Hotel UNA Forte dei Marmi

ItaliëToscaneForte dei Marmi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel UNA Forte dei Marmi voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 12 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over UNA Forte dei Marmi

• 8Marja13-01-2018

Goed!

Upgrade naar betere kamer, mooi balkon, bovenin. Uitgebreid ontbijt, maar elke dag hetzelfde. Personeel attend en behulpzaam, informatie gevend (goede tips voor uitstapjes).

• 9Unvekannt 23-09-2013

Sehr schön

Wir waren im September 2013 mit der Klasse dort die Zimmer waren neu renoviert alles war sauber und ordentlich einfach ein schönes Zimmer! Das Essen war auch sehr gut ! Oersonal immer freundlich abends lief in der bar einwenig musik Allerdings ist das Hotel nicht in Strand nähe aber hat einen schönen Pool

• 4galland19-11-2012

Nooit meer

Verouderd, airco die dag en dag veel te veel lawaai maakt. Frigo en douche vies en verouderd. Vuil terras met zicht op parking. Ontbijt stelt weinig voor, voorverpakte koekjes .. Avondeten op bord gesmeten. In water gekookte groenten zonder meer. Personeel vriendelijk. Heel veel groepen en familiefeesten. Geboekt via touroperator maar komt niet overheen met wat beloofd wordt in de catalogus. Zeker geen vier sterren waard.

• 6Katia02-09-2012

Geen 4 sterren waard!

10 nachten verbleven eind augustus in half pension. Hotel vlakbij autosnelweg, doch hier geen last van. Kamer gelijkvloers met terrasje en zicht op parking. Hygiëne op kamer onvoldoende (hondenharen op bedsprei, vuile spiegels en ramen, badkamer niet netjes). Gratis safe. TV werkte niet. Airco niet manueel te bedienen. Ontbijt OK. Avondmaal: weinig gasten aten in hotel, waardoor zeer snelle service, soms té snel. Koud voorgerecht in buffetvorm onvoldoende fris (enkel ventilator boven gerechten). Warm voorgerecht en hoofdgerecht steeds keuze uit 4 gerechten. Dessert: fruit, gebak of ijsjes. Prijzen dranken vallen goed mee tov prijzen in centrum Forte dei Marmi. Zwembad naar einde toe minder proper. Gratis ligzetels, parasols en handdoeken. Pendelbusje van hotel naar strand geen gebruik van gemaakt. Afstand tot strand en centrum te ver om te voet af te leggen, 2 fietsen gehuurd in hotel (10 euro per dag per persoon). Personeel vriendelijk, doen moeite om engels of frans te spreken.

• 8Familie Weltens27-07-2012

Goed hotel voor strandvakantie met lekker eten

Het hotel was inderdaad, zoals we lazen in de vorige beoordelingen, aan renovatie toe. De stijl is ouderwets, maar de kamer en de badkamer waren heel proper. Het ontbijt was OK, niet heel uitgebreid, maar het avondeten was heel erg goed, met een uitgebreid voorgerechtenbuffet en daarna drie gangen (je kon telkens uit vier gerechten kiezen). Mooi proper zwembad!Vriendelijke bediening. Met shuttle naar privéstrand gebracht.

• 7Simoens01-08-2010

Proper en goedgelegen hotel

In juli 2010 verbleven wij in dit hotel. Voor wij vertrokken hadden wij ook de reacties van de de andere mensen gelezen maar die zijn allemaal fel overdreven. Het is een zeer proper hotel met prachtige liging om de bezienswaardigheden in Toscane te bezoeken. De kamers zijn verouderd maar zijn zeer proper en hebben alles wat ze moeten hebben (airco, frigo, kasten, douche,...). Wij hebben zeer lekker gegeten in dit hotel. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer lekker. Het avondeten is top en zeer lekker en verspreid in 4 gangen, je kan telkens kiezen uit verschillende gerechten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. In het hotel is een groot, proper en goed onderhouden zwembad met gratis ligzetels en handdoeken. Het hotel is gelegen in een mooie badstad Forte dei Marmi met een prachtig strand en pier en vele mooie en dure winkels. Forte dei Marmi is het Knokke in Toscane aan zee. Wat ook zeer gemakkelijk is is de shuttle bus die je om 10 13 15 en 17u afzet in het centrum. Aanrader

