Appartement Agriturismo San Francesco

9,9

4 reacties Appartement Agriturismo San Francesco

wifi

Ton, 11-12-2012

Hoi wij hebben voor Juni 2013 geboekt , kan iemand ons vertellen of er draadloos (wifi) aanwezig is ?

Dank Ton

7 reacties

Afstanden naar Florence en andere plaatsen?

Marianne van Santvoort, 22-8-2012

Is de ligging van dit appartementencomplex gunstig ten opzichte van de "highlights" van Toscane of is er in de direkte omgeving ook al veel te zien op het gebied van kunst en architectuur?

Is er via openbaar vervoer te reizen?

Hoe is het weer in september (2e week)?

Hartelijke dank!

Wie weet of....

Johnny Aarnink, 22-12-2011

Hallo,

Is er een 4 pitskooktoestel aanwezig? Er is geen airco, maar zijn de appartementen redelijk koel ivm. een baby? Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt.

Groet,

J. Aarnink

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo San Francesco voor je op een rij gezet:

uitzicht bij avond

Anita van Andel, 10-8-2011

Wij gaan al jaren naar Italie. Heerlijke rustige vakanties indiverse agriturisomo's. We willen nu graag 's avonds lichtjes zien van een dorp of stad (vanuit eigen terras). Klopt het dat vanuit deze appartementen dit uitzicht er is? Welk appartement geeft het mooiste uitzicht?

Alvast bedankt voor een antwoord

Hartelijke Groet,

Anita van Andel