Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°18°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo San Francesco voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Agriturismo San Francesco in het Nederlands

Aanrader

Irma
11-8-2018

Een week verbleven in appartement la luna en een heerlijk verblijf gehad! Zeer vriendelijke, toegoeganke gastvrouw die goed engels spreekt. Appartement was ruim, grote keuken met ruime inventaris, 2 badkamers en 2 wc's, slaapkamers voorzien van airco en een eigen wasmachine. Fijn zwembad, veel groen/natuur om je heen, mooie ligging, rustig met uitzicht op cortona. Bbq voor gemeenschappelijk gebruik. In eerdere reviews las ik dat er de mogelijkheid was om aan te schuiven voor het diner maar dit bleek niet zo te zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fam.v.Mierlo-/Elshout
25-6-2018

We werden hartelijk ontvangen en er stond een heerlijke taart en fles wijn voor ons klaar in het appartement . We waren met 4 volwassenen en 1 kind en er was genoeg ruimte.,met daarbij een prachtig uitzicht over het landschap. Heerlijk dat er een wasmachine is als je 2 weken blijft. Deze plek beveel ik iedereen aan. Heerlijk rustig en ook niet te ver van plaatsen die leuk zijn om te bezoeken ,zoals Arezzo ,Montepulciano,Cortona,Siena.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heerlijke accommodatie

Marco Agterberg
1-8-2017

Agriturismo met 4 appartementen en 3 hotelkamers. Wij zaten met 4 personen in één van de kleinere appartementen. Net appartement, prima ingerichte keuken. Lekkere bedden. Badkamer netjes, maar de douchecabine is een beetje krap. Het uitzicht vanaf het overdekte terras is adembenemend. Er is heel veel ruimte buiten voor de kinderen om lekker buiten bezig te zijn.Tafeltennis, zwembad, volleybalveld, fietsen. Er is een moestuin en een boomgaard waar je alles mag pakken of plukken wat je maar wilt en het smaakt allemaal heerlijk! Wanneer wij wakker werden had de eigenaar een paar meloenen op ons terras gelegd. De eigenaren zijn heel lief en gastvrij. Wanneer je aankomt, wordt je ontvangen door 1 van de 2 dochters. De dochters spreken ook prima Engels. En er staat een smakelijk versgebakken abrikozentaart en een heerlijke rode fles wijn van eigen wijngaard op je te wachten! Een heerlijke plek om te genieten van al het moois dat Toscane en Umbrië te bieden hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Super lokatie

Gerhald
30-7-2013

Wij zijn in juli 2013 hier geweest. 2 volwassenen en 2 kinderen. Lokatie is echt heel mooi. Op het terrein komen de geuren van lavandel en rosemarijn je tegemoet en het uitzicht is erg bijzonder. Wij zaten in het huisje Cielo en keken uit op Cortona. De groentetuin was ook uitstekend. dagelijks je verse tomaten, basilicum, komkommers, sla enz enz. De eigenaars zijn aardig en behulpzaam. De liggen van de lokatie tov dorpjes in de omgeving is ideaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Rob & Saskia
3-7-2013

Een fantastisch rustige plek voor uitstapjes in de wijde omgeving, varierend van Toscaans/Umbries landschap tot typische dorpen en mooie steden. Arezzo, Siena, Florence liggen allen binnen handbereik. Florence centrum kan gemakkelijk per trein bereikt worden, de rest per auto. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en laten je lekker genieten van zwembad, moestuin, tuin en fruitbomen waar je gewoon van mag snoepen. Zij onderhouden hun bedrijfje perfect. Kortom, doen!

Gereisd Met partner in juni 2013

Geweldige plek voor uitstapjes in Toscane

edwin
25-9-2012

Mooie plek voor uitstapjes in Toscane Florence , Siena , Arezzo op redelijke afstand Prachtige locatie midden in het Toscaanse landschap geweldig uitzicht vanaf het terras in de avond zie je lichtjes van het op de heuvel gelegen Cortona wat ook zeker een bezichtiging waard is Appartement is wel behoorlijk gedateerd zeker het zitgedeelte en de badkamer wel een mooi zwembad met veel rust en voldoende ligbedden Dochter Claudia spreekt goed engels Absoluut de moeite waard hebben een heerlijke vakantie gehad

Grazie Antonella , Giuseppe en Claudia

Gereisd Met partner in september 2012

Fantastisch rustige plek centraal gelegen

Wouter
3-6-2012

Wij waren hier tussen pinksteren en hemelvaart dit jaar met één klein kind.

