Appartement
KinderhotelWeer vandaag18°3°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Mare Si voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Villaggio Turistico Mare Si in het Nederlands

superplek

santjes,
24-11-2017

mooi park, inderdaad interieur is gedateerd maar al veeeeel erger gezien. De afstand tot het strand valt reuze mee! elke avond ook marktje langs de strandweg naar Follonica, levendig en aangenaam flaneren (zelfs gaan shoppen met de dochter).

Breng zeker je eigen parasol mee, die is er niet.

prima uitvalsbasis voor uitstapjes! strandstoelen duur? hoezo die zatten bij onze touroperator in het pakket.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Het is een mooi rustig park

Marcistotels,
8-8-2017

Het park is plezierig rustig. De medewerkers van het park zijn gastvrij. Op Google is te zien dat het park dichtbij een drukke weg en bij het spoor ligt. Hier hebben we totaal geen last van gehad. Sterker nog op het park is het lekker stil. Op het park kan je goed eten voor weinig geld. De bediening is uitermate klantgericht en kindvriendelijk.

De huisjes zijn sober ingericht, maar wij konden het prima met alle spullen redden. Alle huisjes hebben airco. Het terrasje (voor en achter) bieden veel schaduw. Het interieur en onderhoud is alleen iets gedateerd. Dit is tegenstelling tot het park zelf, dit houden ze goed bij. Positief is dat twee keer per week de handdoeken worden gewisseld en een keer per week het bedlinnen.

Het goede parkonderhoud blijkt ook uit het keurige zwembad. Het kinderbad is schoon en goed ruim.

De animatie voor kinderen viel tegen. De mensen van de animatie richten zich alleen op Italiaanse vakantiegangers.

Het park ligt iets verder van de zee dan n vermeld. De stranden in Follonica zelf zijn ook erg druk en meestal moet je betalen voor een stoel (erg duur). Wij zijn naar een strand een stukje verderop gegaan (17 km verder). Het strand heet Perelli. Je kan daar voor weinig geld je auto parkeren en het is lekker rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rumoerig Park

Jos van der Velden
9-8-2016

Mare Si is een park dat ingeklemd zit tussen een drukke provinciale weg, afstand ongeveer 50 meter, en een treintraject, afstand ongeveer 10 meter, voor personenvervoer en goederenvervoer. Verder wordt er als het donker is illegaal gejaagd met blaffende en vooral jankende honden. Animatieteam is super enthousiast en vriendelijk. Echter hun volumeknop op de installatie kent maar 1 stand en dat is vol. Jammer dat touroperator dit niet vermeld in hun brochure.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

helemaal goed

n ceinola
6-11-2015

geweldig, vriendelijk personeel, mooie appartementen, geweldig restaurant op het terrein

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

Rolf v Oort
      5-10-2015

mooie schone ruime appartementen, faciliteiten, zwembad, minibar, loop afstand strand, bedje met parasol bij te boeken, restaurant/ pizzeria een geweldige kwaliteit en heel betaalbaar, kan je zelfs half pension bij boeken. Kortom een aanrader voor wie dicht bij een plaats, strand, supermarkten wil zitten en toch heel Italiaans genieten.

Gereisd met partner in september 2015

ruim opgezet park,vernieuwd in 2012

jan vos
      23-8-2015

jammer dat het strand te ver weg was,verder als 400mtr.wat in de beschrijving stond.betaling voor strandstoelen was te duur,per dag 35euro met parasol,andere parken vaak gratis.clubkaart te duur ,pp30euro per week.3kamer appartement ruim genoeg,netjes en aardig groot terras.vrij wifi ,alleen in nabijheid van restaurant,wij hadden geluk ,50mtr.zwembad voor kinderen groot genoeg,animatie voorkinderen alleen in het italiaans.restaurant beperkt menu,wel pizza,niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Nooit en nooit meer

DJ_Spirit
      25-7-2010

We kwamen aan op zaterdag 17 juli 2010. Het begon al lekker. Inchecken en we moesten meer dan een uur wachten voor inchecken. Daarna gebracht naar ons huisje.

Eenmaal binnengekomen zag het er oud en uitgeleefd uit.

Service erg slecht. Hele week klacht ingediend tot aan de directeur maar of ze nemen het niet serieus of ze weten niet wat service is. Zwembad was wel oke maar je moet met een badmuts op gaan zwemmen.

Ze hebben vier sterren ik weet niet waar ze dit aan te danken hebben want echt het was een ramp. Nooit en nooit meer.

- Appartement oud en uitgeleefd

- Service erg slecht

- Ze kunnnen bijna geen engels

- Alle animatie is alleen in het itialaans

- Prijs.kwalitieit erg slecht hoge prijs voor geen kwaliteit

- Er ontbreken veel dingen in het huis, simpele flessenopener of kurkentrekker niet te vinden

We zijn ook een dag eerder vertrokken door al die ellenede.

Advies leuk plaatsje maar geem mare si boeken.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Nooit meer

Paul Oudendijk
      20-4-2010

Dit complex is veel te duur, heeft ontzettend veel last van de treinen die voorbij snellen, is smerig en de animatie spreekt alleen Italiaans. Alleen het zwembad is prima.....en het strand is dichtbij maar....eerst even door het open riool lopen....

Ontzettend geklaagd bij complex directie er zijn wel enige punten mbt de inrichting verholpen. Onze nationale trots "Vrij uit" heeft alle klachten na afloop ongegrond verklaard...dit complex is z´ n geld totaal niet waard!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

topper

B M Kleijne
      29-4-2009

Met het hel gezin een puike vakantie gehad.goed zwembad lekker eten prima ligging en vertrek locatie voor diverse uitstapjes

Gereisd met oudere kinderen in april 2009
      2008

bijna perfect

ludo en petra
      30-10-2008

app. ruim. zeer grote voor,zij en achtertuin,er stond zelfs een bbq. keuken was wat smoezelig en keukenuitrusting zéér beperkt. ruime slaapkamer maar erg gehorig, je kon letterlijk horen wat de buren deden. last gehad van duitse jongeren(scholen) de leiding liet ze maar begaan tot 03.00u plonsen in het zwembad met daarbij horend kabaal, vanuit mare si kwam eveneens reactie (jammer). vele leuke italiaanse middeleeuwse stadjes, je moet helemaal niet naar lucca of sienna! groot zwembad met bewaking (overdag) maar inderdaad erg fris. mooi strand,weinig of geen last van de treinen. goede supermarkten in de buurt. al bij al zéér goede vakantie gehad, maar ik zou er 's zomers zeker niet naar toe gaan. ons app.lag op een perfecte locatie in het park en dat maakte het verblijf aangenaam, er zijn ook bungalows die een veel minder goede ligging hebben.

Gereisd met partner in september 2008

• Website
      • Telefoonnummer

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Turistico Mare Si in Follonica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Turistico Mare Si zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.