Bed and Breakfast Villa Luogoceleste

193 reviews over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in het Nederlands

Wij komen terug

Mark Teugels
12-11-2018

Super onthaal bij B&B Luogoceleste. Een zeer verzorgde en mooi ingerichte villa waar alles voorzien is. Een spectaculair zwembad met een al even spectaculair zicht op de toscaanse heuvels. Een aanbod van supertuscans met op aanvraag een diner bestaande uit typisch toscaanse gerechten. Dit is een plaats waar je als volwassene komt om te ontspannen en ten volle genieten. (Wij hebben nu zelf kinderen thuis maar ik zou ze eerlijk gezegd niet mee naar hier brengen) Ann, Paul, wij komen terug

Fantastische plek om van te genieten!

Ronald & Karen
27-10-2018

Voor de 3e keer hartelijk ontvangen in een fantastische B&B. We hebben genoten van de heerlijke etentjes en de vele babbels met Ann & Paul.

De Vespatochtjes samen met Paul vond Ronald onvergetelijk.

Ann & Paul mogen trots zijn op hun mooi domein.

Een plaats om zeker nog terug te komen!

Fantastische vakantie

Alain Castaigne
20-10-2018

We zijn hier voor de tweede keer verbleven. Warm onthaal door Paul en Ann. Lekker genoten van het zwembad het prachtige landschap en de rust. Lekker uitgebreid ontbijt en kunnen genieten van de kookkunsten van Paul. Dit was lekker. Dan toffe uitstappen. Kortom een vakantie om nooit meer te vergeten. We komen zeker terug. Bedankt Paul en Ann

Top, hemels...buitengewoon Fantastisch!

Philip en Wendy
15-10-2018

Onlangs verbleven met ons 2-tjes in het hemels oord van Paul en Ann.

De villa is voorzien van alle luxe en comfort. Een prachtig onderhouden tuin en zwembad (een echte eyecatcher) met zicht op het mooie Toscaanse landschap. De villa is goed gelegen om leuke dorpjes en restaurantjes te bezoeken. Tip: geniet van het Toscaanse landschap van op de Vespa (verhuur door Luogoceleste).

De gastheer en gastvrouw zijn warme, vriendelijke en gastvrije mensen die werkelijk ALLES in het werk stellen om u en uw gezelschap een super vakantie te bezorgen.

De kamer was heel netjes, luxueus ingericht, ruim en had een fabuleus uitzicht.

Het ontbijt 's morgens was heerlijk! Kraak verse producten met een dagelijkse variatie aan lokale producten. Proef zeker de verse yoghurt en geniet van de à la minute versgeperste sapjes.

Tijdens ons verblijf hebben we ook 2x de eer gehad om van Pauls kookkunsten te proeven. Paul kan een simpel gerecht omtoveren tot een sterrendiner met bijpassende klassewijnen uit de kelder van de villa. Zorgvuldig uitgekozen voor de levensgenieter onder ons...een ware verwennerij!!

Villa Luogoceleste...een absolute aanrader!

Ann en Paul nogmaals bedankt en doe zo voort!

Philip en Wendy

Zoals de naam het zegt: hemels!

Danny, Krista & Hanne
28-9-2018

Vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel. We werden bijzonder hartelijk ontvangen. De prachtige omgeving, de perfect onderhouden tuin en het magnifieke zwembad nodigen uit tot rust en genieten. De kamers en de volledige villa zijn ingericht met oog voor detail. Er ontbreekt werkelijk niets. Alles is kraaknet.

Wat de catering betreft kunnen we kort zijn. De avonden die Paul zelf kookt zijn om naar uit te kijken. Echt af op elk vlak met verse streekproducten en aandacht voor de typisch Italiaanse keuken. De bijhorende wijntips met wijnen uit de eigen wijnkelder van Luogoceleste, de zelfgemaakte limoncello en het aangename gezelschap van de andere koppels en van Ann en Paul zelf maken het plaatje compleet. Fantastische avonden met een toffe sfeer. Het ontbijt is gevarieerd en supervers. Elke dag een keuze aan charcuterie en streekkazen, zelf geperst fruitsap, vers fruit, brood, cornflakes, ... Ann en Paul nemen de moeite om persoonlijk hun boodschappen bij lokale boeren en handelaars te doen en dat proef je. Ook het vermelden waard: de prijzen van de dranken die je verbruikt in de B&B zijn zeker betaalbaar.

Toscane is zich is sowieso een aanrader. Een prachtig landschap, toffe stadjes, een heerlijk klimaat en lekker eten. Ann en Paul staan je ook hier met raad en daad bij om het maximum te halen uit je vakantie. Tips over restaurants, winkels, plaatsjes waar je niet aan mag voorbij lopen, parkings, ... Je komt op die manier op plaatsen waar je anders misschien aan zou voorbij lopen.

Er is Ann en Paul echt niets te veel om het naar je zin te maken en je te verwennen. Ze maken tijd voor je en je voelt... dit is een B&B die met hart en ziel wordt uitgebaat.

Het is dus een absolute aanrader en een plaats om terug te komen.

Adembenemende omgeving

Ilsedewilde
23-9-2018

Bij Ann en Paul voel je je direct thuis. Je wordt tijdens het ganse verblijf hartelijk ontvangen. Mooie en zuivere kamers. Prachtige en rustige omgeving en een groot zwembad. Hier kom ik zeker en vast terug!

fietsvakantie

Kris Van Ginkel
15-9-2018

Een geweldige B&B met een prachtig uitzicht.Paul en Ann doen er alles aan om je vakantie zalig te doen verlopen,ze geven je goede tips voor routes met de vespa of zoals bij ons voor de fiets,de fietsen die we bij hen hadden gehuurd waren top.De avonden waarbij Paul kookt waren super lekker en heel gezellig!!!!De andere dagen geven ze tips voor goede restaurants.Met andere woorden we hebben een top vakantie gehad en komen zeker terug!!!! Bedankt voor jullie gastvrijheid. Paul en Kris

Mooie B&B

Ingrid en Georges
9-9-2018

Mooi gelegen B&B met schitterend uitzicht over Toscaans landschap. In de buurt van een aantal bezienswaardigheden. Uitgebreid en kwalitatief zeer goed ontbijt. Grote en zeer nette kamers.

Supervakantie!

Senn Chawla
17-8-2018

Alles was uitstekend! Eten (uitgebreid en vers), kamers (kraaknet), service (Paul en Ann zorgen voor alles), ontvangst, tips (gaande van parking tot eetgelegenheden), zwembad, vermaak (spellen aanwezig), ontspanning....

geweldig

Heidi
12-8-2018

De naam Luogoceleste ( hemelsoord) is de juiste naam voor deze locatie !

Wij hebben een geweldige week gehad samen met Ann en Paul en de andere gasten.

Paul kookt heel lekker en we keken uit naar de avonden dat we hiervan konden genieten.

Zalig om s'avonds bij het thuiskomen een wijntje te kiezen uit hun kelder en hiervan te genieten op het prachtige terras onder de sterrenhemel.

Prachtige B&B met oog voor detail en prachtige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.