Hotel Raffaello

Hotel Raffaello

We hebben een aantal aanbieders voor Raffaello voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Raffaello in het Nederlands

Onvriendelijk, niet behulpzaam personeel

HenkvanDamm
15-8-2010

We zijn hier 2 nachten geweest en geprobeerd bij te boeken, maar dit kon niet. Moest via internet. Dit vonden we raar, maar toen maar gevraagd hoe we op internet konden komen, want we hebben een laptop mee. Kregen we te horen dat dit niet werkt. We hadden dit hotel speciaal uitgezocht op internet om ons vervolg van de vakantie te kunnen plannen/boeken. 's Avonds wouden we naar het centrum met de shuttlebus, die ze hebben, maar die rijd alleen wanneer ze tijd hebben. Dus we moesten zelf maar uitzoeken hoe we in de stad kwamen.

De service was dus uitermate slecht. Het personeel sprak ook niet meer dan 2 woorden engels.

De kamers zijn we goed, fijne airco op de kamer en de bedden zijn heerlijk (hard, moet je wel van houden). Kamers zijn verder wel oud.

Parkeren bij het hotel is ook goed, gratis parkeren in de parkeergarage onder het hotel.

Ontbijt moet je niet veel bij voorstellen. Brood kan je een ruit mee ingooien.

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Raffaello in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Raffaello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.