Bed and Breakfast Villa Luogoceleste (gesloten)

Bed and Breakfast Villa Luogoceleste (gesloten)stersterstersterster

9.8Fenomenaal

Italië, Toscane, Foiano della Chiana

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Luogoceleste (gesloten) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

244 reviews over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste (gesloten)

• 2019
    10San05-12-2019

Een vakantie om nog eens over te doen

Even een weekje weg met vrienden. Als we toekwamen werden we hartelijk onthaald door Paul en Ann. Diezelfde avond hebben we kunnen genieten van een zalig welkom diner. De kookkunsten van Paul zijn subliem. En van lekkere wijntjes kunnen genieten. Dagelijks gaf Ann ons heel goede tips voor uitstappen die we zo konden volgen. De bezoeken waren de moeite waard. Omdat het nog mooi weer was hebben we ook kunnen genieten van het prachtige zwembad. Op donderdag zijn we met de vespa gaan toeren. Ook een aanrader. Kortom onze vakantie was te kort, genoten van de rust, het eten, het aangename gezelschap. Staat al gepland om terug te komen.

Ann en Paul, owner, 09-12-2019

San &Co bedankt voor deze prachtige review. We hebben ook genoten van jullie komst. Tof om te horen dat alles naar wens was, daar staan we voor. We hopen echt jullie terug te zien. Groetjes Ann en Paul

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Lea en Inge25-11-2019

Zàlig, pure verwennerij en gastvrijheid troef!

Luogoceleste: een zàlig verblijf met zeer hartverwarmende gastvrouw en -heer. Gastvrijheid en hartelijkheid troef, zalige rust, goeie babbels met Ann en Paul, heerlijk rustig, ontspannend, heerlijk zwembad, kortom puur genieten… De ideale manier om onze batterijen terug volledig te kunnen opladen Met de tips van Ann, hebben we heel mooie, gezellige plekjes en stadjes verkend in Toscane, om nog maar te zwijgen van de restaurants die we hebben uitgeprobeerd.
    De culinaire toppers in Luogoceleste zelf waren pure verwennerij: zowel aan het ontbijt, lunch als diner!

Een échte aanrader en voor herhaling vatbaar! Bedankt Ann en Paul!

Lea en Inge

Ann en Paul, owner, 26-11-2019

Dag Lea en Inge, dikke mercie voor deze prachtige review. We vonden het uniek jullie aan boord te hebben. Tof om te zien hoe jullie van elk moment konden genieten zowel in onze B&B als van de regio. We hopen echt jullie terug te zien, het zou ons enorm veel plezier doen. Dikke kus Ann en Paul

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ronny en Tasha19-11-2019

super!!!

Super leuke ervaring om te logeren bij 'vlamingen in het buitenland' ( dit zijn niet zomaar vlamingen in het buitenland hoor... je komt thuis bij vrienden. ) Voor ons een eerste keer logeren in een B&B maar zeker geen laatste keer. het ontbijt was altijd lekker met specialiteiten van de regio. We zijn Drie keer blijven eten bij Paul en Ann ( je kan dit vragen - bij aankomst op di en do) en t was telkens om je vingers af te likken! Onze vespa toer met het plannetje van Ann was onvergetelijk - weliswaar voor de prachtige route maar ook voor het avontuur onderweg - we zijn van een stralende zon in mega onweer terecht gekomen en hebben gescholen in een oude wijnschuur waar we en wijn en kaas en heerlijke salami gekregen hadden... de twee vlaamse waterratjes wekten bij de warme italianen medelijden op denk ik :)De kamers waren aangenaam ingericht, de badkamer was in alle luxe voorzien! echt een aanrader.. wij komen terug met iedereen!

Ann en Paul, owner, 26-11-2019

Dag Ronny en Tasha, bedankt voor de mooie review. Voor ons was het zeer aangenaam jullie ontmoet te hebben in onze B&B. Toffe babbels en genieten. Dikke kus Ann en Paul

• 10Patrick Claes14-11-2019

Een unieke ervaring in een paradijs

Een heerlijk verblijf in een prachtige villa dat al begon met een hartelijk onthaal door Paul en Ann. Erg mooie en smaakvol ingerichte kamers waar je echt tot rust komt en natuurlijk een mooi zwembad. We werden ook culinair heerlijk verwend met een uitgebreid ontbijt en zalige diners. Een absolute aanrader voor wie van stijl en rust houdt.

Gereisd in september 2019

• 9Jean-Marie en Linda16-10-2019

Fantastisch verblijf

Een warme ontvangst van An en Paul, een adembenemend mooie b and b , prachtig gelegen, mooi zwembad, lekker ontbijt, zeer mooie kamers. Vele tips die deze mensen je meegeven over bezoeken, restaurantjes enz. Hebben daar ook zeer toffe mensen leren kennen vanuit de Limburg, Rinka en Johan. Een echte aanrader .

