ItaliëToscaneFlorenceHotels FlorenceHotel Villa La Malva (bij Poggio alla Malva)

Hotel Villa La Malva (bij Poggio alla Malva)

ItaliëToscaneFlorence

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa La Malva (bij Poggio alla Malva) voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Villa La Malva (bij Poggio alla Malva)

• 7Maria K.19-01-2016

afgelegen hotel, mooie kamers, goed ontbijt,

Zwembad is mooi, hele buurt komt zwemmen, luidruchtig. Balkon prachtig, geen privacy moet worden gedeeld met buren. .Hebben iets vergeten meteen gebeld nooit teruggehaald.was wel beloofd. Mooie plek om Toscane te verkennen, wij denken dat hotel weinig wordt geboekt. Weinig gasten tevens nog steeds volop aan het bouwen . Beetje last van gehad. Aardige mensen, mooie kamers, gedeeld balkon, goed ontbijt, eten goed van oma.

• 8Anne Rowie24-07-2013

Het echte Toscane!

Goede uitvalsbasis om de regio en de bekende steden en dorpjes te bezoeken. Vriendelijke en behulpzame eigenaars, zonder opdringerig te zijn. Mooie en schone kamers in typische stijl. Prachtig zwembad. Ontbijt redelijk naar Italiaanse normen. Op het dakterras met uitzicht op de heuvels! Avondeten zeer lekker en niet te duur. Parking af te raden: steile en smalle helling met kiezelsteen. Ligt iets te ver van het dorpje om er geregeld naartoe te wandelen.

• 8Fam. Kroeske03-08-2011

Heerlijk relaxen

Zweedse dame die met een Italiaan getrouwd is, en Oma kookt - wat een heerlijk combi! Zwembad was in mei 2011 nog niet klaar (erg jammer), maar beloofd wat te worden! Kamers prima, balkon met panorama uitzicht! Wel met de auto, want ligt vrij afgelegen, maar auto kan prima op gratis (wel wat steile) oprit. Ontbijt prima, avond eten echt super! Gepassioneerde Italiaan die probeert uit te leggen waar de wijnen vandaan komen, echt fantastisch! Kregen gratis oesters (mijn man was jarig) en een flesje wijn (waren daar ook op onze huwelijksreis) voor een paar dagen, daarna verder gereden door Toscane.

• 8Carl Boone05-09-2010

Zeer mooie omgeving, prima hotel.

Klein hotelletje (10 kamers) van een Zweedse dame die met een Italiaan getrouwd is. Men is bezig met het aanleggen van een zwembad en 10 extra kamers en dat zou moeten volgende zomer af zijn. Kamers erg verzorgd en drie keer per week kan men er erg lekker eten. Een vaste menu bereid door "la mama", de schoonmoeder van de gastvrouw. Zonder auto zou ik het niet aanraden, want het is heel erg afgelegen, maar een prima uitvalsbasis voor het verkennen van Toscane. Wij misten wel een koelkast in de kamer en het tv toestel is wel erg klein... De airco doet het prima. Wij hadden de panorama kamer met een prachtig uitzicht. Heel leuke vakantie gehad.

Hotel Villa La Malva (bij Poggio alla Malva) info

Facilities