Hotel Logos

4 reviews over Hotel Logos in het Nederlands

Super genoten!

Kloontje
11-10-2014

Wow! Wij voelden ons net BNN'ers! Wat een welkom hadden we daar! Een piccolo die onze bagage mee nam. Zeer vriendelijk personeel! En voor dat je zit hebben ze al gevraagd wat voor koffie je wil bij je ontbijt! De kamer die wij hadden was een kleine kamer maar prima voor alleen overnachting (wij hadden hier zelf voor gekozen). De kamers waren zeer modern en netjes! Echter had ik zelf alleen de deur vervangen van de douchecabine. Loopafstand tot de boulevard was zeer goed te doen! Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in september 2014

Prima hotel

rogier
16-5-2009

Kom hier al een aantal jaar en de service van het personeel is zeer goed, profesioneel en kennis van zaken. Standaardkamers zijn wat klein maar compleet en verzorgd. Rustig gelegen een zwembad met ligbedden.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima hotel

Karel
18-8-2008

Prima hotel, was niet helemaal perfect, iets te ver uit het centrum, maar verder ok. Het hotel is schoon en netjes.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel, beetje decadent

Margo
3-1-2008

Net hotel, beetje decadent. Je mist echt een beetje sfeer. Veel zakenlui in strakke pakken. wij zijn hier 5 nachten geweest, is prima. ik zou dit niet boeken voor twee weken. Het strand is aan te lopen. Het zwembad is niks, ingebouwd tussen andere huizen, vliegen en muggen op vochtig stuk gras. Ontbijt is top, erg verzorgd. Diner gaat wel, erg snel, niet echt gezellig ! Veel gezellige zaken in het centrum van Forte dei Marmi

Gereisd Met partner in januari 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logos in Forte dei Marmi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.