Ann en Paul, owner, 26-11-2019

Dag Jean-Marie en Linda, hartelijk voor deze mooie review. Wij ook hebben genoten van jullie gezelschap. Toffe momenten, goede babbels, ...Wij hopen jullie nog een keer terug te zien. Groetjes Ann en Paul

• 9Rina en Johan28-09-2019

Zeer mooi gelegen : ontspannend, mooie uitvalbasis

Prachtige lokatie in Toscanië en een mooie uitvalsbasis voor het bezoeken van verschillende mooie steden en heerlijke landschappen. Verzorgde B&B waar je je ook heerlijk kan uitrusten en met een zeer verzorgd ontbijt. Daarnaast 3x per week een lekker diner vanwege Paul. Dikke proficiat An en Paul voor jullie B&B Villa Luogoceleste

Ann en Paul, owner, 10-10-2019

Dag Rina en Johan, bedankt voor jullie review. We vonden het ook zeer aangenaam om jullie aan boord te hebben en we missen jullie. Tof om te zien hoe jullie tot rust kwamen en konden genieten van onze B&B en de rust, de uitstappen, het eten,... . Hopelijk zien we elkaar snel terug. Dikke kus Ann en Paul

• 9Liesbet07-09-2019

Topverblijf in Toscane

Schitterende locatie en uitvalsbasis voor een zorgeloze vakantie in Toscane. Een aanrader!

Ann en Paul, owner, 07-09-2019

Dag Liesbet, Berndt, Nina en Roxaneke, bedankt voor deze review; We hebben genoten van jullie aanwezigheid.Prachtig om te zien hoe we Nina haar verjaardag kunnen vieren hebben met een prachtige taart. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Ann en Paul

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Heidi & Bart26-08-2019

Onvergetelijk verblijf! Dikke aanrader!

Wat hebben we genoten van ons verblijf bij Ann en Paul. Na een zeer hartelijke ontvangst en heerlijk welkomsdiner voelden we ons meteen thuis. Het ongelofelijke uitzicht en de prachtige infinity pool bezorgden ons kippenvel. Zowel het ontbijt als de avonden dat Paul kookt waren super gezellig en heerlijk. We hebben ongelooflijk genoten van de rust en de prachtige omgeving. De B&B is ideaal gelegen en Ann stuurt je naar de mooiste plekjes en bijbehorende tips qua eten, parking, winkelen... we kunnen echt niks negatief bedenken en hopen zeker nog eens terug de gaan. Dit is vast en zeker een aanrader. Dikke dankjewel Paul en Ann!

Ann en Paul, owner, 27-08-2019

Dag Heidi, Bart, Bo en Bent, bedankt voor deze zeer mooie review. Voor ons was jullie aanwezigheid bij ons ook onvergetelijk, fantastisch gezin, ongelofelijk fijne kinderen. Vanaf de eerste moment met jullie was super. Dit gaan we nooit vergeten. Hopelijk zien we jullie zeker terug en ondertussen genieten van de pot choco. Dikke kus Ann en Paul.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Gianni monteagudo24-08-2019

Fantastische ervaring

Afgelopen week ben ik terecht gekomen in de b&b van Ann en Paul We zijn ontvangen met en processo en met rijke leuke gesprekken hebben ze onze groep van culinair tot cultuur de beste raad gegeven ze hebben ons alles goed aangeraden en ook in de b&b hebben ze zichzelf altijd meer dan 100%gesmeten om voor iedereen de juiste behandeling dees zou ik jaarlijks kunnen doen bij de b&b van Ann en Paul dankjewel voor deze mooie ervaring....

Ann en Paul, owner, 27-08-2019

Dag Gianni, dikke mercie voor deze review. Jullie waren een fantastische groep, goed gelachen, genoten van de kleine dingen, het goed eten, de toffe plekjes. Hopelijk zien we elkaar nog eens terug. Groetjes, Ann en Paul

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Leno van robbroeck23-08-2019

Fantastische belevenis

We hebben ontzettend genoten van onze tijd in de b&b van Ann en Paul. Mooie omgeving in en rond de b&b. Gezellig tafelen met het ontbijt daarna genieten van de gezellige stadjes in de omgeving altijd geweldige tips van de gastheer en gastvrouw ivm uitstapjes en restaurants voor het eten. Het is en echte aanrader om eens gezellig te ontspannen en tot rust te komen. Dank u wel nog eens voor jullie tijd en moeite in ons te steken. We komen zeker nog eens terug. Grtjs

Ann en Paul, owner, 27-08-2019

Dag Leno, bedankt voor deze mooie review. Echt genoten van jullie gezelschap en tof om te zien hoe jullie tot rust kwamen en konden genieten van Toscane, de restaurantjes en onze B&B. Zeker tot een volgende keer. Groetjes Ann en Paul

Gereisd met vrienden in augustus 2019

15 tips over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste (gesloten)

• Corné en Miranda, 28-04-2014

Vraag Paul naar bijzondere restaurants in de nabije omgeving. Ook een scootertocht met de bij de B&B aanwezige scooters is een aanrader.

• EDDY HUENAERTS, 24-06-2012

Siena en Firenze zeker bezoeken

• Andy en Davinia, 24-06-2012

De ligging is ook ideaal voor meerdere uitstappen. Siena ligt op half uurtje, Firenze klein uurtje, maar tal van pittoreske dorpen liggen zeer dichtbij. Voor de sportievelingen zelf bereikbaar met de mountainbikes die ook ter beschikking zijn.

1 vraag over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste (gesloten)

• boone christelle , 21-10-2013

website

Ik zoek de website van villa scannagallo voor prijzen en beschikbaarheid. Wie kan mij helpen ?

Dedeckere, 24-08-2014

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden