Bed and Breakfast Villa Luogoceleste

180 reviews over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in het Nederlands

fantastisch

Ivan en Isabelle
8-6-2018

We zijn bijzonder hartelijk ontvangen en terechtgekomen in een oase van rust tussen deToscaanse heuvels! Een overheerlijk ontbijt en een prachtig zwembad, kortom alle ingrediënten voor een fantastische vakantie !

Woordenloos... zo sjiek!

Benny en Heidi
19-5-2018

Van zodra je deze B&B binnenstapt, word je in de watten gelegd. Voor Paul en Ann is niks te veel. Maar dan ook niks! Luxe, gastvrijheid, hartelijkheid, attentvol, goede gesprekken, feel good creëren : het zijn maar enkele sleutelwoorden die deze eigenaars tekenen. Het minder goede weer heeft ons geen parten gespeeld. Integendeel. Mede daardoor, en door de deskundigheid en kennis van Paul en Ann, hebben we Toscane in al zijn glorie kunnen ontdekken. En toen Paul weet kreeg van mijn glutenallergie heeft hij kosten nog moeite gespaard om de juiste producten te vinden. Ongelooflijk! Nogmaals bedankt, Paul! Ook bij ons vertrek, om half 6 's morgens, stond er een even uitgebreid ontbijt klaar, zoals altijd. Top! Dank je wel voor alles!

Echt ontspannen op een superlocatie

Jeroen
19-5-2018

We hebben enorm genoten van het verblijf bij Ann en Paul.

De rust, maar ook de locatie, huis, het zwembad, de aangeboden maaltijden, het jeu de boulen en kubb spel, het uitzicht, Ambra en het feit dat jullie ons zo helpen met tips en reserveringen en aanwijzingen voor parkeren in de steden en dorpen was top.

Hierdoor zijn we echt tot rust gekomen.

Voor herhaling vatbaar

Annemie
14-5-2018

Prachtige ligging , mooie kamers , lekker ontbijt met verse locale producten , en ook de avondmaaltijd is heel lekker

fantastisch verblijf gehad

Eddy Beecklan
14-5-2018

Alles was goed maar zwembad spijtig genoeg niet verwarmd -

betere hoofdkussens

Fantastisch verblijf in Toscane

Felie
13-5-2018

Wij verbleven met 8 personen in deze B&B en hebben hier een fantastische tijd gehad! Vriendelijke ontvangst, mooie B&B, prachtige ligging en fantastisch ontbijt/avondeten. Niets is teveel voor Ann en Paul, ze staan altijd klaar om te helpend en geven goeie tips. Een echte aanrader!

Méér dan fantastisch!

Lena De Wandeler
23-4-2018

Ongelooflijk goed : van ontbijt tot avondeten met steeds verse groenten en fruit.

Zeer rustig gelegen, ruime kamers, prachtig terras en zwembad en met veel zorg ingericht huis met oog voor details en het welzijn van de gasten.

Ann en Paul zijn zo'n warme, vriendelijke mensen en geven enorm goede tips voor uitstappen, resto's. Dikke merci voor het fantastisch verblijf : echt een aanrader !!!

Klasse, perfectie,haven van genot!

JOZEF
26-12-2017

Wat men nooit verwacht gebeurd in villa Luogoceleste, ook om vijf uur in de morgen wanneer je moe bent van de trip met de wagen, in 2seconden ben je thuis voor jaren. De gastheer, wel de moeite waard om met om te gaan, de kennis van top wijnen ,omgeving, restaurants zijn niet te versmaden. Paul ziet elke detail die voor zijn gasten toch zo belangrijk zijn op vakantie. De villa luogoceleste is dan ook een betovering van ervaringen. Top!!!!

echt fantastisch ! een must !

Lena De Wandeler
20-12-2017

Het verblijf was fantastisch : het eten was bijzonder lekker ; de kamers zeer verzorgd, uitstekende service ; heel vriendelijke uitbaters en enorm in de weer om on s een super verblijf te bezorgen

Prachtige omgeving

VegasD
20-12-2017

Vanaf onze aankomst hadden we echt dat thuisgevoel. Als je echt tot rust wil komen EN in de watten gelegd wil worden dan moet je hier zijn. Paul, Ann we komen terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Luogoceleste scoort een 9.81 uit 10 op basis van 189 reviews.