Vakantiehuis Agriturismo Pratovalle

2 reviews over Vakantiehuis Agriturismo Pratovalle in het Nederlands

Het paradijs

prsillessen
25-6-2013

Hier waan je je in 1 woord in het paradijs. Het is op alle punten geweldig. Het huis ligt op een mooie plek met van alle kanten prachtig uitzicht. De appartementen zijn allemaal even mooi en groot genoeg voor de aantal personen die er in verblijven. Het eten dat de eigenaar maakt is van uitzonderlijke klasse. Wij hebben hier ons huwelijksfeest gevierd met familie en het ontbrak ons aan niets.

Een fantastische plek voor een vakantie

Gerben
10-8-2011

Deze agriturismo was buitengewoon goed. Er zijn in totaal 4 aaneengeschakelde huisjes met alle gemakken voorzien. Een mooi groen grasveld met een heerlijk zwembad en lekkere ligbedden. Ook het comfort in het huisje is goed. De kamers zijn groot en de goede bedden zorgen voor een heerlijke nachtrust.

De eigenaar is een leuke vent waarvan je verse groenten, fruit en eieren mag pakken wanneer je maar uit zijn moestuin. Ook heeft de eigenaar 1 avond gekookt voor zijn gasten dat was een heerlijke maaltijd.

Fratticciola ligt dicht bij de mooie hooggelegen plaats Cortona waar je heerlijk kunt eten en een prachtig uitzicht hebt. Een aanrader is het Toscaanse festival als je kunt meemaken dat moet je gezien hebben in een prachtige ambiance en akoestiek vinden er allerlei soorten evenementen plaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Agriturismo Pratovalle in Fratticciola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Agriturismo Pratovalle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Agriturismo Pratovalle scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.