Mooie toscaanse (voormalige) boerderij met 2 bijgebouwen, liggend bovenop een heulvelrug met uitzicht over de vallei van chiana en de heulvelrug met Cortona. Ieder bijgebouw bevat 2 4 persoons appartementen.

Het 4 persoons apartement heeft ruime, schone slaapkamers en dito sanitair. De woonkeuken was op een koele meimaand dit jaar een beetje aan de kleine kant, maar met normaal weer zit je natuurlijk uitsluitend op de de veranda te genieten van het schittende uitzicht : boomgaard, velden en de vallei met op de achtergond oa. Cortona

De tuin is enorm, prachtig onderhouden en zeer kind vriendelijk met licht glooiend grasveld, schommel en glijbaan en centraal gelegen een prachtig zwembad. Volop relaxen in de zon of schaduwplekken.

Kortom, je zou als je hier neerploft bijna niet meer vertekken. Echter... het is ook nog eens prachtig centraal gelegen met verschillende topstadjes in de buurt!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Formidabel

Pieter Cramer
26-9-2011

Agriturismo San Francesco is een geweldige vakantiebestemming voor mensen die vanuit een rustige omgeving Toscane wil ontdekken. De familie is bijzonder gastvrij en behulpzaam. Inderdaad stond de fles wijn en de eigengemaakte pruimentaart al klaar in ons appartement (Stelle) met uitzicht op de Valdichiana en Cortona. Een uitzicht dat ook in de zwoele avonduren nooit verveeld. Het complex is zeer mooi met een heerlijk zwembad. We hebben twee keer gegeten bij de familie. Moeder kookt fantastisch. Naast al door andere bezoekers genoemde pollo, is met name de eigengemaakte tiramisu een absolute must! Ga in ieder geval wel vooraf twee dagen vasten want het is VEEL en dusdanig lekker allemaal dat je na de grapa of limoncello (inbegrepen samen met de wijn) voor weer een paar dagen voldoende hebt gehad. Je moet wel geluk hebben: indien het weer niet meezit ben je snel op je appartement uitgekeken (geen uitzicht). Maar dan moet je maar de omgeving verkennen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en gastvrij

Gerard en Lidy
18-6-2011

Van 29 mei tot 4 juni 2011 hebben we enorm genoten van ons verblijf in het appartement Cielo. We zijn grandioos ontvangen door de familie en werden direkt bij aankomst al verwend met een fles wijn en zelf gebakken taart. Het appartement zag er keurig uit : het bestond uit 2 slaapkamers met uitstekende bedden, een badkamer, een wasmachine, en een keuken/woonkamer. De keuken was goed geoutilleerd. Vanuit het terras had je een fantastisch uitzicht op het in de verte gelegen Cortona. Hiernaast mocht je gebruik maken van de moestuin en de heerlijke kersen proeven. We hebben 2 keer gegeten bij la mama en het eten was er superbe! Het waren 2 onvergetelijke 4-gangen etentjes inclusief drank, espresso en digestieve. Allemaal produkten van eigen huis met een pollo (kip) om je vingers bij af te likken. Het enige waar je voor op moet passen is dat je niet teveel eet. Kortom: Ik zou dit adres aan iedereen van harte aanbevelen!

Gereisd Met partner in mei 2011

Prima Agriturismo in Toscane

nanda
2-7-2010

Hebben 2 weken in appartement Cielo vertoeft. Dit is een prima appartement met 2 ruime slaapkamers, een nette badkamer met washok inclusief wasmachine en ruime keuken annex woonkamer. Ruime veranda met voldoende zitgelegenheid. De gezamelijke tuin heeft een aantal speeltoestellen, tafeltennistafel, volleybalveld en een ruim zwembad! De familie is erg viendelijk en gastvrij. Spreken redelijk engels (dochters) en mama kan erg goed koken en doet dit op verzoek voor je. Tip: eet niet te veel want het is erg goed en veel!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo San Francesco in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo San Francesco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.