• 9Bruno29-07-2010

zeer gezellig hotel, uitsteknde keuken

Als ik de andere beoordelingen lees denk ik in een ander hotel geweest te zijn maar niets is minder waar. Het hotel is prima gelegen als uitvalsbasis om Toscanië te bezoeken. Het personeel is uiterst profesioneel en zeer vriendelijk. De keuken en gezelligheid zijn top (buiten eten in zeer mooi en origineel interieur). We waren hier in juli 2010 met twee volwassenen en twee kinderen (10 en 8 jaar) en hebben ons zeer goed vermaakt. Het zwembad en de service rond het zwembad is uniek (te danken aan de 'Salvataggio'), zeker voor een hotel met 'maar' 74 kamers. De kamers zijn wel redelijk gedatteerd (zeker de douche) maar alles werkt perfect (frigo, airco, douche, TV, ...), we hadden een een gezinskamer (type 23). Er is steeds voldoende en bewaakte parking, het hotel is direct bij de autostrade maar hier heb je geen hinder van. De keuzemogelijkheden bij de maaltijden zijn uitgebreid (4 keuzes per gang) en gevarieerd. Verhuur van fietsen, shuttle etc. is zoals overeengekomen en OK

• 3Pascal26-07-2010

Absoluut NOOIT meer

Verzorgd aan de buiten kant maar ziekenhuisstijl van de jaren 70 binnen in. Verouderd tot en met. De kamer was proper maar dringend aan renovatie toe. Idem dito voor de badkamer. Het onbijt is continentaal en pover. De meningen verschillen nogal betreffende het avondmaal: eerst koud buffet zoveel je maar wil, daarna mocht je 2 gerechten kiezen uit 2x4 mogelijkheden. De engelse vertaling van het gerecht strookte meestal niet met de werkelijkheid met alle gevolgen vandien. Vb Pasta with lobster = Pasta gekookt in garnaalkoppen en ook zo opgediend maar waar is de kreeft??? Beneden heb je een ontspanningsruimte voor de kinderen. Niet toegangkelijk wegens vermufte geur. Geen verluchting. Maar 1 restaurant alhoewel men spreekt van 3. De bar stelt niets voor. Ik zou het zelf niet aanraden om als doorreis overnachting te bebruiken.

• 4carina.baeyens12-08-2009

NOOIT MEER

Gelukkig hadden we dit hotel maar voor twee dagen geboekt. Donkere kamer waar de verschaalde sigarettenrook ons tegemoetkwam. Eerste avond kwamen we rond 21 uur in het restaurant aan. Resultaat : bij het voorgerechtenbuffet was alles al uitgeput en niet meer bijgevuld. Ontbijt niet om over naar huis te schrijven. Een woord : tegenvaller

• 5caroline07-09-2008

ontgoocheld

Kamer geboekt voor 4 pers. Toen we in het muf ruikend en verouderd hotel aankwamen bleek er geen plaats te zijn in de slechts vier 4-pers.kamers die het hotel bezat dus werden we geplaatst in een te klein 3-pers.kamer zonder terras,ramen konden door slecht onderhoud niet open,airco werkte nauwelijks. Manager weigerde ons een grotere kamer volgens de receptionist. We bleven in het warme vochtige kamertje zitten. Ontbijt bestond uit voorverpakte produkten,avondeten stelde niet veel voor. Hotel had wel een goed onderhouden,groot zwembad met handdoeken en ligt naast autostrade (geen lawaaihinder)dus goed voor uitstappen. hotel ligt wat te ver van het(hoofdzakelijk betalend)strand om te voet te gaan en het mountaine stadje is wel leuk om eens te zien vooral de dure autos met bijhorende mensen. Hotel is een doorreishotel voor max.2 dagen als het niet anders kan.

Hotel UNA Forte dei Marmi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met