Hotel Roma

ItaliëToscaneFlorence

7.4GoedScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Roma

• 8Dave Buch20-10-2010

Prima uitvalsbasis naar de bezienswaardigheden

Herfstvakantie'10 - 3 nachten gebleven. 1ste nacht in kamer 201. Bed was vreselijk, kamer somber. Maar daarna zonder enig probleem van kamer gewisseld naar voorzijde 315 en deze was dag en nacht verschil. 2x 1persbed naast elkaar en uitstekend geslapen. Kortom; vantevoren (evt telefonisch) de kamer vastleggen. Ontbijtbuffet (hoewel geen warme gerechten) zeer uitgebreid. Het pleintje waar het hotel aanligt is lieflijk en vanaf deze lokatie is het heel kort wandelen naar de Arno en de Ponte Vecchio.

• 7E. Moes22-04-2009

De bedden waren niet goed

Wij vonden de matrassen te zacht en hebben daardoor niet goed kunnen slapen

• 8J.G.T.M. Taudin Chabot30-11-2008

Goed uitvalspunt lopende toeristen in Florence

Hotel Roma is een bijzonder goed uitvalspunt voor lopende toeristen in Florence.

(er is in deze beoordeling alleen maar een vraag over de accomodatie en niet over de reis heen/terug, daarom maar hier geplaatst) Enige kritische punt in deze reis waren eigenlijk de vluchten. Op geen enkele manier, niet in de brochure, niet bij de reservering, niet bij de internet checkin werd aangegeven dat dit vluchten waren met alleen maar een te betalen service en dan ook nog eens een zeer beperkte service: niet alles was beschikbaar aan eetwaren dat wel gepubliceerd werd.

• 7Laura25-08-2008

Goed hotel

Goed hotel, alleen ontbijt is iedere dag hetzelfde en dat begint na een week ook wel te vervelen. Service is goed, Parkeren is een probleem en kostbaar in een in de buurt gelegen parkeergarage.

• 9Marco en Linda20-06-2008

Hotel Roma

Uitstekend hotel. Indien men aan het plein ligt, kan er geluidsoverlast zijn, maar het hotel biedt meteen een andere kamer aan, indien nodig.

Spreken vrijwel allemaal Engels, vriendelijk en behulpzaam.

Vanuit vliegveld is het 24 euro (vaste prijs + 2 euro per koffer) naar het hotel. Reistijd ongeveer 20 minuten. Vanuit het hotel is men in 5 minuten in het hart van Florence. Alleen ontbijt, maar bar is open. Airco op de kamer.

Altijd schone lakens/handdoeken.

Ontbijt op de kamer is gratis mogelijk.

Echt heel goed hotel!

• 7annet31-01-2008

Net terug uit Florence via zakentrip in dit hotel geweest. Zou best goed geweest zijn, ware het niet dat het plein aan de voorzijde helemaal is opgebroken. Er is veel lawaai en dat maakt het niet makkelijk in slaap te vallen. Je bent ook vroeg wakker door het lawaai, alsof er naast je bed gewerkt wordt! als de werkzaamheden over zijn waarschijnlijk best een aardig hotel.

• 6Antonie16-04-2007

Eerst een kamer met dakraampje op de vijfde verdieping gekregen, daarna kamer met uitzicht op muur.Daarna een kamer met uitzicht op plein. Was heel gezellig. Schoon hotel en goed ontbijt.Laat je dus niet afschepen met dakraam kamertje want je verwacht meer van 4 sterren.

• 7Renée Pheiffer-Hekman08-05-2005

Een dag voor vertrek uit het hotel, vroeg men ons hoe we wensten te betalen. We waren verbaasd aangezien wij uiteraard de hele reis al aan het reisbureau hadden betaald. Men zei het geld niet ontvangen te hebben en zou ons niet laten gaan als we hen niet zouden betalen. Ik vond het buitengewoon onplezierig dat we hiermee op een dergelijke manier geconfronteerd werden. Na contact met het reisbureau bleek alles opgelost te zijn maar het hotel bood geen excuses aan. Ze hadden ons daarentegen twee dagen achtereen met hun probleem opgezadeld. Buitengewoon onplezierig. Verder vind ik een minpunt dat de hotelkamers geen kluisjes hebben. Dat mag je van een viersterrenhotel toch wel verwachten. Ook is de bar bijzonder ongezellig en negen van de tien keer niet bemand.

• 8merrill27-03-2005

Zeer goed hotel. Mooie entree, goed ontbijt, vriendelijk personeeel, goede service. De kamers zijn ruim en schoon. Het hotel ligt redelijk centraal, alle bezienswaardigheden én de winkelstraten liggen op loopafstand. Aanrader.

Hotel Roma info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar