Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio)

AppartementWeer vandaag27°18°
Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio)

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio) voor je op een rij gezet:

14 reviews over Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio) in het Nederlands

Authentiek Italiaans verblijf, gastvrij!

Karin Van Elten
21-1-2018

Rustige omgeving. Je gaat voor zon, zwemmen, goed eten en mooie stadjes. Geen uitgaansgebied.

Bij aankomst op zaterdag wordt er heerlijk voor je gekookt en verder kan dat op bestelling. Agriturismo beschikt over eigen wijnen en olijfolie. Bedden zijn opgemaakt en kast vol handdoeken. Ideaal! Ieder appartement heeft zijn eigen overdekt terras en ontmoeting vindt plaats aan het zwembad.

Wij hadden het huisje il Salice, met veranda en daar vanuit een heel mooi uitzicht, naast speeltuintje en tegenover het zwembad. Erg mooi terrein, hele aardige eigenaren (spreken geen woord Engels dus dat was soms wat lastig), heerlijke goedkope huiswijn en ze serveren heerlijke maaltijden. Wel altijd wordt het eten geserveerd bij je eigen huisje en dat vonden we wel jammer. Mooie omgeving. Zeker een aanrader!

Geweldig

Anne
1-2-2016

Wij zijn er twee keer geweest met de familie, geweldig lieve mensen. Bij aankomst was er pasta gemaakt en kregen wij een fles rode en witte wijn, omdat we een lange reis hadden gehad.

Een prachtig mooi uitzicht, veel rust, Heerlijke zithoekjes. Echt een plek om een derde keer naar toe te gaan. Leuke huisjes, inrichting is prima, schoon en ruim genoeg.

Top locatie

amanda marcolina mattion
18-8-2013

Top accommodatie, ligt erg rustig, maar met de auto ben je binnen 10 min in de bewoonde wereld !! Omgeving erg mooi, uitzicht top, familie erg vriendelijk en behulpzaam, bij aankomst krijg je een warme maaltijd en wijn cadeau, komt goed uit , wanneer je net 1500 km achter de rug hebt .

Echt tot rust komen

Karel en Edith
9-6-2012

Echtpaar dat eigenaar is doet er werkelijk alles aan om het goed te onderhouden. Is zeer netjes en koken zelf heerlijk voor de gasten op de traditionele Italiaanse manier. Ieder dag ander menu en tegen zeer schappelijke prijzen. Eten wordt op verzoek naar appartement gebracht. Ruim voldoende ligbedjes en stoelen bij het zwembad.

zeer mooi en rustig

jacco en ellis
24-6-2011

echt een plek als je van rust houdt,zeer vriendelijke eigenaren.

heerlijke eigen gemaakte wijn,grappa en olijfolie.

de eigenaren maken op verzoek het eten,en dat is echt lekker hoef je niet het dorp voor in om een restaurantje te zoeken.wij gaan zeker terug.

Jeroen
30-4-2010

Super! Super! Al vele malen geweest!

We zijn hier reeds een keer of 7 geweest. Er zijn 5 appartementen. La Cantina, La Scaletta, Granaio, Il Giardino, Il Salice.

Il Giardino ligt op de 1e verdieping en is niet echt aan te raden! De rest is super! Met name Il Salice, Granaio en Scaletta.

Zeer ruime appartementen, kleine speeltuin voor de kids, tennisbaan (gras), mountainbikes die je kunt gebruiken. Eigenaar en zijn vrouw kunnen eten bereiden indien gewenst. Je kunt er wijn, grappa, olijfolie kopen. Probeer vooral de Grappa met drop/zouthout (liquoricia).

Super gelegen om uitstapjes te maken naar Cortona, Siena, Arezzo, Trasimeno, Pienza, Florance, San Gimignano, Montepulciano,etc...

Jeroen
30-4-2010

Schitterend gelegen

Fam. Verkerke
21-2-2010

Zomer 2009 verbleven in eerste appartement links van de inrit gelegen (op begane grond). Relatief kleine woonruimte annex keuken, maar meeste tijd buiten doorgebracht. Schitterend gelegen eigen overdekt terras met uitzicht op omliggende heuvels (Lucignano) en zwembad. Heerlijke plek om te ontbijten/dineren/te lezen.

Rust verzekerd, kleinschalig (5 à 6 appartementen), zwembad groot genoeg en mooi gelegen. Tennisbaan, tafeltennis, centrale BBQ. Overdekte p-plaats voor auto. Lucignano (historisch) en Foiano op paar km afstand gelegen (restaurantjes/markt/supers). Gastvrije familie (dochter in de hoogseizoen aanwezig om te helpen), erg klantvriendelijk. Eigen olijfolie, wijn per fles te tappen (geen eigen productie), verzorgen zelfs eieren, boter, brood op zondag, wanneer je op zaterdag aankomt en geen tijd hebt gehad om inkopen te doen. Mooie uitvalsbasis voor bezoek Siena, Montepulciano etc.

Geweldige kindvriendelijke locatie

Enrico
20-7-2009

Echt een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen. Leuke locatie waar kinderen ver uit de buurt van auto's en ander verkeer kunnen spelen en zwemmen.

Op verzoek kookt de eigenaresse Italiaanse gerechten. Vooral de antipasta is een must-do-experience! Ook erg lekkere grappa verkrijgbaar.

Verder een mooie 'uitvalsbasis' voor uitstapjes naar Sienna, Perugia, Montepulciano, Arezzo (zijn allemaal binnen een uur bereikbaar).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio) in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio) scoort een 9 uit 10 op basis van 14 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Agriturismo Menchetti (Il Salice - Il Giardino - Il Granaio)

Populaire bestemmingen