Hotel River

7.8Goed

18 reviews over Hotel River

• 7Annemarie20-10-2014

Goede lokatie

De meeste beroemde bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Kamer was goed. Wifi jammer genoeg zeer matig bereik zowel op de kamer als in de lobby. Receptiepersoneel niet erg vriendelijk en spreken Engels met een zeer Italiaans accent dus moeilijk verstaanbaar. Het ontbijt is goed, daar wel vriendelijk geholpen door een mevrouw met jammer genoeg zo'n slecht gebit dat je de lust om heerlijk te ontbijten al gauw verging.

Alleen gereisd in oktober 2014

• 6Ron Kroon26-08-2013

Personeel niet vriendelijk en ontbijt onvoldoende

Man achter de balie was kort van stof. Alleen het minimale werd aangegeven. Ook bij het ontbijt liep een hork van een vrouw. Heeft zelfs ruzie met een gast gehad. Ze was onbeschoft en daar werd ze op aangesproken. Zonder resultaat echter.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9AdvdS03-07-2013

Very good service

We were here for holidays a couple of days. The hotel is situated at a good location. The building is historical with nice details. Nice rooms and clean.
When we want to leave there was a problem with our car. The police has dragged it away, because of a festivity! We didn't know anything about it. A small sign was missed by us. But with the very good help of the hotelmanager we got our car back in about 1,5 hour. He did the telephone calls, organized a taxi and drove with us to the other side of the town where the car was parked with a wheelclip and paid the half of the fine!
This is great service! Much thanks for Mr. Stomeo, the hotel manager!

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Kempe71111-10-2012

Goed hotel om Florence te bezoeken

Hotel ligt op loopafstand van het centrum van Florence. Ideale uitvalbasis om de stad lopend te bezichtigen. Kamers zijn prima, goede bedden en prima sanitair. Ontbijt is goed,

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 8Ferry Pothof02-09-2010

Prima hotel

Heerlijk hotel op loopafstand(10 minuten) van het centrum. Goed ontbijt vriendelijk personeel wat goed Engels spreek. Zeer mooie kamers. enigzins kleine badkamer.

Pluspuntje BVN op TV leuk om het nieuws te volgen in Nederland of even teletekst te lezen op een regenachtige dag.

Zeker een aanrader

• 7Elvira25-08-2010

Leuk hotelletje in Florence

Leuke hotelletje in Florence. Prachtige lobby en redelijke kamers. Het is maar een minuut of 5 lopen naar het centrum en je kunt bijna gelijk de Ponte Vecchio op de rivier zien. De kamers zijn prima, maar de badkamer en vooral douchel is klein en eenvoudig. Redelijk hotel om Florence vanuit te verkennen.

• 7Jeroen01-03-2010

Prima hotel met gunstige ligging tov centrum

River ligt op loopafstand van het centrum van Florence maar ook op loopafstand van het Italiaanse deel van Florence. Hierdoor hoef je niet in het overtoesritische deel te gaan eten maar ben je met 10 minuten lopen in de straat waar de locals ook gaan eten. Verder is er een parkeergarage maar die ligt 10 minuten verderop. De mensen van het hotel brengen je auto er dan ook heen. Wil je hem weer terug hebben dan moet je dit een half uurtje van tevoren melden. Al met al een prima hotel voor een tussenstop in Florence tijdens een rondreis door Toscane.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Renee02-01-2009

Aardige mensen

Aardig personeel mooie kamer ontbijt iets minder. We hebben het hier erg naar de zin gehad. Dit is een echte aanrader.

Gereisd met partner in december 2008

• 8Ferry Pothof04-12-2008

Schoon Netjes Vriendelijk personeel.

Mooi en schoon hotel aan de rand van het centrum van Florence. Het personeel wat goed Engels spreek helpt met vragen over de stad zoals taxi's en internetcafe's e.d. Over het algemeen is het personeel ook vriendelijk. Het ontbijt is prima verzorgd maar wel erg basis. Croissantjes broodjes cornflakes ham kaas en smeerkaas als hartig beleg jam en honing als zoet beleg Dus zelf hagelslag meenemenvoor de echte liefhebbers :-) Ook toetjes zijn aanwezig maar dat is echt alles. De kamers zijn uitgerust met 1 sofa 1 bed 2 stoeltjes een bureau een grote kast 2 nactkastje/tafeltjes badkamer met douche(of bad schijnt) Ook een kleine LCD tv is aanwezig en daarop is BVN(Nederlands/Vlaamse programma's) te ontvangen met programma's als Pauw en Witteman ONM en DWDD Als je in je kamer bent komt de housekeeping NIET irritant binnen vallen zoals in sommige andere hotels. Dit omdat dit via de sleutel geregeld is. Hotel is niet kindvriendelijk!! Maar dit was voor ons wel een voordeel vanwege de rust

• 8Anja30-12-2007

Prima hotel! Zag er netjes en verzorgd uit. Kamers comfortable, leuk ingericht, oog voor detail! Badkamer vonden wij prima ondanks de soms wat negatieve reactie's hierover. Kamermeisjes komen elke dag even de puntjes op de i zetten. Lees hier steeds iets over een nederlandse eigenaar? Hebben wij 4 dagen lang niet gezien. Receptie personeel (erg stijf en onpersoonlijk) niet erg vriendelijk ook niet erg behulpzaam, klein minpuntje! Ook vonden wij het jammer dat er s avonds nooit wat te doen was bij het barretje, zowel overdag als s avonds geen kip te bekennen. Prijs kwaliteitsverhouding is goed!

Gereisd met familie in december 2007

Hotel River info