Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Luogoceleste voor je op een rij gezet:

201 reviews over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in het Nederlands

Echte aanrader

Michael Van Malderen,
22-12-2018

We zijn enorm verrast geweest door het onthaal, de mooie kamers, het prachtig zwembad. Alles was tip top. Dan het welcome diner, waw,... Ons verblijf kon niet beter zijn. Toffe tips ook voor de uitstappen. Dit is echt een aanrader, om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in november 2018

Mooier dan op foto !

Vandenboeynants,
19-12-2018

Met onze groep hebben we een prachtig verlof gehad in Villa Luogoceleste, Tuscany, Italy, zeker voor herhaling vatbaar

Alle commentaren die je leest kloppen volledig, wij kunnen deze alleen maar bevestigen. Zou zelfs durven zeggen dat het mooier is dan op de foto's.

Proficiat met jullie mooie B&B, dit is echt iets om trots op te zijn. We zijn benieuwd naar het nieuwe zwembad ;-)

Paul, Ann nogmaals bedankt !

Zal in herhaling vallen

Karel de ridder,
12-12-2018

Een zeer aangename B&B in Toscane, perfect gelegen voor alle gelegenheden. Was onze eerste keer en zeker niet onze laatste keer.

Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Je word er stil van!

Marcus Gillioen,
9-12-2018

Bij aankomst werden we super ontvangen door Paul en Ann. Zeer mooie omgeving. Een zwembad om trots op te zijn. Chique villa. Ruime luxueuze kamers. Typisch toscaanse producten bij het ontbijt. Genoten van Paul zijn kookkunsten. Ann haar informatie over routes of restaurantjes is een plus. Voor herhaling vatbaar!

Super vakantie

Benoit,
6-12-2018

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Paul en Ann. Hier geniet je echt zoals God in Italie. Knap ingerichte villa met kamers waar je alles hebt. Het paradepaardje is het infinity zwembad. Super verzorgd en uitgebreid ontbijt. De avonden dat we konden blijven eten hebben we enorm genoten. Beste sabayon ooit Paul ;-) Ideale ligging om dorpjes in deze zeer prachtige streek te bezoeken. Een aanrader is de tour met de Vespa naar Montalcino, Montepulciano en Pienza. Gewoonweg Super

Paul, Ann Bedankt !

Echt TOP

Steven,
30-11-2018

Vanaf eerste moment TOP, super uitzicht, mooie kamers, zeer goede service en natuurlijk supervriendelijke uitbaters Ann en Paul die je steeds alle informatie geven en altijd klaar staan. De kookkunsten van Paul moet je echt uitproberen. Heb je iets nodig dan is het er. Super bedankt Paul en Ann, we hebben genoten van onze vakantie

Super verblijf

De Wandeler Lena,
26-11-2018

Prachtige en rustige B&B in een zeer mooie omgeving. Zéér warm onthaal en beschikbaarheid ; kregen zeer nuttige tips i.v.m bezichtingen, resto's , winkels...

Willen zeker terug!!!

Super vakantie

San,
25-11-2018

Als we daar toekwamen hebben een leuk onthaal gehad. Diezelfde avond een zeer lekker welcome diner. De kamers zijn super net, ruim, goede bedden en goed geslapen. Vanuit de B&B kan je veel bezoeken en op korte afstand. Paul en Ann zorgen steeds dat je je tuisvoelt met al hun tips en trips. Ook de Vespa tocht was super. We komen zeker terug. Bedankt Paul en Ann en tot een volgende keer.

Wij komen terug

Mark Teugels,
12-11-2018

Super onthaal bij B&B Luogoceleste. Een zeer verzorgde en mooi ingerichte villa waar alles voorzien is. Een spectaculair zwembad met een al even spectaculair zicht op de toscaanse heuvels. Een aanbod van supertuscans met op aanvraag een diner bestaande uit typisch toscaanse gerechten. Dit is een plaats waar je als volwassene komt om te ontspannen en ten volle genieten. (Wij hebben nu zelf kinderen thuis maar ik zou ze eerlijk gezegd niet mee naar hier brengen) Ann, Paul, wij komen terug

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastische plek om van te genieten!

Ronald & Karen,
27-10-2018

Voor de 3e keer hartelijk ontvangen in een fantastische B&B. We hebben genoten van de heerlijke etentjes en de vele babbels met Ann & Paul.

De Vespatochtjes samen met Paul vond Ronald onvergetelijk.

Ann & Paul mogen trots zijn op hun mooi domein.

Een plaats om zeker nog terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.