vakantie Forcoli

Reviews over Forcoli

Wauw!

caroden,
    29-8-2013

We hebben hier 1 nacht geslapen in een 2-kamer appartement voor 4 personen. Was op doorreis en we wilden Pisa bezoeken. Wat een prachtige plek is dit! Een supermooi appartement met airco (in nieuwstaat en zeer goed ingericht, mooie materialen gebruikt).

Mooi zwembad met een prachtig uitzicht en fijne ligstoelen. Diner hebben we hier helaas niet gedaan maar het ontbijt was enorm goed. Alles vers en veel zelfgebakken, heerlijke koffie/cappuccino. Ongelooflijk dat ze zo'n ontbijt voorschotelen voor zo'n lage prijs (3 euro p.p.). Als ze 10 euro vragen is het zelfs nog goed geprijsd.

Zeer vriendelijke eigenaar die alles doet om het naar je zin te maken.

een juweel

adele,
    1-11-2012

schitterend gelegen in de heuvels vlak bij Pisa, uitstekende uitvalsbasis voor stedenbezoek (b.v. Pisa, Lucca, Volterra).

zeer vriendelijke gastfamilie, fantastisch ontbijt, zwembad prachtig (maar wij waren er eind oktober, toen was het te koud om te zwemmen). Een oase!

Forcoli scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews