vakanties Foiano della Chiana

Reviews over Foiano della Chiana

Zal in herhaling vallen

Karel de ridder,
    12-12-2018

Een zeer aangename B&B in Toscane, perfect gelegen voor alle gelegenheden. Was onze eerste keer en zeker niet onze laatste keer.

Een aanrader.

Fantastisch!

Simon De Smedt,
    11-12-2018

Geweldige B & B, met warme ontvangst en vriendelijk personeel en eigenaren. Een fantastische plek om een ​​korte vakantie te hebben in Toscane.

Je word er stil van!

Marcus Gillioen,
    9-12-2018

Bij aankomst werden we super ontvangen door Paul en Ann. Zeer mooie omgeving. Een zwembad om trots op te zijn. Chique villa. Ruime luxueuze kamers. Typisch toscaanse producten bij het ontbijt. Genoten van Paul zijn kookkunsten. Ann haar informatie over routes of restaurantjes is een plus. Voor herhaling vatbaar!

Super vakantie

Benoit,
    6-12-2018

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Paul en Ann. Hier geniet je echt zoals God in Italie. Knap ingerichte villa met kamers waar je alles hebt. Het paradepaardje is het infinity zwembad. Super verzorgd en uitgebreid ontbijt. De avonden dat we konden blijven eten hebben we enorm genoten. Beste sabayon ooit Paul ;-) Ideale ligging om dorpjes in deze zeer prachtige streek te bezoeken. Een aanrader is de tour met de Vespa naar Montalcino, Montepulciano en Pienza. Gewoonweg Super

Paul, Ann Bedankt !

Echt TOP

Steven,
    30-11-2018

Vanaf eerste moment TOP, super uitzicht, mooie kamers, zeer goede service en natuurlijk supervriendelijke uitbaters Ann en Paul die je steeds alle informatie geven en altijd klaar staan. De kookkunsten van Paul moet je echt uitproberen. Heb je iets nodig dan is het er. Super bedankt Paul en Ann, we hebben genoten van onze vakantie

Foiano della Chiana scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews