Bed and Breakfast Villa Luogoceleste

198 reviews over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in het Nederlands

Je word er stil van!

Marcus Gillioen,
9-12-2018

Bij aankomst werden we super ontvangen door Paul en Ann. Zeer mooie omgeving. Een zwembad om trots op te zijn. Chique villa. Ruime luxueuze kamers. Typisch toscaanse producten bij het ontbijt. Genoten van Paul zijn kookkunsten. Ann haar informatie over routes of restaurantjes is een plus. Voor herhaling vatbaar!

Super vakantie

Benoit,
6-12-2018

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Paul en Ann. Hier geniet je echt zoals God in Italie. Knap ingerichte villa met kamers waar je alles hebt. Het paradepaardje is het infinity zwembad. Super verzorgd en uitgebreid ontbijt. De avonden dat we konden blijven eten hebben we enorm genoten. Beste sabayon ooit Paul ;-) Ideale ligging om dorpjes in deze zeer prachtige streek te bezoeken. Een aanrader is de tour met de Vespa naar Montalcino, Montepulciano en Pienza. Gewoonweg Super

Paul, Ann Bedankt !

Echt TOP

Steven,
30-11-2018

Vanaf eerste moment TOP, super uitzicht, mooie kamers, zeer goede service en natuurlijk supervriendelijke uitbaters Ann en Paul die je steeds alle informatie geven en altijd klaar staan. De kookkunsten van Paul moet je echt uitproberen. Heb je iets nodig dan is het er. Super bedankt Paul en Ann, we hebben genoten van onze vakantie

Super verblijf

De Wandeler Lena,
26-11-2018

Prachtige en rustige B&B in een zeer mooie omgeving. Zéér warm onthaal en beschikbaarheid ; kregen zeer nuttige tips i.v.m bezichtingen, resto's , winkels...

Willen zeker terug!!!

Super vakantie

San,
25-11-2018

Als we daar toekwamen hebben een leuk onthaal gehad. Diezelfde avond een zeer lekker welcome diner. De kamers zijn super net, ruim, goede bedden en goed geslapen. Vanuit de B&B kan je veel bezoeken en op korte afstand. Paul en Ann zorgen steeds dat je je tuisvoelt met al hun tips en trips. Ook de Vespa tocht was super. We komen zeker terug. Bedankt Paul en Ann en tot een volgende keer.

Wij komen terug

Mark Teugels,
12-11-2018

Super onthaal bij B&B Luogoceleste. Een zeer verzorgde en mooi ingerichte villa waar alles voorzien is. Een spectaculair zwembad met een al even spectaculair zicht op de toscaanse heuvels. Een aanbod van supertuscans met op aanvraag een diner bestaande uit typisch toscaanse gerechten. Dit is een plaats waar je als volwassene komt om te ontspannen en ten volle genieten. (Wij hebben nu zelf kinderen thuis maar ik zou ze eerlijk gezegd niet mee naar hier brengen) Ann, Paul, wij komen terug

Fantastische plek om van te genieten!

Ronald & Karen,
27-10-2018

Voor de 3e keer hartelijk ontvangen in een fantastische B&B. We hebben genoten van de heerlijke etentjes en de vele babbels met Ann & Paul.

De Vespatochtjes samen met Paul vond Ronald onvergetelijk.

Ann & Paul mogen trots zijn op hun mooi domein.

Een plaats om zeker nog terug te komen!

Fantastische vakantie

Alain Castaigne,
20-10-2018

We zijn hier voor de tweede keer verbleven. Warm onthaal door Paul en Ann. Lekker genoten van het zwembad het prachtige landschap en de rust. Lekker uitgebreid ontbijt en kunnen genieten van de kookkunsten van Paul. Dit was lekker. Dan toffe uitstappen. Kortom een vakantie om nooit meer te vergeten. We komen zeker terug. Bedankt Paul en Ann

Top, hemels...buitengewoon Fantastisch!

Philip en Wendy,
15-10-2018

Onlangs verbleven met ons 2-tjes in het hemels oord van Paul en Ann.

De villa is voorzien van alle luxe en comfort. Een prachtig onderhouden tuin en zwembad (een echte eyecatcher) met zicht op het mooie Toscaanse landschap. De villa is goed gelegen om leuke dorpjes en restaurantjes te bezoeken. Tip: geniet van het Toscaanse landschap van op de Vespa (verhuur door Luogoceleste).

De gastheer en gastvrouw zijn warme, vriendelijke en gastvrije mensen die werkelijk ALLES in het werk stellen om u en uw gezelschap een super vakantie te bezorgen.

De kamer was heel netjes, luxueus ingericht, ruim en had een fabuleus uitzicht.

Het ontbijt 's morgens was heerlijk! Kraak verse producten met een dagelijkse variatie aan lokale producten. Proef zeker de verse yoghurt en geniet van de à la minute versgeperste sapjes.

Tijdens ons verblijf hebben we ook 2x de eer gehad om van Pauls kookkunsten te proeven. Paul kan een simpel gerecht omtoveren tot een sterrendiner met bijpassende klassewijnen uit de kelder van de villa. Zorgvuldig uitgekozen voor de levensgenieter onder ons...een ware verwennerij!!

Villa Luogoceleste...een absolute aanrader!

Ann en Paul nogmaals bedankt en doe zo voort!

Philip en Wendy

Zoals de naam het zegt: hemels!

Danny, Krista & Hanne,
28-9-2018

Vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel. We werden bijzonder hartelijk ontvangen. De prachtige omgeving, de perfect onderhouden tuin en het magnifieke zwembad nodigen uit tot rust en genieten. De kamers en de volledige villa zijn ingericht met oog voor detail. Er ontbreekt werkelijk niets. Alles is kraaknet.

Wat de catering betreft kunnen we kort zijn. De avonden die Paul zelf kookt zijn om naar uit te kijken. Echt af op elk vlak met verse streekproducten en aandacht voor de typisch Italiaanse keuken. De bijhorende wijntips met wijnen uit de eigen wijnkelder van Luogoceleste, de zelfgemaakte limoncello en het aangename gezelschap van de andere koppels en van Ann en Paul zelf maken het plaatje compleet. Fantastische avonden met een toffe sfeer. Het ontbijt is gevarieerd en supervers. Elke dag een keuze aan charcuterie en streekkazen, zelf geperst fruitsap, vers fruit, brood, cornflakes, ... Ann en Paul nemen de moeite om persoonlijk hun boodschappen bij lokale boeren en handelaars te doen en dat proef je. Ook het vermelden waard: de prijzen van de dranken die je verbruikt in de B&B zijn zeker betaalbaar.

Toscane is zich is sowieso een aanrader. Een prachtig landschap, toffe stadjes, een heerlijk klimaat en lekker eten. Ann en Paul staan je ook hier met raad en daad bij om het maximum te halen uit je vakantie. Tips over restaurants, winkels, plaatsjes waar je niet aan mag voorbij lopen, parkings, ... Je komt op die manier op plaatsen waar je anders misschien aan zou voorbij lopen.

Er is Ann en Paul echt niets te veel om het naar je zin te maken en je te verwennen. Ze maken tijd voor je en je voelt... dit is een B&B die met hart en ziel wordt uitgebaat.

Het is dus een absolute aanrader en een plaats om terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.