik weet niet of ze er de hele zomer zijn maar dat was was niet leuk!

• Oude reviews

9Kris (België)01-08-2016

Zeker een aanrader

De ligging van het appartement is super, Siena, Firenze, Arezzo, Cortona...allemaal dichtbij. Het uitzicht vanuit het appartement is zonder meer adembenemend. Zowel voor wandelaars als voor fietsers een droomlocatie. Het appartement is supergoed uitgerust, echt àlles is aanwezig (Airco, Wifi, TV, stereo, douche èn bad, al het denkbare keukenmateriaal (wij hebben genoten van het Nespresso-apparaat)). Vanop het zeer ruime terras ook zicht op het zwembad. Het is aan het zwembad ook niet superdruk. We vonden het ook positief dat er een ondergrondse parking is. Door de sociale controle voel je je ook veilig in de Borgo. De tweede slaapkamer is niet zo heel groot, maar voor onze dochter zeker groot genoeg. Voor 4 personen zou het slaapgedeelte wel krap zijn. Wij vonden het appartement voor ons budget wel duur, maar de prijs is wel correct voor wat je krijgt.

Marja Duiverman, eigenaar, 02-08-2016

Hartelijk dank voor deze positieve reactie! Wij hebben in Borgodigaiole echt ons tweede huis, zo ingericht dat niet alleen wij ons er thuis voelen maar ook onze gasten. Het is fijn dat dit herkend wordt. We horen dit vaak terug van huurders en ontvangen dan ook relatief veel mensen voor een tweede, derde of zelfs vierde keer! Dit gaat hopelijk ook voor u gelden! Teugkeerders ontvangen 10% "trouwe klantenkorting". Zie ook onze Facebook pagina Borgo di Gaiole.

• 10Yvonne26-07-2015

Heerlijke vakantie

Het appartement G32 in Borgo di gaiole is van alle luxe en gemakken voorzien. Het complex is ideaal gelegen, op enkele wandelminuten van het knusse en sfeervolle dorpje. Daarnaast ligt het tussen de steden Siena en Florence. We hebben heerlijk aan het zwembad gelegen, genoten van het fantastische uitzicht vanaf het ruime balkon en gebruik gemaakt van de fitnessfaciliteiten. We hebben de knusse restaurantjes bezocht die als aanbevolen stonden. Kortom een geweldige vakantie.

Marja Duiverman, eigenaar, 02-08-2016

Dank voor deze review Yvonne. Fijn dat jullie inmiddels alweer een keer terug zijn geweest!

• 9Wim09-07-2015

Mooie plek in fantastische omgeving!

Appartement G32 is van alle gemakken voorzien. Het ligt op een mooie plek in de Borgo di Gaiole en heeft een prachtig uitzicht vanaf het ruime terras. Verder heeft de Chianti streek veel te bieden en voor ons aanleiding om zeker nog een terug te keren.

• 10wilma Heerink02-08-2014

Fantastische plek!

Appartement Borgo di Gaiole G32 is ons ontzettend goed bevallen! Het is een prima appartement met een mooi groot balkon. Dit balkon is ook nog gedeeltelijk overdekt!De ligging is schitterend met een mooi uitzicht. Ook ligt het mooi centraal. Siena en Florence zijn goed te bereiken.Wij komen zeker weer in de Toscane en als het even kan weer in dit appartement!

• 9Florence09-03-2013

Genoten

De laatste week van juni 1 weekje mogen genieten in Gaiole. Een prachtig appartement voorzien van alle gemakken, een heerlijk balkon met een geweldig uitzicht. En een goed verzorgd zwembad om lekker te relaxen. Een rustig dorpje met enkele restaurantjes. Een goede uitvalbasis om Toscane te ontdekken. Met de trein naar Florence, met de auto naar Sienna, allemaal goed te doen. Een goede stek voor de rustzoeker met oog voor de natuur.

• 9Fam. Heijl23-10-2012

Aanrader

We hebben een heerlijke herfstvakantie gehad in dit mooi gelegen appartement. We boften met het weer zodat de kinderen nog een paar keer hebben kunnen zwemmen, ookal was het water aan de frisse kant. Er waren niet veel appartementen bezet dus erg rustig in de borgo. Het is een prima uitvalsbasis voor dagtrips in de omgeving zoals Siena (onze favoriet!)en Florence maar wel veel bochten rijden. Het appartement zag er goed verzorgd uit. Elke ochtend wakker worden met de terrasdeuren open en genieten van het prachtige uitzicht. Een aanrader voor Toscane-liefhebbers.

Marja Duiverman, eigenaar, 19-11-2012

Dank voor jullie beoordeling, leuk te lezen en wat stoer van de kinderen dat ze nog in het zwembad zijn geweest!

Met jonge kinderen

• 9M van Houtert20-10-2012

Geweldige plek

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien zijn er geweest van 20 Augustus tot 1 September. Hebben genoten van het mooie uitzicht het geweldige zwembad aanraders om naar toe te gaan Florence Cortona Sienna San Gimignano Radda in Chianti echt een aanrader

7 tips over Appartement Borgo di Gaiole G32

• Florence, 09-03-2013

U moet goed ter been zijn, want terug van het dorp is een steile klim.

• Fam. Heijl, 23-10-2012

Het dorp Gaiole in Chianti stelt niet veel voor, maar ga eens een kop cappucino bestellen aan de bar bij Bar Central: lekker en niet duur!

• karel Deugd, 08-10-2012

Boodschappen doen bij de Coop in Sienna, kunt U gelijk gratis parkeren. Wel een stukje lopen naar de binnenstad. Bij kasteel Brolio het pad voorlangs nemen langs de wijngaard.

1 vraag over Appartement Borgo di Gaiole G32

• Jose, 24-01-2012

boeken

Waar hebben jullie dit appartement geboekt? Er staan geen aanieders bij

Marcelgoemans, 06-08-2012

Borgodigaiole.nl