Tijdelijk €25 aanbetaling

UNA Forte dei Marmi

We hebben de beste aanbieders voor Hotel UNA Forte dei Marmi voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over UNA Forte dei Marmi

• 7GieNot18-08-2016

Prima hotel

Wij (2 pers, 51 en 53 jaar) waren hier van 8-8-2016 t/m 15-8-2016 obv halfpension. Het ontbijtbuffet en het diner zijn prima, voor elk wat wils. Het diner is zelfs 4 gangen (voorafje, klein hoofdgerecht, het echte hoofdgerecht en het het dessert). De kamers zijn groot en schoon, elke dag keurig schoongemaakt, prima airco op de kamer, schone badkamer, grote handdoeken, prachtig schoon en groot zwembad. Handdoeken service bij het zwembad waardoor het bedje-reserveren-ritueel niet van toepassing was. Was alles dan Ok? Nee, dat vonden wij niet. Forte dei Marmie wordt ook wel het Cannes van Italie genoemd, maw. het is daar peperduur. Een 0.3 l biertje: 5 euro, glas wijn: 5 euro, fles water: 4 euro, consumptie minibar: minimaal 4 euro. Behoorlijk aan de prijs dus. Bovendien is de ligging van het hotel dusdanig dat je zeker fietsen nodig hebt (8 euro voor 24 uur) om naar het strand te komen. En aangekomen aan het strand merk je dat alle stranden in het bezit zijn van een hotel of iets dergelijks waardoor er rustig 35 euro gevraagd wordt voor twee bedjes en een parasol. Er is overigens een entree vrij en groot strand als je plm. 5 km naar het noorden fietst (tegenover het Luna park) en dat strand viel qua drukte heel erg mee. Wij hebben een prima vakantie gehad in hotel Una, bedenk wel dat er voor de allerkleinsten onder ons buiten het zwembad niets te doen is qua animatie. Doe je voordeel met deze review.

Hotel UNA Forte dei Marmi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via G.B.Vico, 142 , 55042