Hotel Alcione

Hotel Alcione

1 review over Hotel Alcione in het Nederlands

2007

konden niet buiten eten bij mooi weer ondanks vermeld in broch.

personeel maakte alles goed waren zeer vriendelijk.wat van de eigenaars niet gezegd kan worden.stemt zeker niet overeen met de gegeven prijs kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alcione in Forte dei Marmi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alcione zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.